کادیلاک

کادیلاک اسکالاد 2012 عظیم و لوکس

کادیلاک اسکالاد تبدیل به نماد خودروی لوکس شاسی بلند آمریکایی شده است. اتوموبیلی که با اندازه بسیار بزرگ و طراحی خاص و استثنایی خود در کنار امکانات و آسایش داخلی مثال زدنی، استاندارد جدیدی برای دنیای خودروهای شاسی بلند پایه گذاشته است.

Cadillac Escalade Hybrid 2012
Cadillac Escalade Hybrid 2012

اسکالاد ۲۰۱۲ در سه مدل از نظر ابعاد بدنه و با موتور هشت سیلندر ۶.۲ لیتری با سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها تولید می شود. این موتور قادر به تولید نیروی ۴۰۳ اسب بخار و گشتاور ۵۶۵ نیوتن متر می باشد . همچنین نمونه هیبرید کادیلاک اسکالاد با ۵۰ درصد صرفه جویی در مصرف سوخت نیز در دسترس خواهد بود. این خودرو در مدلهای استاندارد و ESV می تواند نیرو را به هر دو دیفرانسیل یا دیفرانسیل عقب به تنهایی منتقل کند. در مدل EXT نیرو بصورت تمام وقت به چهار چرخ منتقل می شود.

escalade platinum rear
Escalade Platinum

مدل ESV بزرگترین مدل از خانواده اسکالاد است که ۵۳ سانتی متر درازتر از نمونه های استاندارد است. مدل EXT نیز نمونه اسپرت اسکالاد است.

escalade platinum interior
escalade platinum interior

قیمت کادیلاک اسکالاد از ۶۳ هزار دلار شروع شده و در مدل لوکس پلاتینیوم به ۷۹ هزار دلار نیز می رسد.

escalade platinum 2012
escalade platinum 2012
Cadillac Escalade Esv
Cadillac Escalade Esv
Cadillac Escalade Esv
Cadillac Escalade Esv
Cadillac Escalade Platinum
Cadillac Escalade Platinum

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. مجنون ماشين

    ۱۹ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با عرض سلام و هزاران تشکر از
    درج این مطلب که شمه ای از عظمت ، شکوه ، نوآوری و … کادیلاک اسکالاد را به نمایش گذاشت .
    بنده در مجموع علاقه بسیار زیادی به خودرو دارم اما در تمام لحظات و در گوشه ای از ذهن خود آرزوی بدست آوردن این خودرو راداشته و دارم
    هم اکنون که در حال نوشتن این پیام هستم تعداد زیادی از تصاویر این خودرو (Cadillac Escalade) در قسمت تصاویر تلفن همراهم وجود دارد و همینطور آرم کادیلاک یا همان خوشه های گندم که نشان سردر قلعه شهر میشیگان در میان این 2 خوشه وجود دارد را به عنوان عکس زمینه گوشی خود انتخاب کرده ام .
    مطمئنم که در آینده ای نه چندان دور صاحب این خودرو خواهم شد . انشا الله .

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. مشتری

    ۲۵ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (22 ديدگاه)

    سلام یکی از اینهارو دبی سوار شدم
    یعنی نمیشه توصیفش کرد اصلاً

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. Awdell

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (12 ديدگاه)

    امروز یه روز سخت کاری بوده و هوا واقعأ گرم. ضمنأ اینقدر با مشتریا سرو کله زدی که دیگه واقعأ بهم ریختی. کتتو از روصندلی ورمیداری و میپوشی. سوئیج ماین و مدارکشو هم ورمیداری و کولر دفترو خاموش میکنی و میای تا از اسانسور استفاده کنی ولی میبینی که فعلأ خرابه. اعصابت خرد میشهو از پله ها میای پایین. میری تو پارکینگ و دزدگیر ماشینتو میزنی . با شنیدن صدای سلام گرم و محبت امیز ماشین سرتو تکون میدی و در و باز کرده و سوار میشی. زمانیکه به داشبورد نگاه میکنی یه نفس عمیق میکشی و از بوی تازهء تو ماشین ریه هاتو پر میکنی. خوب به داخل ماشین گاه میکنی یه لبخند قشنگ حاکی از رضایت عمیق میزنی. بعدشم با خودت میگی نگرن نباش. الان تو خونه ای . اینجا قراره فقط ارامش داشته باشی چون اینجا خونه ست. اینجا ” کادیلاکه ” D:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 3200 v6 24v

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (27 ديدگاه)

      عزیزم این ماشین مال کسایی هست که راننده دارن و گرنه کی میاد با این بره سر کار که همه ی امکاناتش مال قسمت عقب هست … شما ته داستانت بنویس راننده توی پارکینگ در ماشین رو برات باز میکنه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سید علیرضا

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشی نسوپر سالن نیست و اتاق معمولی دارد من یک سوپر سالنش را از فرانسه خریدم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. حمید

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    موضوع جالب قیمت مناسب خودرو در مقایسه با امکاناتش است
    انشاال.. ما هم بزودی بتوانیم خودرو را در ایران با قیمت واقعی بخریم و

    از خدمات پس از فروش واقعی استفاده کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. آریا

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی از دوستان ممنونم بخاطر نظرات خوب و جالبشون بعد این همه وقت که هر پستی که پدال میذاشت و دوستان هم با دل پر از خودرو سازان ایرانی کامنت میدادن تو این پست عشق ماشینای بودن که وقتی کامنت اشون میخواندم لذت بردم.ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ali

    ۱۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    فک کن
    .
    .
    خدا یه پول قلمبه ای بزاره کف دستت بعد با این پول بری آمریکا یه سرمایه گذاریه حجیم بکنی بعد بری یه خونه شیک و مجلل بخری و همچنین کادیلاک اسکالاد اونوقت برو با ماشینت تو خیابونا دور دور و گردش چه کیفی میده ها ای خدا یعنی میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حسن

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بچه ها.من ترخیص کار گمرک هستم.امروز یه دونه گذر موقتشو واسه یکی از دوستان مرجوع کردم واقعا غوله و منو شیفته خودش کرد.بخدا این ماشین محشره و ببخشید که اینو میگم بخدا هدف خودنمایی نیست ولی پرادو خودم از چشم افتاده.نمیدونم ماها تا کی باید آرزوی همچین ماشینی داشته باشیم.بیشتر از این حرسم در اومد که یارو گفت توی دبی سه ماه پیش اینو خریده 80هزار درهم یعنی حدود هشتادو دوسه تومن مدل 2008 ولی عروسک به تمام معنا……………..خیلی باهام همدردی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علی

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بازم از هرچه بگذریم این ماشین کادیلاک به گرد پراید خودمون نمیرسه، پراید یک چیز دیگه است باور ندارید یک نفر امریکایی بیاد سوار پراید بشه عمرا خودش پایین بیا(البته جنازه اش باید بیارن بیرون

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا