شورلت

تخفیف 3 هزار دلاری شورولت برای خلاص شدن از دست کروز 2019!

شورولت در حال عرضه‌ی کروز ۲۰۱۹ با تخفیف‌های قابل‌توجهی است که حداکثر آن‌ها به ۳ هزار دلار هم می‌رسد.


خریداران این خودرو در ماه آگوست می‌توانند از کمک‌هزینه‌ی خرید ۷۵۰ دلاری مالی و تخفیف ۲۲۵۰ دلاری مستقیم برای خریدار استفاده کنند که جمع آن‌ها به ۳ هزار دلار می‌رسد. همچنین می‌توان این خودرو را به‌صورت اقساطی ۶۰ ماه و بدون بهره خریداری نمود.


تمامی این شرایط و تخفیف‌ها برای همه‌ی مدل‌های شورولت کروز به جز نسخه‌ی پایه‌ی L در سدان و هاچبک ارائه شده است و بنابراین می‌توان مدل‌های LS، LT، پریمیر و دیزل را با این تخفیف‌ها خریداری کرد.


قیمت کروز LS سدان ۲۰۱۹ از ۱۹۹۹۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت مدل‌های LT، پریمیر و دیزل سدان برابر با ۲۲۵۹۵، ۲۴۳۹۵ و ۲۶۴۹۵ دلار است؛ اما قیمت نسخه‌ی هاچبک به ترتیب برابر با ۲۰۴۹۵، ۲۲۹۹۵، ۲۴۸۹۵ و ۲۶۹۹۵ دلار می‌باشد.


مشتریان برای استفاده از این تخفیف‌ها باید تا سوم سپتامبر خرید خود را نهایی کنند.


البته ارائه‌ی این تخفیف‌ها برای کروز خیلی سورپرایز کننده نیست زیرا تولید این خودرو در اول مارس متوقف شده است. تصمیم جنرال موتورز برای خاتمه تولید کروز کاملاً بحث‌برانگیز بوده مخصوصاً اینکه این خودرو توانسته در سال ۲۰۱۷ پرفروش‌تر از فورد فوکوس و شورولت تراکس ظاهر شود اما خب به‌هرحال جنرال موتورز تمرکز خود را روی شاسی بلندها و پیکاپ ها گذاشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mostafa

    ۸ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    با عرض معذرت ولی واقعا اینا بی عرض
    همین خودرو رو بدن دست خودرو ساز های داخلی کل خودر وهای و موجود و نا موجود رو در عرض ۴۵ ثانیه با ١٠ برابر قیمت جهانی و ضرب و مجروح شدن عده کثیری در صف خرید و رضایت ١٨٠درصدی مشتری و تشکر و تقدیر فراوان مسولان به فروش می رسونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. charger

      ۸ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (396 ديدگاه)

      شوخی میکنیییییییییییییی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۸ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (752 ديدگاه)

    خلایق هر چه لایق

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا