کادیلاک

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با 650 اسب و گیربکس دستی در راه است

پس از معرفی سدان اسپرت کادیلاک CT5-V با پیشرانهٔ بسیار ضعیف‌تری نسبت به CTS-V، گفته شد که نسخهٔ قوی‌تر و عملکرد بالایی از این خودرو هم در راه است. برای مدت‌ها شایعات مختلفی در مورد نام این نسخه منتشر می‌شد اما حالا سرانجام کادیلاک رسماً تأیید کرد که نسخهٔ عملکرد بالای این ماشین، بلک‌وینگ نام خواهد داشت. در همین حال، Car&Driver هم گزارش داده است که CT5-V بلک‌وینگ به نسخهٔ بروز شده‌ای از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ مجهز خواهد بود که در CTS-V استفاده می‌شد.

طبق این گزارش، این موتور حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که یعنی ۱۰ اسب بخار قوی‌تر از سلف خود است. فعلاً هیچ حرفی در مورد گشتاور زده نشده اما این موتور در CTS-V گشتاوری برابر با ۸۵۵ نیوتن متر تولید می‌کرد. همچنین گفته شده برای انتقال نیروی این موتور در CT5-V گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه خواهد شد که این یعنی گیربکس اتوماتیک آن دو دنده بیشتر از گیربکس CTS-V خواهد داشت.

مشخصات پرفورمنس CT5-V بلک‌وینگ هنوز مشخص نیست اما CTS-V می‌توانست ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. بااین‌حال، می‌توان انتظار داشت که CT5-V بلک‌وینگ سریع‌تر باشد زیرا کادیلاک گفته است این خودرو در پیست VIR چندین ثانیه سریع‌تر از CTS-V بوده است. فعلاً چیز دیگری در مورد این سدان اسپرت نمی‌دانیم اما استایل بیرونی اصلاح‌شده، تنظیم خاص تعلیق و تکنولوژی‌های کنترل خودروی منحصربه‌فرد از ویژگی‌های آن خواهد بود.

همچنین همان‌طور که گفته شد، گیربکس دستی هم برای CT5-V بلک‌وینگ ارائه می‌شود زیرا به گفتهٔ کادیلاک، هنوز هم بسیاری از علاقه‌مندانی به رانندگی پرفورمنس، تمایل زیادی به این گیربکس‌ها دارند. انتظار می‌رود این ماشین اواخر امسال یا اوایل سال آینده معرفی گردد و کارانددرایور پیش‌بینی می‌کند حدود ۸۵ هزار دلار قیمت داشته باشد که در این صورت حدود ۲۰ هزار دلار از رقبای اصلی خود یعنی ب‌ام‌و M5 و مرسدس E63 AMG ارزان‌تر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3102 ديدگاه)

    چندین ثانیه از نسخه پیشین خود در پیست ۶.۶ کیلومتری VIR سریعتر بوده…!!!
    بی شک شتاب صفر تا صد بیش از ۳ ثانیه نخواهد بود ‌

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ali (chevy nova)

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (6807 ديدگاه)

      منتظر خبرهای بهتر باشید

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mehdi

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        کادیلاک خیلی خوب داره پیشرفت میکنه سال بعد هم اسکالا بیاد عالی میشه
        البته یه استیشن هم کمه تو سبد محصولاتشD:

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. یانکی

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      فقط منصفانه طراحی رو با آلمانیها مقایسه کنید.خشونت از سر و روش میریزه.امید وارم فقط دف عقب باشه.جانم باز هم موتور پوشراد.خوشحال شدم که بازم موتور پوشراد کار میکنه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. F22RAPTOR

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        بین نسخه وی معمولی واین نسخه میتونه یه نسخه دیگه هم باشه با حدود قدرت ۵۰۰اسب به بالا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. F22RAPTOR

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2598 ديدگاه)

          یادم رفت بگم که میتونه موتور بلک وینگ رو استفاده کنه چه شود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شلبى

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (685 ديدگاه)

          بسیار زیبا و خوش ساخت بین این مدل بلک وینگ و CT5-v معمولى ٣٠٠ اسب بخار فاصله است بنظرم جا داره تا یه مدل بین این دو تا با قدرت حدود ۵٠٠ اسب وجود داشته باشه تا طیف گزینه ها متنوع تر بشه
          براى این کار بهترین موتور همون هشت سیلندر توربو دوقلوییه که کادیلاک تا امروز فقط در CT6-V ازش استفاده کرده و پول زیادى هم خرج تحقبق و توسعه و ساختش شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. محمد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    میاد که با راننده عشق بازی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیx76

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    کادیلاک اونهمه هزینه کرد برای موتور بلک وینگ (4.2litre – 550hp) و بجز CT6-V تو هیچ ماشینی استفاده نکرد
    چه منطقی پشت این ماجراست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    این سدان پرفورمنس کادیلاک زهردار نشون میده
    میاد که آلمانی ها رو ببره گوشه رینگ
    باید از این آمریکایی ترسید
    آماده نبرد با ژرمن ها ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آریا ماشین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (661 ديدگاه)

      مرسدس amg e63 s ، بی ام و m5 کامپیتیشن ، ولوو s90 ، لکسوس es ، جنسیس g80 ، جگوار xf
      باید با خیلیا در بیفته…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Enzo

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    اگه بتونه با M5 درستو حسابی شاخ به شاخ شه پس معلومه کادیلاک داره مسیره درستو می‌ره .مشخصاتش که خوب نشون میده بیاد ببینیم تو عمل چیکارست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      نسخه کادیلاک CTS – V که 640 اسب بخار قدرت داره و یه سدان پرفومنس هستش اما در پیست زاکسنرینگ زمانش تقریبا با X3M و GLC63 که SUV های پرفومنس هستن با حدود 500 اسب بخار زمانشون یکسان هست و چندین ثانیه کندتر از M3CS.
      حالا باید دید این نسخه چه عملکردی خواهد داشت.من دوست دارم رقیب توان بالایی داشته باشه.پس منتظرش میمونیم?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. JDM

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (126 ديدگاه)

        CTS V سال 2014 تولید شد و تا 2019 هیچ تغیری نکرده
        همون سال شاخ خیلیارو شکوند و تو لاگونا سکا و ویلوو اسپرینگ سدان هارو درو کرد و همون هم ماشین سال موتور ترند هم شد.الان نوبت پوست اندازیشه.این ماشین زهر داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. PORSCHE

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      من طرفدار کادیلاکم ولی نمیدونم میتونه ام فایو رو شکست بده یا نه.اخه اون چهارچرخ متحرکه.کشش زیادی داره.امیدوارم که اگه تو شتاب نتونست ام فایو رو شکست بده با اختلاف قیمتی فاحشش تو فروش شکستش بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. JDM

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (126 ديدگاه)

    اگر AWD باشه رسما با یه هیولا طرفیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رزیتا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    من ماشینای گیربکس دستیو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Enzo

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (319 ديدگاه)

      ماشینای گیربکس دستی رانندش باید واقعا اینکاره باشه .حساب کن با نزدیک هفتصد تا قدرت یه اشتباه کوچیک تو دنده دادن به ماشین ممکنه تو خوش‌بینانه ترین حالت گیربکس ودفو بترکونه .ولی اگه راننده باشی دستی لذتش واقعا بهتره وماشین هرجور که بهش دستور بدی اطاعت میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهرآیین

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (258 ديدگاه)

        دیگر انقدر ها هم بزرگش نکنید درباره هواپیمای بویینگ که صحبت نمی کنسد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. ♤Angus_812♤

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    فکرشو کن ۶۵۰ اسب بخار زیر دستات (گیربکس دستی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mehdi

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عاشقش شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Hadi

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعاً این کلاس داره خیلی عالی میشه…
    چه رقابتی بشه بین اینو مدل های جدید E63s و M5c…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hadi

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    و پانامرا turbo s E hybrid

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    رقیب مستقیم آلمانی ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فرشاد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    از معدود امریکایی های باکیفیت

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. عشق فقط ماشین آمریکایی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عشقه منه این ماشین

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا