کادیلاکمرسدس بنز

دوئل کادیلاک اسکالید و مرسدس بنز GLS

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس، دوئل اول

در ادامهٔ مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس رسیدیم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی در ابتدا هشت خودرو باهم به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها چهار شاسی‌بلند مجوز حضور در مرحلهٔ بعدی را دریافت کردند؛ اما در حین برگزاری دوئل‌های مرحلهٔ مقدماتی این گروه، نسل جدید لکسس LX و رنجروور معرفی شدند درحالی‌که دوئل‌ها با حضور نسل قبلی این دو خودرو برگزار شده بود و هردو شکست خورده بودند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم شانس مجددی به نسل جدید لکسس و رنجروور بدهیم و بنابراین دو دوئل دیگر با حضور دو رقیب جدید برای این خودروها برگزار شد تا تعداد کل دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ مقدماتی به عدد شش برسد. بدین ترتیب، مجموعاً از گروه شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس شش خودرو به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند. آخرین دوئل این گروه که درواقع دوئل شانس مجدد بود هم بین رنجروور و جی‌ام‌سی هامر برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین رنجروور و جی‌ام‌سی هامر

مجموع آراء: ۱۲۶۴

آراء رنجروور: ۶۹۳

آراء جی‌ام‌سی: ۵۷۱

پیروز دوئل: رنجروور با کسب ۵۵ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

مرسدس بنز GLS

کادیلاک اسکالید

؟

لینکلن نویگیتور

رنجروور

؟

جی‌ام‌سی یوکان

ب‌ام‌و X7

؟

کادیلاک اسکالید

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۰

پلت‌فرم: T1XX جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۴ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۰,۵۰۵ دستگاه

فروش ۳ ماه نخست ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۰,۵۰۵ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین مجلل با تکنولوژی‌های پیشرفتهٔ فراوان، شتاب گیری سریع با موتور V8 استاندارد، طراحی بیرونی جسورانه، ارائهٔ سیستم خودران سوپرکروز به‌صورت استاندارد

نقاط منفی: قیمت گران در نسخه‌های بالا رده، مصرف سوخت بالای موتور V8، استفاده از برخی قطعات شاسی‌بلندهای ارزان‌تر جنرال موتورز

چکیده: شاسی‌بلند پرچم‌دار کادیلاک را می‌توان بهترین تفسیر از تجمل مدرن آمریکایی دانست که همچنان طرفداران خود را خوشحال خواهد کرد

مرسدس بنز GLS

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۴,۴۸۲ دستگاه

فروش ۳ ماه نخست ۲۰۲۲ در آمریکا: ۶,۲۰۳ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین شیک و مملو از تکنولوژی، صندلی‌های جادار در دو ردیف اول، پیشرانهٔ شش سیلندر خطی بسیار نرم، هندلینگ عالی

نقاط منفی: پد لمسی آزاردهندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، طراحی بیرونی نه‌چندان جذاب، قیمت گران پکیج‌های سفارشی، صندلی‌های ردیف سوم تنگ، عملکرد ضعیف تعلیق روی جاده‌های خراب

چکیده: حال و هوای اسپرت شاسی و شخصیت GLS برای یک شاسی‌بلند بزرگ شگفت‌انگیز است که رانندگی جذاب و درعین‌حال راحتی را فراهم می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

کادیلاک اسکالید

مرسدس GLS580

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس طبیعی توئین توربو
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۴۹۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۸ ثانیه ۴.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۴ ثانیه ۱۳.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۳.۶ متر ۵۰.۶ متر
شتاب جانبی ۰.۷۱ جی ۰.۹۰ جی
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۹۰ لیتر
وزن ۲۷۴۰ کیلوگرم ۲۷۱۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۰ به ۵۰ جلو/عقب ۵۳ به ۴۷ جلو/عقب
ظرفیت بکسل ۳۶۰۰ کیلوگرم ۳۵۰۰ کیلوگرم
دایرهٔ چرخش ۱۲.۱ متر ۱۲.۰ متر
طول ۵,۳۸۲ میلی‌متر ۵,۲۱۲ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۷۰ میلی‌متر ۳,۱۳۵ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۷۲۵ لیتر ۴۸۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۶ یا ۷ نفر
قیمت ۸۲,۴۴۰ دلار ۱۰۳,۳۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. Carlover

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    انتخاب سختیه،جفتشون بی نقصن بنظرم

    موافقم 42
    مخالفم 4
    1. کافر مقدس

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      مرسدس اینو کمتر از 100 هزار تا میکرد میتونست فروش خوبی داشته باشه

      کادیلاک هم قیمت خوبی داره .فکر میکنم اکثریت کادیلاک رو ترجیح بدن چون حداقل تو آمار نشون میده اکثریت کادیلاک رو ترجیح دادند

      موافقم 52
      مخالفم 14
      1. ایرانی.

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (27 ديدگاه)

        چون با ۲۰۰۰۰ دلار میشه یه خودرو کم سوخت توشهری خرید که دوتا گزینه باشه.
        بله بخاطر همینه کادیلاک ترجیح میدن.
        اگه قیمت یکی بود یک نفر طرف کادیلاک نمیرفت.

        موافقم 5
        مخالفم 26
        1. Amir Machine

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          قیمت پایه مرسدس GLS از 79 هزار دلار شروع میشه که حتی از قیمت پایه اسکالید هم کمتره، از طرف دیگه، قیمت بالاترین نسخه‌های اسکالید به بیش از 110 هزار دلار میرسه
          اختلاف فروش 16 هزار تایی تو یه سال با این چرت و پرت‌ها توجیه نمیشه عزیزم، دنبال یه بهونه دیگه باش!

          موافقم 18
          مخالفم 8
    2. ممد ژانگولر

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3540 ديدگاه)

      مرسدس بنز مطمین تره ، چقر تر ، سریعتره ، هندلینگش بهتره ولی خوب قدیمی تره و متاسفانه نخسه amg نیست
      اکر نخسه amg بود صد در صد بهش رای میدادم

      با عرض شرمندگی رای من کادیلاک خواهد بود 😔

      موافقم 27
      مخالفم 51
      1. دکتر

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (338 ديدگاه)

        تو این کلاس آمریکاییا سلطنت میکنن

        موافقم 55
        مخالفم 30
      2. کافر مقدس

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1635 ديدگاه)

        استاد اون gls 450 هست که 77 دلاره. این gls 580ـــــه مدل پایه چیه :))) جی ال اس 580 مگه پایه داره :))

        موافقم 9
        مخالفم 3
        1. Amir Machine

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          اگه با منی که من اصلاً با شما نبودم!
          من جواب اون ایرانی رو دادم که میگه فروش بیشتر اسکالید بخاطر قیمت ارزون‌ترشه، و اگه دقت کنی نوشتم قیمت پایه GLS، قیمت پایه یعنی چه؟ یعنی قیمت ارزون‌ترین مدلش که میشه همون GLS450 !!!
          در کل، قیمت پایه GLS از قیمت پایه اسکالید ارزون‌تره

          موافقم 7
          مخالفم 3
        2. ممد ژانگولر

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3540 ديدگاه)

          حق با داداش امیره و درست میگه

          موافقم 3
          مخالفم 1
    3. Reza Waffen SS

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      مرسدس بنز GLS

      موافقم 5
      مخالفم 3
  2. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    نکته مهم suvبودن کدیلاک هستش.بنز هم خوبه ولی فقط از glc وgle بزرگتره در حالی که اسکالید یه سبک خاص هستش و هیچ شباهتی با دیگر محصولات کدیلاک نداره.قشنگ میراث داره تاریخ کدیلاک هست.کلا suv های آمریکایی سبک خاص خودشون هستن.تافته جدا بافته.نکته دبگه پیل پیکر بودن اسکالید هست واقعا حکم فرمانده داره.تنها رقیبانش نویگیتور و گرند واگونیر هستن.

    موافقم 33
    مخالفم 26
    1. HamiD

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2444 ديدگاه)

      باید به کادیلاک سلام گفت بابت فرمانده بودنش …

      موافقم 32
      مخالفم 12
      1. علی

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (836 ديدگاه)

        تو این کلاس آمریکا اول هست ، بقیه کشورها پشت سرش هستن

        موافقم 33
        مخالفم 25
    2. جناب ایکس

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      نه اینکه بنز بد باشه، ولی نسبت به اسکالید!!! 😅😅

      موافقم 4
      مخالفم 2
  3. zeg02

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    کادیلاک با موتور تنفس طبیعی و ظاهر و هیبت عظیم و قیمت کمتر، ارزش بالاتری نسبت به بنز دارد.

    موافقم 45
    مخالفم 24
  4. Nima

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    این سگمنت مال اسکالیده . بقیه برای دوم شدن تلاش میکنن. همون طور که بقیه برای دوم شدن در برابر اس کلاس تلاش میکنن.

    موافقم 49
    مخالفم 22
  5. GMA

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    مرسدس بسیار خوب کار کرده اما نه در حدی که بتونه بهتر از کادیلاک باشه،با اینکه طراحی اتوبوس مانند اسکالید را چندان دوست ندارم ولی از مرسدس زیباتره، انتخاب من کادیلاک

    موافقم 38
    مخالفم 8
  6. حامد

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    هیچ برتری به همدیگه ندارن و فقط بحث سلیقست و بودجه

    موافقم 25
    مخالفم 12
  7. Ahmad

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    کادیلاک هم ارزونتره هم مصرف سوختش با بنز تفاوت چندانی نداره هم ابهت داره هم صندوقش بزرگه و …

    موافقم 25
    مخالفم 12
  8. Taha Malek

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    این دو ماشین هردوتاشون عالی ان بیشتر بحث سلیقس

    از اونجایی که دیگ خبری از سدان های لوکس و فول سایز آمریکایی نیست اسکالید نمونه امروزی اوناس که با بدنه suv ظاهر شده که خیلی جذاب و با ابهت و کم نقص هستش

    موافقم 20
    مخالفم 2
  9. javadhy

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    همین کادیلاک اسکالید ۲۰۲۰ که عکسش بالا هستو چند روز پیش توی رامسر دیدم(خودم رامسریم) شخصا از نزدیک، زیاد با نمای پشتش حال نکردم ولی از نمای جانبی و جلو ابهت ازش میبارید و در نمای جلو بنظرم بسیار زیباتر و غول تر از عکساشه.
    توی این دوئل هم جفت ماشینارو در یه حد میدونم ولی از روی سلیقه همیشگی سلطان بنزو انتخاب میکنم

    موافقم 25
    مخالفم 4
    1. Alan.r

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره اسکالید به اندازه عکس هاش باشکوه و زیبا نیست

      موافقم 9
      مخالفم 11
      1. پویا

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (447 ديدگاه)

        این دوستمون داره میگه از عکساش باشکوه تره!!!

        موافقم 3
        مخالفم 0
  10. ارین صاحب جمعی

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    کادیلاک معرکه
    بنز معجزه
    ولی من بنز انتخاب می‌کنم چون خیلی از سایز بزرگ خوشم نمیاد یکجوری که جا برای پارک پیدا نکنی

    موافقم 15
    مخالفم 12
  11. ماشین باز

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (115 ديدگاه)

    وقتی که بنز هست انتخاب دیگه ای نیست

    موافقم 18
    مخالفم 31
  12. Jdm باز

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    برای اینکه مقایسه عادلانه تر بشه ، باید نسخه ارزونتر gls با موتور شیش سیلندر رو میاوردید( gls 450 )
    که قیمتش هم از ۸۰ هزار تا شروع میشه تقریبا و رقابت کاملا نزدیک به هم میشد
    تو این مقایسه ، به نظرم اگه دنبال فول سایز ترین هستی و جادار بودن برات خیلی مهمه، اسکالید یکم بهتره ولی اگه دنبال کلاس و پرستیژ خاص بنز هستی،gls بهتره
    من خودم به شخصه هر دورو دوست دارم و نمیتونم تصمیم گیری کنم

    موافقم 26
    مخالفم 5
    1. مانی

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      فاصله محوری بنز بیشتره
      جای بارش کوچیکتره اما فکر نکنم فضای سرنشین کوچیکتر باشه
      فروش پژو و سیتروئن رو تو فرانسه ببین که چقدر زیاده نسبت به رقبایی
      که بیرون فرانسه اونا رو سوسک می‌کنن
      کدیلات تو کشور خودش با قیمت خیلی‌ کمتر باید هم فروش بیشتری داشته باشه
      اونی‌ که میگه باید مرسدس ۴۵۰ رو میاورن هم جدی نگیر

      موافقم 0
      مخالفم 3
  13. TML BN

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1058 ديدگاه)

    دنبال ظرافت آلمانی هستی برو بنز بگیر ولی اگر عشق امریکن کار داری برو کادیلاک واقعا دوئل سلیقه ای انتخاب خود من اسکالید

    موافقم 19
    مخالفم 3
  14. سهند

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (662 ديدگاه)

    رای من کادیلاک

    موافقم 15
    مخالفم 5
  15. viper2

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    با احترام به بنز ، انتخاب من کادیلاک هست.

    موافقم 16
    مخالفم 8
  16. R@m!n

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    بنظرم طراحی کراس اوورهای بنز تو این نسل اون حس پرمیوم و پرچمدار بودنو انتقال نمیده البته بحث فنی جداست که هر دو ماشین عملکرد نزدیکی دارن.

    اسکلید دیگه مهرشو تو این کلاس در بازار آمریکا کوبیده حتی اگر ضعیف ترم باشه.

    موافقم 21
    مخالفم 8
  17. seyedjavad.mercedesbenz

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    این سگمنت اول مال اسکالیده بعد gls بعد هم بقیه پشت سرشون ( رنجروور طبق معمول رقیب جی واگنه )

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. R@m!n

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      جواد جان جی کلاس رقیب هیچ ماشینی نیست خودتم قطعا می دونی حالا میخوای gls جا بدی با خودته 😄😄

      ماشین اول این کلاس از همه جهت رنجروور هست و بقیه هم فقط سلیقه دخیله چون هیچ کدوم ضعف فنی یا امکانات ندارن و تو یه رنج هستن و برتری ها ناچیزه.

      موافقم 11
      مخالفم 5
      1. seyedjavad.mercedesbenz

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        رامین درسته اگه بخوای رنجروور رو با این کلاس در نظر بگیری بدون شک اوله ولی این فاصله اونقدری زیاد هست که بتونی چیزی بین این کلاس و بنتایگا بدونیش و من تنها خودرویی که به نظرم میرسه که اونم اینطوری باشه جی هست ، حالا سر gls هم کمی بنز فن بودنم باعث این نحوه گفتار شد که اگه تعصبی به نظر میرسه عذر میخوام ولی سر رنجروور به نظرم بالاتر از این کلاسه

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. R@m!n

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          تعصب و علاقه که همه داریم و فدای سرت قرار نیست به علایق کسی توهین یا خرده گرفته شه.

          جی کلاس یه آفرودر سوپر لوکسه که حتی دیفندر بزک شده هم به سایه این ماشینم نرسید. کدوم ماشینی سه تا قفل دیفرانسیل و تعلیق تطبیقی بادی و مستقل و صلب رو یه جا داره ؟؟؟ اما رنجرور از حدود ۹۰k شروع میشه و میره تا رقابت با کولینان و بنتایگا. یه جورایی تو دو کلاس قرار میگیره بسته به تریم و آپشن.

          موافقم 7
          مخالفم 0
        2. Amir Machine

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          دقیقاً درسته
          نمیشه گفت رنجروور بالاتر از این کلاسه، رنجروور دقیقاً و کاملاً تو همین کلاس قرار میگیره خصوصاً تو نسل جدید که صندلی ردیف سوم هم داره
          قیمت رنجروور تو تیپ پایه با موتور 400 اسبی از حدود 100 هزارتا شروع میشه که کاملاً هم‌سطح همین GLS و اسکالیده، حالا قیمت نسخه‌های بالاترش به 200 هزارتا هم میرسه که وارد قلمروی بنتایگا و میباخ میشه، این یعنی رنجروور هردو کلاس رو پوشش میده ولی نسخه‌های پایین‌ترش تو همین کلاس اسکالید هستن
          بحث G کلاس که جداس، کلاً رقیب مستقیم نداره اما تو این کلاس شخصاً رنجروور رو اول و اسکالید و نورگیتور رو مشترکاً دوم میدونم

          موافقم 7
          مخالفم 1
    2. GMA

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      G واگن هیچ رقیبی نداره!!

      موافقم 10
      مخالفم 3
  18. Alan.r

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    هردوشون باشکوه و لوکسن ولی خب بنز از نظر لوکس بودن و تکنولوژی یه سر و گردن بالاتر از اسکالیده ولی خب قیمت اسکالید کمتره در کل انتخاب سلیقه‌ایه ولی انتخاب من بنزه

    موافقم 6
    مخالفم 17
  19. پدرام

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    خودم جی ال اس رو زدم اما سبک طراحی اش به گونه ای هست که اس یووی فول سایز رو القا نمی کنه فقط باید بری نزدیکش وایسی تا بفهمی اما اسکالید این طور نیست و کاملا از روی تصاویر مشخصه یه اس یووی فول سایز هست

    موافقم 4
    مخالفم 0
  20. علی اکبر

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من کادیلاک و تو عراق از نزدیک دیدم وقتی از کنارت رد میشه فقط کافیه صدای موتورشو گوش بدی عاشقش میشی از ابهتش که نگو!!!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  21. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    هردو بسیار شیک…
    ولی من بنزو دوست دارم
    ولی اسکالیدم یه هیبتی داره…

    موافقم 5
    مخالفم 3
  22. Dian

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    بنظرم تو کلاس پیکاب ها و suv های فول سایز آمریکا حرف اولو میزنه و کلا این بازار تو کف دستشه
    انتخاب من کادیلاکه ولی میدونم مهندسی و کیفیت ساخت آمریکاییا به آلمانی ها نمیرسه

    موافقم 4
    مخالفم 10
  23. آدمیزاد

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    تو این کلاس دنبال قدرت و جادار بودن ماشینن نه سرعت پس کادیلاک کاملا بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 2
  24. آدمیزاد

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    قدرت کادیلاک تو این کلاس حرف اولو میزنه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  25. فقط کاربرات هشت دهنه

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (635 ديدگاه)

    اسکالید

    موافقم 4
    مخالفم 2
  26. BMW

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1213 ديدگاه)

    کار به بقیه ماشین ندارم ولی قیافه کادیلاک بهتر می خوره
    تا مرسدس

    موافقم 4
    مخالفم 3
  27. فقط کاربرات هشت دهنه

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (635 ديدگاه)

    به ادعای آلمان اجنبی این کشور نخستین سیستم انژکتوری رو ساخته اما بنر های دهه هشتاد موتور کاربرتوری داشتن مثل پراید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هه هه هه هه هه هه چقدر بنز اون زمان سر توسعه ندادن پیشرانه های انژکتوری سود کلان کرده

    موافقم 1
    مخالفم 8
    1. Porsche 911

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      مشخص شد که شما چه شخصی هستی
      خودت هم میدونی ولی مثلا میخوای جو رو متشنج کنی
      باید بگم تو این کارت سخت شکست میخوری

      موافقم 5
      مخالفم 0
  28. مصطفی فرحیان

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    تو اکثر موارد مرسدس بهتره فقط فرق قیمت زیاده که خب نون فن آوری برتر و مهندسی برترشو میخوره و اینکه متاسفانه مرسدس هیچ وقت ارزون نبوده دوره دوره قوطی ساختن و فقط ارزون تر ساختن نیست کادیلاک هر کاری میکنم به دلم نمیشینه پرسیتژ نداره با اینکه شاید بهترین ماشین آمریکایی باشه مشکل اینه امریکایی ها اختلاف زیادی دارن با المان ها و به وضوح عقب تر هستند

    موافقم 5
    مخالفم 9
  29. mm-yarlou

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    سلاطین آمریکایی در این رده از خودروها همیشه عرض اندام میکنن و برتر هستن

    موافقم 7
    مخالفم 2
  30. داود

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (202 ديدگاه)

    وقتی کادیلاک هست بنز باید لنگ بندازه و بره به معایب و خرابی دینام و استارت وکمک هاش برسه

    موافقم 6
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا