بیوک

نمایش زبان طراحی جدید بیوک با معرفی کراس‌اوور کوپه انویستا

انقلاب طراحی بیوک همچنان ادامه دارد و حالا این شرکت کراس‌اوور کوپهٔ جدیدی بنام انویستا را معرفی کرده است. این خودرو که پیش‌نمایش آن از طریق کانسپت Electra-X ارائه شده بود، به‌عنوان یک کراس‌اوور هیجان‌انگیز کامپکت شهری برای نسل جوان و خانواده‌های مدرن چینی طراحی شده است. انویستا اسپرت‌ترین کراس‌اووری است که تاکنون لوگوی بیوک روی آن نصب شده است.

این خودرو به‌عنوان یک کراس‌اوور کوپهٔ شیک، زبان طراحی جدید بیوک را به نمایش گذاشته است. این زبان طراحی با چیزی که قبلاً در محصولات بیوک دیده‌ایم کاملاً متفاوت است تا جایی که اگر لوگوی بیوک نباشد، تشخیص برند خودرو سخت خواهد بود. در جلوی انویستا چراغ‌های دوقسمتی با دی‌لایت‌های باریکی در بالا جلب‌توجه می‌کنند درحالی‌که پروفیل جانبی خودرو با سقف شیب‌دار و روکش‌های پلاستیکی نمای اسپرتی را ایجاد کرده‌اند. در عقب نیز شاهد چراغ‌های افقی باریکی و یک اسپویلر یکپارچه هستیم.

خریدارانی که خواهان نمای اسپرت‌تری هستند می‌توانند پکیج GS را سفارش دهند که جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، قاب مشکی براق آینه‌های جانبی، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ را به همراه دارد. انویستا ۴,۶۳۸ میلی‌متر طول، ۱,۸۱۶ میلی‌متر عرض و ۱,۵۶۵ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۷۰۰ میلی‌متر است. این یعنی کراس‌اوور کوپهٔ بیوک کمی از مدل انویژن کشیده‌تر است اما ۷۹ میلی‌متر فاصلهٔ محوری کمتری دارد.

در داخل انویستا خریداران از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی در کنار یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهره‌مند خواهند بود که دومی از ناوبری بایدو، سیستم فرمان صوتی هوشمند کاملاً جدید بایدو، اپل کارپلی بی‌سیم و قابلیت به‌روزرسانی از راه دور برخوردار است. داشبورد چرمی با تریم کرومی، غربیلک فرمان D شکل، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و صندلی‌های جیر هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه داخل این کراس‌اوور جدید آمریکایی هستند.

انویستا روی پلت‌فرم کامپکت جدید جنرال موتورز ساخته شده و از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۱ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد. این قوای محرکه خودرو را ظرف ۷.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. بیوک هم‌اکنون سفارشات خرید انویستا را در چین با قیمت پایهٔ ۱۵۰ هزار یوآن معادل ۲۱,۸۳۰ دلار می‌پذیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. phonix

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    :/

    موافقم 32
    مخالفم 1
    1. حق گوی باطل

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      مطمئنید این فیس لیفت دیگنیتی نیست😑😑😑

      موافقم 54
      مخالفم 2
      1. نوید AJ

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        یه سؤال دیگه، هنوزم میشه بیوک رو امریکایی دونست؟

        موافقم 58
        مخالفم 2
        1. Mehdi

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1948 ديدگاه)

          دوستان قبول دارم خیلی چینی طور شده ولی نمیدونم چرا من میتونم به این خودرو اعتماد کنم ولی تو خودروهای چینی احساس شدید بی اعتمادی دارم بهشون با اینکه گرون تره ولی اعتمادش بیشتر برام چینی برام حس اسباب بازی میده ولی این بیوک چینی طور اون حس بم نمیده

          موافقم 15
          مخالفم 16
        2. Reza Waffen SS

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (5338 ديدگاه)

          آمریکا خودش چینیه

          موافقم 14
          مخالفم 19
        3. chevrolet3

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (31 ديدگاه)

          ای خدا یه زمانی بیوکم اسکایلارک با موتور ۳۵۰ میزد . من و پدر خدا بیامرزم موتورشو باز کردیم پهن حیاط کردیم قشنگ با بنزین تو ااستمبولی شستیمش و یه رنگ نارنجی خوشگل یه روغن خیلی خوب زدیم بهش بستیمش . همه چیش نو بود . قالپاقاش دستش میزدی درنگ درنگ صدا میداد . صدای بوق فابریکش وای خدا . اینکه میگم موتورشو در اوردیم به خاطر تمیز کاری بود چون پدرم خیلی تمیز کار بود میخواست یه بیوک جمع کنه کل بوشهر و جنوب رو بزنه . گیربکس کامارویی انداختیم روش با هدرز که بعدها اضافه کردیم خداشاهده یادمه با لاستیک ۲۳۵ . ۵۰ متر هرزگرد زد . بیوک چه غولی بود . جنرال موتورز باهاش چی کار کرد . این یکی از اشتباهات جی ام عزیزم بود . اما با این اشتباهات بازم دوسش دارم . .
          زنده باد بیوک ۳۵۰ . زنده باد چکاوک ایران . زنده باااااد .

          موافقم 5
          مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (727 ديدگاه)

    اوروس کوچولو

    موافقم 7
    مخالفم 31
  3. Alan.r

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    اگه لوگوی روی کاپوت رو بردارن هیچکس نمی‌فهمه یه ماشین آمریکاییه ظاهرش خیییییییییییلی شبیه محصولات چینیه بیوک دیگه اون ابهت گذشته رو نداره

    موافقم 48
    مخالفم 2
    1. aMiRsHaYaN

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (459 ديدگاه)

      از اسکای لارک به کجا رسید

      موافقم 25
      مخالفم 1
    2. F22RAPTOR

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      داداش این زبون طراحی مخصوص بازار چینه
      و بقول دوستان چینی طوره تا چینی پسند باشه
      منم خوشم نمیاد البته

      موافقم 29
      مخالفم 1
  4. Porsche

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    خیلی شبیه طراحی چینی ها شده
    بیوک کلاسیک قدیم کجا بیوک الان کجا…

    موافقم 28
    مخالفم 1
  5. arshia

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    یه جوری نوشته اسپرت ترین گفتم الان یه موتور v8 ۴۰۰ اسبی گذاشتن روش
    موتور یک و نیم لیتری با ۱۸۰ خر بخار!!

    موافقم 20
    مخالفم 1
  6. T

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    این واقعا بیوکه؟؟؟؟؟؟؟
    من فکر کردم ماشین چینی
    چی بر سر بیوک اومده؟
    بیوک خداحافظ برای همیشه 😔😑

    موافقم 21
    مخالفم 1
  7. T

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    بیوک دیگه یک ماشین چینی… دیگه این برند بدرد نمیخوره .

    موافقم 14
    مخالفم 1
  8. مسعود

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (512 ديدگاه)

    دیگه این دنیا به درد نمیخوره
    قبلا چینی ها از محصولات دیگه کپی میکردن الان برعکس شده…

    موافقم 13
    مخالفم 5
  9. JDM lover

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    لاشه بیوک اسکای لارک قدیمی رو به صدتای این ترجیح میدم
    بیوک دیگه بیوک نیس….

    موافقم 12
    مخالفم 1
  10. Ali

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (88 ديدگاه)

    لعنت به چین و طمع یه مشت یوان

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      والا این آرمش هم دیگه بیوئیک نیست.بیوئیک هم رفت پیش پونتیاک.

      موافقم 11
      مخالفم 1
  11. aliHOZA

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (572 ديدگاه)

    این لاماری ایما نیست؟!‌

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. ماکسیمیلیان

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      are you using the GNU operating system?

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. aliHOZA

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (572 ديدگاه)

        yeah.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  12. علی

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    همین را ترجیح میدم به خودروهای ساخت داخل و چینی

    موافقم 3
    مخالفم 2
  13. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    دنیا خودرو شده خبر های بد

    موافقم 5
    مخالفم 0
  14. علی جردن

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    خودروی آمریکایی ۴ سیلندر به چشمم مثل خودروی چینی می مونه
    آمریکایی ها باید فقط ۶ ۸ سیلندر بسازن این قلب های کوچیک دو بزارن برا آسیایی ها

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. chevrolet3

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      امریکا فقط باید موتور اسمال و بیگ بلاک بزنه . فقط . اقا پدر خدا بیامرزم تعریف میکرد تنها ماشینی که باهاش از ابادان بار سیگار و قاچاق میزدن همین شورلت وانت جمس وانت بود . بعضی وقتا هم دوج بود . البته فقط جی ام . موپار کیلو چنده فورد کیه اصلا؟ فقط جی ام .

      موافقم 3
      مخالفم 1
  15. مهردادکمال

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1813 ديدگاه)

    سازنده زیباترین محصولات دهه هفتاد کارش به کجا کشیده…
    خدایی من فکر کردم یه محصول چینی است

    موافقم 5
    مخالفم 0
  16. OM.01

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (403 ديدگاه)

    از نظر من این بیوک انویستا ماشین بدی نیست و قیمت خوبی هم داره ظاهر و داخلش هم خوبه فقط ای کاش 2 لیتری بود وگیربکسشAT بود.

    داشتم کامنت هارو میخوندم کامنت ها برام جالب بود.وقتی یه ماشین چینی معرفی میشه همه میان میگه آشغاله شبیه فلان ماشینه کپی هست بدرد نمیخوره. بعد یه برند مثل بیوک یا آئودی و… ماشین برای بازار چین میده همه میگن شبیه ماشین چینی شده! آخر کدوم شد؟ کدوم شبیه کدومه؟!

    اینکه ماشین چینی شبیه ماشین های معتبره بخاطر اینکه اکثر برندهای چینی مراکز طراحی تو کشورهای اروپایی مثل ایتالیا آلمان و بریتانیا دارن و طراحان معروف اون ماشینارو طراحی میکنن مثل طراح رولزرویس فانتوم و کولینان(اسمش یادم رفته) چندسال پیش رفت هونگچی. اینکه ماشین های انحصاری برند های مطرح برای بازار چین ماشیناشون شبیه چینی هاس چون چینی ها این سبک طراحی رو دوست دارن.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  17. Mr Naftalin az roghan abad

    ۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    هعی برندی که اینقدر دوستش داشتم چی شده…. GNX هنوز زندست.. لوگوشو. نگا شبیه ریش تراش آقامه چی بگم والا. جنرال موتورز تر زد به بیوکو شورولت و کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. پدرام

    ۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    یکی باید به این چینی ها بگه شما می خوای ماشین هاتو کپی کنی هر غلطی می خواهی بکن اما خواهشا اعتبار برندهای جهانی رو با این طرح هایی که میکسی از چندین ماشین هست خراب نکنید.
    البته حیف که کمپانی های آمریکایی هم برای اینکه بازار چین رو از دست ندن نمی تونن جلوی این کارها رو بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا