شورلت

تغییرات شورولت بولت برای مدل سال 2019

شورولت بولت از سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ در حال تولید بوده و برای مدل سال ۲۰۱۹ به‌روز شده است.


البته تغییرات صورت گرفته در این خودرو چندان چشمگیر نبوده و شامل مواردی همچون تجهیزات سفارشی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جدید این خودرو اینترفیس اسمارت فون است که شامل ورود، استارت و به اشتراک گذاشتن خودرو می‌شود.


جنرال موتورز قبلاً با شرکت ماون وارد بازار خودروهای اشتراکی شده است. این کمپانی از چند صد دستگاه بولت در ناوگان خود استفاده کرده و یکی از برنامه‌های آن برای شهروندان سن دیگو باعث می‌شود یک خودرو را به مدت یک هفته با بهای ۲۲۹ دلار اجاره کنند.


اما جدای از این ویژگی‌ها، بولت ۲۰۱۹ همچنین دارای سه رنگ بدنه جدید با نام‌های سبز متالیک، خاکستری و یک رنگ با نام شوک است که البته دوتای اولی در محصولات دیگر جنرال موتورز همچون ولت الکتریکی بکار رفته اما اشاره‌ای به رنگ سومی نشده است.

به نظر نمی‌رسد که قوای محرکه این خودرو برای سال ۲۰۱۹ تغییراتی داشته باشد زیرا این خودرو هنوز هم از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متر و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۶۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند.

این خودروی بدون آلایندگی به‌صورت رسمی در ۶.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و محدوده حرکتی رسمی ۳۸۳ کیلومتری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    با هفته ای 229 دلار اجاره میشه کرد که اگه طولانیتر بشه اجاره اش کمتر هم میشه. بنظر من خیلی بصرفه تره تا اینکه بخوای بخری. فکر کنم قیمتش حدود 40 هزار دلاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بی نام

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    یعنی روزی کمی بیشتر از 32 دلار…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا