بوگاتی

ارائهٔ سقف شیشه‌ای برای بوگاتی شیرون

بوگاتی که احتمالاً هنوز هم به دنبال ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا با مدل شیرون است، به‌تازگی سقف شیشه‌ای را به‌عنوان جدیدترین آپشن برای این هایپرکار ارائه کرده است. این سقف که «Sky View» نامیده شده است، شامل دو پانل شیشه‌ای ثابت بالای سر راننده و سرنشین می‌شود که هرکدام ۶۵ سانتیمتر طول و ۴۴ سانتیمتر عرض دارند.

به گفتهٔ بوگاتی، این سقف شیشه‌ای ۲.۷ سانتیمتر فضای سر بیشتری را برای سرنشینان فراهم کرده است و برای حفظ حریم خصوصی و همین‌طور جلوگیری از ورود اشعهٔ UV یا همان ماوراءبنفش، امکان رنگی شدن آن‌هم وجود دارد. علاوه بر این، این سقف شیشه‌ای جدید، موجب کاهش چشمگیر سروصدا شده و بر استحکام کلی خودرو یا ایمنی آن در تصادفات نیز تأثیری ندارد.

بوگاتی گفته است که این سقف شیشه‌ای به‌عنوان یک آپشن برای شیرون قابل سفارش است اما هنوز در مورد هزینهٔ آن صحبتی مطرح نشده است. البته وقتی کسی می‌تواند چند میلیون دلار برای خرید یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در تاریخ پرداخت کند، به‌احتمال‌زیاد پرداخت مبلغی چهار یا حتی پنج‌رقمی برای سفارش سقف شیشه‌ای چندان اهمیتی نخواهد داشت. بوگاتی شیرون مجهز به سقف شیشه‌ای سفارشی در پایان ماه آگوست در هفتهٔ خودروی مونتری در کالیفرنیا رسماً به نمایش درخواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. OMID

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (32 ديدگاه)

    شبیه شیشه عقب خودرو های قدیمی جلوه میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    از ابهت طراحی کم میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amirferrari

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    زیباست،من به اگه باشم با همون سقف معمولی هم کنار میام،اینقدر کم توقعم من،خیلی مشتاقم ببینم بوگاتی دیوو قراره چی از آب دربیاد با دو برابر قیمت شیرون و قدرت و شتاب بالاتر!!! هر دو مدل شیرون تارگا و دیوو قراره در هفته خودرو مونتری نمایش داده بشن،لامبورگینی اونتادورsvj هم قراره ازش رونمایی بشه،چه شود?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سام

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    واقعا وجود سقف شیشه ای برای چنین خودروی سوپر اسپرتی لازم است؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    بوگاتی هم از هر چیزی میخواد پول بکشه / حاج بوگی چیزی که داری با دبدبه شروع میکنی مرسدس تو مدلهای پایین هم سالهاست انجام میده / این کار خیلی هزینه ببره 5000 تاست / میریم برای اپشن 500 هزار دلاری از بوگی ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s.h

      ۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      الان یه عده از دوستان باز میان میگن میفهمی بوگاتیه ها ؟؟؟ و فکر میکنن چون این بوگاتیه اون بنزه پس شیشه این از الماسه صبح ها هم بربری میخره و رنگهاشم از مریخ اومدن و دیگه ته ته تکنولوژیه و 200 سر و گردن از بنز بالاتره مشتری های پولدار واسه اینکه سوار موجودی حساب بانکیشون بشن سفارش میدن و الان یه عده از بچه میان میگن طوطی و هند و کلاغ و این صحبتا میدونی کار این بوگاتی منو یاد این مغازه هایی میندازه که یه چند وقت جنس خوب میدن دست مردم ( حالا ارزونی و گرونیش بماند) بعد از اینکه جا افتاد حالا هی گرون میکنند و ویا هیچ تغییری نمیدن و مردم هم واسه اینکه بگند از کجا خرید کردن سر دست میشکونند
      بوگاتی یه زمانی بوگاتی بود دیگه دورش گذشت جاشو گرفتن و دوره اینم میگزره یکی دیگه جاشو میگره دیگه فقط تبلیغه و پول خالی کردن از جیب مشتری پولدار عاشق خودنمایی ( خوب حقم داره دارندگی و برازنگی )

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا