کادیلاک

کادیلاک XT6 مدل 2021 با تیپ پایهٔ جدید و پیشرانهٔ چهار سیلندر

کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۱ به لطف ارائهٔ یک تیپ پایهٔ جدید که از پیشرانهٔ چهار سیلندر استفاده می‌کند کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است. درحالی‌که XT6 مدل ۲۰۲۰ صرفاً با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۷ نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شد، برای مدل ۲۰۲۱ یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید ارائه شده است. این همان موتوری است که قبلاً برای نسخهٔ چینی XT6 ارائه شده بود. این پیشرانه که از مدل XT4 گرفته شده است، ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

نیروی این موتور به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما با پرداخت ۲ هزار دلار می‌توان سامانهٔ چهارچرخ محرک را هم سفارش داد. این پیشرانهٔ چهار سیلندر صرفاً در تیپ جدید لاکچری ارائه می‌شود و قیمت آن از ۴۸,۹۹۰ دلار آغاز می‌گردد که کاهشی ۴۷۰۰ دلاری را نسبت به تیپ پریمیوم لاکچری ۵۳,۶۹۰ دلاری نشان می‌دهد. البته کاهش قیمت به معنای کاهش سطح تجهیزات است اما بااین‌حال XT6 تیپ لاکچری هنوز هم از صندلی‌های چرمی با گرم‌کن، تریم آلومینیومی، سیستم کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی برخوردار است.

اما تیپ پایهٔ لاکچری تنها اتفاق جدید برای کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۱ نیست زیرا این کراس‌اوور هم‌اکنون به‌صورت استاندارد به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده است. سایر به‌روزرسانی‌های این ماشین برای مدل ۲۰۲۱ نیز شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید برای تیپ اسپرت و گسترش لیست رنگ‌های بیرونی با ارائهٔ رنگ‌های جدید می‌شود. کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۱ پاییز امسال راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Ahmadreza 2002

      ۱۶ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      این کابین برا یه کراس اوور پرمیوم یکم معمولی نیست؟
      تازه اونم کادیلاک که تو کابین اسکالید ترکانده اساسی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. VIPER

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    قبل اینکه رونمایی بشه جی ام گفته بود بر اساس پلتفرم دف عقب ct4 قراره ساخته بشه ولی خب مثه اینکه به دلایل اقتصادی تصمیمشون عوض شد و حالا شاهد یه کراس اوور لوکس پلتفرم جلو هستیم هر چند سیستم چهار چرخ محرک داره
    ولی پلتفرم دف عقب یه چیز دیگه س
    زنده باد فورد با پلتفرم آویاتور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. GTR.SPEED

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    خیلی لوکس و اسپرت .اون جلو پنجره بزرگش خیلی به زیبایش کمک کرده
    یکی از زیبا ترین کراس اوور هایی هست که تا حالا دیدم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. زیزیگولو

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    حالا نه فقط این مدل از کادیلاک هر شاسی بلندی که موتورش چهار سیلندر باشه میزنه تو ذوق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. AMIR-REZA

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    طراحی بیرونش خیلی شیکه ….
    ولی موتور 4 سیلندر واسه این ماشین یکم بی انصافی نیست؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهنام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    با احترام به نظر دوستان ولی این مدل در همین مدت کم از رونمایی و تولیدش سالخورده بنظر میرسه و این از کادیلاک اصلا قابل قبول نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. آریا ماشین

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    بسیار زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا