بیوک

معرفی رسمی فیس‌لیفت بیوک انویژن در نمایشگاه گوانگژو

بیوک سرانجام به‌طور رسمی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ انویژن و همین‌طور کراس‌اوور کاملاً جدید انکلیو چینی را در نمایشگاه گوانگژو معرفی کرده است. هردوی این کراس‌اوورها برای بازار چین طراحی شده‌اند اما احتمالاً انویژن فیس‌لیفت راهی بازار ایالات‌متحده هم خواهد شد. این کراس‌اوور کامپکت از طراحی بیرونی جدیدی با چراغ‌های جدید، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر و سپرهای بازطراحی شده برخوردار شده است.

علاوه بر این، درب صندوق بار نیز از نو طراحی شده و حالا نوار کرومی تیزتری در آن کار شده که تا درون چراغ‌های عقب ادامه یافته است. انویژن مدل ۲۰۲۰ در داخل هم لوکس‌تر و سطح بالاتر از قبل به نظر می‌رسد و از جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بیوک و همین‌طور ویژگی‌های اتصالی برخوردار شده است.

این کراس‌اوور لوکس آمریکایی با دو پیشرانهٔ مختلف در چین عرضه خواهد شد. موتور پایه که با نام ۲۰T شناخته می‌شود، یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی با تزریق مستقیم سوخت است که به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچهٔ ارتقاءیافته متصل شده است. موتور دوم اما یک واحد ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۵۵ اسب بخار قدرت است و با نام ۲۸T ارائه می‌شود. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

بیوک انویژن مدل ۲۰۲۰ در هفت تیپ مختلف در بازار چین عرضه خواهد شد که قیمت آن‌ها از ۱۸۹,۹۰۰ یوآن معادل ۲۷ هزار دلار آغاز شده و نهایتاً به ۲۷۹,۹۰۰ یوآن معادل ۴۰ هزار دلار می‌رسد. در ۱۰ ماه نخست سال جاری، انویژن در چین محبوب‌ترین کراس‌اوور بیوک و همین‌طور سومین محصول محبوب این برند لوکس آمریکایی بوده است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. نویدی

    ۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (409 ديدگاه)

    ویروس چراغ جلو باریک و پروژکتور بزرگ به اینم سرایت کرد?
    کم کم داره همه گیر میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (222 ديدگاه)

      فکر میکنم چینی ها اولین شرکت هایی بودن که این سبک از طراحی چراغ جلو رو شروع کردن …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمدرضا

      ۹ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (878 ديدگاه)

      اتفاقن سبک طراحی بی نهایت قشنگیع
      من که خوشم میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا