شورلت

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

شورولت در ماه نوامبر از شاسی‌بلند هفت نفره بلیزر در بازار چین رونمایی کرده بود اما خبری از تصاویر کابین این خودرو نبود تا اینکه اخیراً تصاویر این بخش نیز منتشر شده است.

بلیزر در نیمه اول سال جاری وارد بازار چین می‌شود و تصاویر منتشر شده از کابین نشان دهنده‌ی فضایی بیشتر و جادارتر نسبت به نمونه آمریکایی بلیزر هستند. برخلاف بلیزر آمریکای شمالی که خودرویی پنج نفره است، بلیزر چین با طراحی هفت‌نفره عرضه خواهد شد.

آرایش ۲+۳+۲ این خودرو با نیازها و سلایق مردم کشور چین هماهنگ بوده و با اینکه فاصله بین محوری خودرو همان ۲۸۶۳ میلی‌متر است اما مهندسان شورولت کار خلاقانه‌ای در ایجاد این فضا انجام داده‌اند. البته طول کلی خودرو به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و به حدود ۵ متر رسیده که بیشتر از طول ۴۸۶۲ میلی‌متری مدل آمریکایی است.

بلیزر ۳۷ فضای ذخیره‌ای و حداکثر فضای ۱۹۷۰ لیتری برای محفظه بار را در زمان تا کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم ارائه می‌کند. وقتی همه صندلی‌ها در جای خود قرار گرفته باشند محفظه بار ظرفیت ۲۲۲ لیتری خواهد داشت ولی اگر صندلی‌های ردیف سوم بسته شوند این فضا به ۸۸۳ لیتر خواهد رسید.

بلیزر بازار چین تقریباً داشبورد مشابهی با نمونه آمریکایی داشته ولی صفحه لمسی ۱۰ اینچی آن بزرگ‌تر از مدل آمریکایی است. باقی داشبورد ظاهر یکسانی داشته و از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی بال پرنده کاکپیت و پشت آمپرهای ۸ اینچی اشاره کرد.

به منظور ایجاد فضایی اسپورت تر، شورولت به‌صورت سفارشی سقف پانورامیک ۱ مترمربعی را نیز ارائه می‌کند که تأثیر زیادی روی فضای سر ندارد. شورولت قول فضای سر عالی در ردیف سوم و دسترسی آسان به این بخش را داده که دلیلش صندلی‌های کشویی ردیف دوم است که تا ۲۵۰ میلی‌متر می‌توانند جلو و عقب بروند. این خودروساز آمریکایی بلیزر بازار چین را در چهار تریم LT، پریمیر، ردلاین و RS عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (310 ديدگاه)

    خیلی پیشرفت کرده ، تقریبا بی نقصه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2443 ديدگاه)

      باز میگن آمریکایی ها وانت سازن.
      این چیه پس؟ هن
      جذاب تر از آلمانیاس واقعا البته بجز پورشه و آئودی (فک کنم منظورمو فهمیدید)
      واقعا ارزش خرید بالایی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mehdi

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عالیه طراحیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    دریچه های کولرش زیادی قدیمیه فرمونشم میتونست مدرن‌تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا