شورلت

درگ با بلیزر 8 ثانیه ای [ویدئو]

در سری مسابقات Truck Madness که در شهر هوستون در ایالت تگزاس (چه جایی بهتر از آنجا ؟!) برگزار می شود، آقای Daniel Burk با یکی از سریع ترین پیکاپ های جهان آمده بود که ظاهرا بدون جفت چرخ زدن نمی توان آنرا حرکت داد . . . !

[jwplayer mediaid=”61146″]

 

بر روی این بیلزر K5 یک پیشرانه ۶.۸ لیتری نصب شده که قادر به تولید ۹۰۰ اسب بخار است اما وقتی نیتروژن به درون سیلندرهای هشت تایی آن اسپری می شود بازهم قدرت ۴۰۰ اسب بخار دیگر افزایش یافته تا بدین ترتیب فقط رنجرر ۱۶۰۰ اسبی از پس این هیولای آمریکایی برآید. دیگر رقبای بلیزر در این ویدئو، دو سیلورادویی هستند که یکی ۱۳۰۰ اسبی و دیگری ۱۷۰۰ اسبی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. carbonado aventador

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    این هم جواب دوستی که هی شتاب شتاب می کنه!!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. 50-GTR

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      چه ربطی داره قضیه شتاب و تیونینگه برو درگ nissan juke& bugatti veyron-رو ببین– اینم در جوابه شتابت

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        خودت انصاف داشته باش .

        این درگی که میگی منصفانه است؟؟؟

        ایران و المان

        موافقم 1
        مخالفم 1
  2. امین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    لامصب چه شتابی داره

    معلوم نیست مصرفش چقدره!!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    چه خبره 1600 اسب بخار؟؟؟؟

    مگه جنگه؟؟؟

    ایران و المان

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. BMW

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      برو 114اسب بخار بیشتر نداریم تو دنیا

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    اینا باید با اون وانت که با موستانگ درگ گذاشت، مقایسه میشدن!

    درکل این جور ماشینها واقعا بد صدا هستند، منکه اصلا خوشم نمیاد!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      من موندم جطور آسفالت آتیش نکرفت . 1600اسب کم نیست . یه جا خوندم که وقتی راه می افتن زمین به قدرت3.8در مقیاس ریشتر می لرزه !!!!!محمد حسین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. زیگما

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    میگن قدرت بوگاتی با یه جت متوسط برابری میکنه.
    پس این چیکار میکنه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ALi.sd

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    با این خریت ها ها حال نمیکنم ،

    شما اگه میخواین قدرتتون رو نشون بدین تو بخش تکنولوژی ساخت نشون بدین ،

    نه این کارا ، یکم منطقی بودن هم بد نیست ،اهداف ژاپن رو ببین ، اهداف

    اینارو ببین . ژاپن موتور 3 سیلندر میزنه که قابل حمل هم هست ، 400 اسبم

    قدرت داره و اعلام میکنه تکنولوژی ساختش از فرمول یک هم بیشتره اونوخ اینا …

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. زیگما

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      جایزه موتور سال 2013 = انجین 1 لیتری فورد!
      در ضمن عقل کل.دانشمند.استاد.همه چیز دان.ویکی پدیا. اینا اومدن واسه تفریح دارن اینکارارو میکنن!چه ربطی به هدف و برنامه داره؟یارو پولش رسیده این کارو کرده!
      بعضی وقتا آدم از بعضی از کامنت ها آنچنان لجش میگیره که دوست داره ….

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ALi.sd

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (51 ديدگاه)

        آخه … چرا ژاپن از این کارا نمیکنه ؟

        چرا آلمان برا تفریح نمیاد رو بی ام دبلیوش نیتروژن 400 اسبی

        بذاره، بعدشم من نظرمو کاملا منطقی گفتم ، شما زر زر مفت نکن .

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. زیگما

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بی ادب نشو.در همه جای دنیا این کارا رو میکنن!والا من دیدم توآلمان ماشین های تقویت شده مثل همون c کلاس 900 اسبی یا یه آئودی آ4 800 (یا بیشتر ،درست یادم نیست).این کار ها در تمام دنیا انجام میشه! یکی از آلمان باز ها بیاد اینو توجیح کنه آلمانی ها هم ماشین هاشونو تقویت میکنن! تازه آلمان ها خیلی هم بهتر تقویت می کنن…..

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          توجیه منظورم بود ببخشید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ALi.sd

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (51 ديدگاه)

          خب اعصاب آدمو خورد میکنن دیگه ، یه طراحی درست و درمون ماشیناشون نداره ، فقط میان horse power رو میبرن بالا ، دیگه به هیچیشم کاری ندارن .
          خودم توجیهم فقط خواستم اعصابمو با این حرف آروم کنم!

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        البته زیگما جان ، فورد هم موتورهای اکو بوست را با کمک زیر

        مجموعه ی دانشگاه اخن المان ((( شرکت AVL ))) ساخته است .

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اگه بنا بر همکاری باشه که روابط بنز و ب ام و و …. با دانشگاه میشیگان و تاسیسات عظیم تست و طراحی خودرو این دانشگاه از تمامی این روابط(!)بیشتره…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. 50-GTR

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      ژاپن رو خوب اومدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. میلاد

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (221 ديدگاه)

      شما ژاپنی باز ها هم که همیشه با همه ی عالم و آدم جنگ و دعوا دارین.
      اصن ژاپنیا خدا و آمریکایا خر و اهل خریت.راضی شدی؟
      ولی من ذره ای از علاقه م به آمریکایی کم نشده و نخواهد شد :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. زیگما

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    یه سوال.با گیربکس اینا چیکار میکنند که تحمل این همه نیرو رو داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      جعبه دنده هاش خیلی خاصه، من دیدم جعبه دنده هایی که 1600Neرو تحمل می کنه بغیر از ویرون . ولی قیمتش اندازه ی آونتادوره!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هادی

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (458 ديدگاه)

        تو ایران هم جونا دور هم جمع میشن شمع ایریدیوم رو پراید نصب میکنن :D
        نه شوخی کردم تو تهران دیدم از این کارا میکنن نه به این وسعت طرف با پراید پنامرا رو خار خفیف میکرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. saied

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خش به حالشون که همه جور سرگرمی در اختیار دارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. 50-GTR

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    اون همه هم زیاد نیست نسبت به ماشینای دیگه که تیون میشن با حجم موتور کمتری همین اسب بخارو میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. 50-GTR

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    کامارو 69 —2000 اسبی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Kurosh

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    دیوونه کننده بود…
    دمتون گرم…
    خیلی حال دادین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Saied

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    فکرشو بکن با این بری کوه :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 50-GTR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      بری کوه اونجارو کلا شخم میزنه میشه راهه صاف

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. hosseindark

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    هههههه
    به قول مازندرانی ها (((عموووو هوای سررررررررررر)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. SAEED

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    پسر حتی خوندن ی مقاله ک این اسب بخارا توش نوشته شده باشه ب آدم هیجان میده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. داریوش . فقط آمریکا . فقط شورولت

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    تنها ماشین هایی که تو دنیا تک چرخ ( بلند شدن چرخ های جلو ) میزنن آمریکایی هستند چون شاسی هاشون حسابی قدرتمند هستند و تنها ماشین هایی هم که از این سیستم های هایدرولیک میبندن و چرخ ها رو بالا پایین میکنن هم آمریکایی هستند لاصمب چه هیولایی هست این خوراکه باهاش بری جاده چالوس :D
    عزیزی که میگی ژاپن زاپن زاپن . زاپن صنعت خودرو سازیش قوی هست و کسی هم نمیگه نیست ولی اینجا بحث سر ماسل کارهای آمریکایی هست نه اسپرت های ژاپنی یه مقدار عقل و منطق هم خوبه خداوکیلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (515 ديدگاه)

      سلام جناب داریوش فقط امریکا فقط شورولت. غرض از مزاحمت عرض ارادت به شما و همه ی امریکایی باز هاست. هر چند من زیاد کامنت نمیذارم تو این سایت اما هستم باهات…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اگه میگی فقط آمریکا بگو ولی نه شورلت. فقط دوج و پونتیاک خدابیامرز.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. زیگما

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    این کلیپ ذهن منو مشغول کرده.
    دوستان با سواد بگن ما که بلد نیستیم!(خیر سرمون باسوادیم یعنی!) برای بدست آوردن نیروی g وارده بر بدن باید از فرمول خاصی استفاده کرد یا اینکه باید با دستگاه اندازه گرفته بشه؟ بعد اینا این فشار بهشون وارد میشه کمرشون دردی چیزی نمیگیره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      البته که ماهم اگه باسواد بودیم،الان اینجا نبودیم :-)
      ببخشید دوستان میدونم که خیلی از شما هم این هارو میدونید ولی خب دوست داشتم کامل بگم.

      طبق قانون دوم نیوتن: نیرو یعنی جرم ضرب در شتاب. که اگر واحد جرم کیلوگرم باشه و واحد شتاب متر بر مجذور ثانیه،این فرمول نیرو رو برحسب نیوتن میده.منظور از نیروی وارد به راننده یعنی جرم راننده(یا بخش خاصی مثل گردن یا ستون فقرات) ضرب در شتاب که میزان نیروی وارد به بدن بدست میاد.
      برای اندازه گیری شتاب، دستگاه شتاب سنج وجود داره که شتاب لحظه ای رو نشون میده، ولی خب اگه بخوایم بدون دستگاه هم میشه تخمین زد.شتاب متوسط یعنی نسبت تغییرات سرعت به تغییرات زمان،فرض میکنیم یک ماشین درعرض 2.5 ثانیه از سکون به 100km/hبرسه در این صورت شتاب متوسط میشه 100تقسیم بر 2.5 یعنی 40 متربرمجذورثانیه. ازون جایی که شتاب گرانش زمین حدود 9.81 متر بر مجذورثانیه هست،شتاب ماشین حدودا معادل 4 جی میشه! این شتاب افقی هست که میزان تحمل کردنش برای انسان خیلی بیشتر از شتاب عمودیه! درمورد شتاب عمودی مثل شتابی که به خلبان ها وارد میشه یا افراد داخل ترن هوایی، بدن انسان معمولی میتونه تا4-5 جی رو تحمل کنه البته به شرطی که زیر 10 ثانیه باشه! اما در مورد اینکه ستون فقرات و گردن تا چه شتاب افقی رو میتونن تحمل کنن من اطلاعی ندارم باید از یک بیومکانیک بپرسی! (اما مطمئنا به طرز قرارگرفتن کمر و گردن هم خیلی ربط داره!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        آفرین به این همه هوش و ذکاوت .
        تشکر به خاطر پاسخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      بیشترین شتاب افقی رو هم رانندگان فرمول یک تحمل میکنند که بعضی وقتها تا 4.5 الی 5 جی میرسه! تو این شتاب، داد هر طور آدمی درمیاد :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        محسن جان اینى که می فرمایید شتاب عمودی أی که إنسان تحمل می کنه 4-5جی هست درسته،در این حرفی نیست.من تو برنامه که به سقوط هوابیما می برداخت،سرنشینانش شتاب 7-8جی رو تحمل کردند و تا موقع تصادف زنده ماندند که خود دانشمندان هم تعجب کرده بودند!!!!!محمد حسین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          بله محمدحسین جان، بنده هم عرض کردم انسان معمولی میتونه تا 4-5 جی رو تحمل کنه!(تحمل و نه زنده ماندن!) وگرنه خلبانهایی هستند که میتونند تو شتاب 9جی! مکعب روبیک رو حل کنند! و خلبانهایی هم بودند که برای لحظاتی شتاب 12جی! به اونها وارد شده و بیهوش شدند اما زنده موندند!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. امید

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوست عزیز شما چرا فکر می کنی این ماشین ها تکنولوژی ندارند؟
    مگر تکنولوژی فقط در کوچک ساختن تعریف می شود؟
    لطفا به نکات زیر دقت کنید، حنما نظرتون تغییر می کند:
    به سیستم خنک کنندگی این غول فکر کن
    چرا لاستیک ها آتش نمی گیرد
    چه فشاری روی پیستون و شاتون وارد میشه اونم تو حالت مسابقه
    و خیلی پارامترهای دیگه باعث رقابت در ساخت قطعات با تکنولوژی قوی تر می شه.
    اتفاقا این مسابقات و به قول شما خریت ها خوب قطعات و ماشین ها رو به چالش می کشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. sorena330

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    توایران فقط یک درصد غنی بی غم با ماشین های گذر میرن اسلالوم ولی تو ایالات متحده این مسابقه های تیونینگ و درگ حتی برای دبیرستانی ها هم برگزار میشه و در نهایت صلح اتفاقا پلیس هم در این رقابت ها شرکت میکنه،
    ما دبیرستانی بودیم از استرس کنکور و نهایی شب و روز نداشتیم،اینا چی…
    –جبر جغرافیایی–

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شروین

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    متاسفانه ما ایرانیا یاد گرفتیم همه چیز رو فقط با ذهن خودمون می سنجیم. برا همین بعضیا میان میگن اینا تکنولوژی نیست و خریته و معنا نداره و هرچی. در حالی که هر کشوری فرهنگ و علایق خاص خودش رو داره. تو امریکا نسکار از فرمول یک بیشتر طرفدار داره. این به معنای بهتر یا بدتر بودن سطح کیفی خود ماشینا یا مسابقه یا تکنولوژی هرکدوم نسبت به اون یکی نیست. هرچیزی جای خودش رو داره. مسابقات درگ هم تو امریکا طرفدارای خودش رو داره و به اندازه کافی هم جذابیت داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. کافر مقدس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    بازهم یک آلمانی دیگر در بَک گراند پدال!

    عکسـه هم خیلی بی کیفیت ـه! پیکسلاش از مانیتور هم میزنه بیرون!

    پدال اگه منو + زیگمارو دوست داری عکس بک کراند رو از LowRider های آمریکایی بذار. . . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. وحید

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ای بابا این حرفا چیه!!!به جای اینکه ببینین و لذت ببرید، دارید واسه هم تند و تند کلاس میذارید.خوب بابا اینا چه ربطی بوگاتی و نیسان و کوفت و زهر مار داره؟ عزیز من اصلا شتاب صفر تا صد اینا حدود 1 ثانیه هست.همین که 4 تا بازی نید فور اسپید بازی میکنن(بعضیها البته)جو میگیرتشونو میخوان یه دستو پنجه ای هم با ماشینای اون بازی نرم کنن.این ماشینا(هیولاها)اصلا قابل رقابت با هیچی نیستن.من خودم به شخصه ویدیو کونیگسگ با یکی از همین هیولاها رو دیدم، اصلا وقتی درگ شروع میشد اون هیولا رسیده بود آخر خط.از این ویدیوها فراوون.ببینین و لذت ببرید.این ماشینارو خیلی تیون میکنن.ضمنا باید به اطلاع بعضی ها برسونم که ماشینهای سوپر اسپرت رو تو هر جای دنیا اگه سوار شی بهت چپ چپ نیگاه میکنن.مثلا فکر کردین اگه اینجا هم همه چی آزاد بشه هر کی میره یه بوگاتی میخره؟؟؟ اینقدر سادگی و نداشتن آگاهی هم دیگه خیلی بده. بای بای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 50-GTR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      همه که مثل شما نیستن تو خونشون 100 تا سوپر اسپرت داشته باشن هر روز با یکیشون برن بیرون………………………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وحید

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (86 ديدگاه)

        عزیزم خوب عکسی گذاشتی.منم میدونستم سنی نداری،ولی نه تا این حد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. ESI

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    این امریکای ها کارائی میکنند که مغزمون هنگ کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید_131

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (173 ديدگاه)

      خوب ایرانیام کاری میکنن که مغز ادم هنگ میکنه! :)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا