شورلت

رونمایی رسمی شورولت کامارو کانورتیبل

فرانکفورت ۲۰۱۳: تقریباً بعد از گذشت ۲۰ روز از انتشار اولین تصاویر کامارو کروک، شورولت به طور رسمی این ماشین را در فرانکفورت رونمایی کرد.

2014 Chevrolet Camaro Convertible live in Frankfurt
۲۰۱۴ Chevrolet Camaro Convertible live in Frankfurt

این خودرو به صورت گسترده ای بروز شده است، نمای جلو کاملاً تغییر کرده که از موارد آن می‌توان به تعویض چراغ‌ها، سپر های جدید و طراحی مجدد جلو پنجره جهت بهبود گردش هوا اشاره کرد. همچنین این خودروی عضلانی با هود مناسب، اسپویلر جدید و دیفیوزر عقب آیرودینامیک خوبی برای خود مهیا کرده است. البته چراغ‌های باریک عقب هم یکی دیگر از تغییرات این خودرو است.

فضای داخلی نیز ارتقا یافته، و یک فرمان جدید، ابزارها تجدید نظر شده و سیستم سرگرمی MyLink با نمایشگر ۷ اینچی لمسی به چشم می‌خورد.
در اروپا این خودرو با دو نوع موتور ۶.۲ لیتری V8 عرضه خواهد شد. مدل‌های دنده دستی با موتور V8 LS3 عرضه می‌شوند که این موتور قادر است ۴۳۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در حالی که مدل اتوماتیک مجهز به موتور V8 L99 و می‌تواند ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۶ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی دارای شتاب ۵.۴ ثانیه و با گیربکس اتوماتیک دارای شتاب ۵.۶ ثانیه است.

این خودرو برای فروش اروپا در سال آینده عرضه خواهد شد که قیمت آلمانی آن حدود ۴۴.۹۹۰ یورو است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. HASSANBMW

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    شتابش نسبت به قدرتش خیلی خوبه!!!
    فقط من آرزو دارم یه بار سوار ماشین آمریکایی بشم مثل این ها!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. km

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      دوستان بنظرتون مدل 2013 قشنگتر نبود؟؟ البته اینم باید از نزدیک دید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. slr722

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        من کوپه بیشتر دوست دارم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فرامرز

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      اتفاقاً شتابش نسبت به قدرتش معمولی هست. واسه مقایسه پورشه کایمن 3.4 لیتری که 321 اسب بخار قدرت داره شتاب 5.0 ثانیه داره. یه مشکل دیگه ای که ماشین های آمریکایی تو اروپا باهاش مواجه میشن مصرف بالا و استهلاک بیشتر نسبت به محصولات خودروسازی های تاپ اروپا هست. تو اروپا بنزین مثل آمریکا لیتری کمتر از 1 دلار نیست و تو آلمان به 1.8 یورو (2.4 دلار) هم میرسه. واسه همین به سختی میشه خودروهای آمریکایی (به جز فورد که اینجا هم تولید میشه) دید. برعکس خودروهای آسیایی از جمله نیسان و مزدا با کیفیت بالاشون دارن جای خودروهای فرانسوی رو تو آلمان میگیرن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HASSANBMW

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (396 ديدگاه)

        البته من در مقایسه با ماشینای آمریکایی گفتم!!!
        وگرنه اگه بحث پورشه بیاد وسط حساب فرق داره!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. aventador twin turbo

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        رنگ زردش یه چیز دیگست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. بی نام

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        بابا چی میگی؟ ماشینای آمریکایی کلا به دوام و کم استهلاکیشون معروفن. اینکه قیمتش ارزونه دلیل نمیشه بگیم پر استهلاکه.بلکه عمده دلایلی که قیمت ماشینای آمریکایی رو پایین میاره یکیش اینه که از یه تکنولوژی ساده تر استفاده میشه که خودش باعث کم کردن استهلاک ماشین میشه.یکی دیگش تکنولوژی بسیار پیشرفته در چرخه ی تولید و حجم بسیار بالای فروش ماشیناشونه که معمولا تو تمام کلاسها ماشین تولید میکنه. ناگفته نمونه که ماشینای اروپایی اتفاقا تو مقایسه با این غولهای آمریکایی فندک یک بار مصرف تلقی میشه.
        فراموش نکنیم اینا ساخت آمریکا هستن آمریکا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. علی

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      عاشق کامارو ام اما انصافا چراغ های عقب مدل قدیمی زیبا طر و وحشی تر بود و با طرح کلی ماشین همخونی بیشتری داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. sina

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (809 ديدگاه)

      به نظر من چراغهای عقب تو مدلهای قبلیش خشن تر و زیباتر بود
      از طرفی به نظر من اگه فقط و فقط مدل دو دیفرانسیل با ظرفیت 5 سرنشینشو بسازن با این قیمت میشه گفت بهترین و شیکترین و به صرف ترین ماشین دنیاست چون با 43هزار دلار ماشینی میخری که وقتی پشتش میشینی مردم جوری نگات میکنن که انگار ماشین430هزار دلاری خریدی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. aventador twin turbo

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      جالبه اتوماتیک اش 0.2 ثانیه دیرتر از معمولی است!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Amin

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    قیمتش اونجا اندازه 206 تیپ5 ماست. اون کجا و این کجا……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    من از تمام مخاطبان و بازدید کنندگان خواهش میکنم که اگر من به شما ها بی احترامی کردم.یا بین شما ها دعوا انداختم.
    به من گوشزد کنید.البته با سند.
    در هر حال من از همه ی شما دوستان معذرت خواهی و پوزش میطلبم که احیانا باعث ناراحتیه شما شدم.
    ولی خواهشا
    برای اثبات گفته ها و کامنت اقا امیر و حسین جان به لینک زیر بروید و جواب بندره بدهید.
    ممنون.

    ایران و المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)
      1. فرامرز

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1595 ديدگاه)

        البته میلاد جان انصاف نیست که دو تا خودرو با این اختلاف قیمتی رو مقایسه کنیم. ضمناً توربو خیلی تو قدرت موتور تأثیر داره. ماشین های آمریکایی مثل کامارو و وایپر میخوان آرزوهای طرفداراشون رو با هزینه پایین برآورده کنن. مثلاً اگه بخواید یه مرسدس با قدرت وایپر داشته باشید باید حدود 3 برابر هزینه کنید. این باعث میشه از نظر کیفی و بهینه بودن قابل قیاس نباشن. تو این ویدئو بهتر این تفاوت ها رو نشون داده:
        http://www.youtube.com/watch?v=c62cQBkQnIY

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    عجب قیافه ی خوفناکی پیدا کرده.
    مخصوصا با چراغاش.
    ولی باز هم قدرت موتورش نسبت به تعداد سیلندر و حجم موتورش کمه.

    ایران و المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. hp

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آقا میلاد از اسمی که انتخاب کردی مشخص هست که تعصب داری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمدرضا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    من سوار ارس پلاک این و چلنجر شدم
    به نظر من دوج چلنجر خیلی ماهیچه ای تر از اینه
    در ضمن چلنجر جای خیلی بیشتری توش داره و راحت می شه 4 نفری توش نشست
    همین طور قیافه ی عقب این رو نسبت به ورژن های قبلی زیاد تغییر دادن ولی چلنجر خیلی کلاسیکه حتی از فورد موستانگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کیوان

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یعنی طراح تمام سعی خودشو در گند زدن به قیافه این ماشین کرده با این چراغا :(
    رخ جلو که خنده داره، سپرو آورده رو چراغ. عقب هم که سمند LX شایدم زشت تر. خدایی مدل قبلیه کامارو 100 سال جلوتر از اینه طراحیش. بابا هر چیزی رو که نباید به زور عوض کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. jalal

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    ماشینش بدک نیست ولی قیمتش چنده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sorena330

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    به نظر من کامل ترین وزیبا ترین مدلش مدلzl1ه
    آرزوی منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. جلال

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    من مدل1969 رو سوار شدم برای همین بین ماشینهای آمریکایی کامارو و کادیلاک ایران(سویل) رو از همه بیشتر دوست دارم
    البته چلنجر یا موستانگ رو تا حالا سوار نشدم!
    دوستان یه چیز دیگه:
    مثل اینکه خودروها اصلا از ما آدم ها دل خوشی ندارن!
    چون هر روز چهره هاشون داره عصبانی تر میشه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فقط سری3

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نسل قبلیشو سوار شوده بودم خیلی باحال بود واقعا صدای موتورش حرف نداره .این مدل طراحی داخلیش خیلی تفاوتی با قبل نکرده .دوست دارم برم کیش این مدل هم سوار بشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. saied

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    با سلام
    می خواستم بگم که تبریز پر این ماشینا شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علیرضا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    آخرش پرایدمو میفروشم یدونه از اینا میخرم : )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مجید

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    تا هر وقت شده اینو میخرم ،

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. navid

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدل 2013 زیبا تر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. نیما.تبریز

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این اولین zl1 وارد شده به ایران که تو تبریز اونروز دیدم صدای اگزوزش گوش ادمو کر میکرد اینم لینکش که تو جلفا تستش میکنن http://www.aparat.com/v/5SLcm
    در کل این همه ماشین اوردن تبریز ولی این با همه متفاوته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Ata

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اگر هم این ماشین مشکلی داشته باشه،نمی دونم چرا خیلی دوسش دارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    نسل قبلش زیباتر بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ?Mashin?

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (41 ديدگاه)

    از این مدل خوشم نمیاد مدل ۲۰۱۸ عالیه ارزومه داشتن یکیش?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا