کادیلاک

تغییرات کادیلاک ATS-V کوپه مدل 2019

انتظار می‌رود مدل سال ۲۰۱۹ کادیلاک ATS-V کوپه آخرین سال حضور این خودرو در بازار باشد؛ اما بجای کاهش قیمت به منظور جلب مشتری بیشتر، این خودروساز آمریکایی قیمت پایه خودروی مورد بحث را ۴ هزار دلار افزایش داده است؛ اما با این وجود ATS-V ارزش بهتری داشته و ما دلیل آن را به شما خواهیم گفت.


بنا به گفته کارز دایرکت، کادیلاک CTS-V 2019 کوپه قیمت پایه ۶۸۷۹۰ دلاری به همراه هزینه‌های تحویل دارد که در مقایسه با مدل سال قبل افزایش قیمت ۴ هزار دلاری را نشان می‌دهد؛ اما این خودرو هم‌اکنون به پکیج فیبر کربنی مجهز شده که قبلاً به عنوان یک آپشن ۵ هزار دلاری در دسترس بود بنابراین علیرغم افزایش قیمت، این خودرو در واقع هزار دلار ارزان‌تر شده است.


پکیج یاد شده شامل اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و ورودی‌های هوایی است که همگی از متریال گران بهایی ساخته شده‌اند. همچنین اسپویلر عقب و رکاب‌های جانبی نیز ارتقا یافته‌اند.

جدای از این موارد ATS-V کوپه اساساً تغییری نداشته و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری توئین توربو استفاده می‌کند. این پیشرانه قدرت ۴۶۴ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۳ نیوتون متری داشته و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی سنتی استاندارد یا گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی ۲ هزار دلاری متصل می‌شود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این کوپه تند و تیز برابر با ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۴ کیلومتر در ساعت می‌باشد.


کارز دایرکت می‌گوید این کوپه پرقدرت آمریکایی ۱۳۵۵ دلار ارزان‌تر از ب ام و M4، مبلغ ۲۹۵ دلار گران‌تر از مرسدس-ای ام جی C63 کوپه و ۱۹ هزار دلار ارزان‌تر از مدل بزرگ‌تر و قوی‌تر CTS-V سدان می‌باشد. تخفیف‌های نمایندگی که گاه تا ۶ هزار دلار هم می‌رسد می‌تواند بر جذابیت این خودرو بیفزاید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    عکس آخری خیلی زیبا و جالب و پر ابهته
    ای کاش تو یه مملکتی بودم که تو گاراژم
    یه atsکوپه و یهrs5میداشتم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. Mohamad

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    کادیلاک خوب داره کار میکنه لایق تحسینه خدایی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    لنتی اسم بزار تا بشه صداش کرد.انگار اینم اختلاس کرده با حروف نمایش میدن اسمشو.ببخشید عیب دیگه ای ندیدم مجبور شدم به یچی گیر بدم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Mohamad

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (85 ديدگاه)

    و باز هم کادیلاک،طلای زیر خاک

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. سام

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    یک کوپه شیک و تمام عیار از دیار یانکی ها….!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامین

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چقدر با ابهته !!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. توحید

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    کادیلاک کلا باید ماشیناشو عوض کنه من خودم تنها ماشینایی که به نظرم قابل رقابت با رقبان XT4 و اسکالید(البته اسکالید خیلی رقیب داره) هستن ، همونطور که پدال گفته بود کادیلاک میخواد مدلای CTS و ATS رو با مدل جدید CT5 جایگزین کنه ، حتی فروش CT6 هم زیاد نیستش ، البته بازارخودروهای سدان محدود شده و کراس اوور و شاسی ها زیاد شدن ، مدلای XTS و XT5 هم لازمه که عوض بشن ، کادیلاک فکر نمیکنم به خودروسازای آلمانی بتونه نزدیک بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا