شورلت

ساخت سیلورادو ینکو توسط SVE، هیولایی با قدرت 800 اسب

کسانی که آرزوی خرید یک سیلورادو قدرتمند را داشتند به آرزوی خود رسیده‌اند. البته سیلورادو به‌خودی‌خود پیکاپ بسیار توانمند و خوبی است و فروش بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه از آن تنها در نیمهٔ اول امسال این موضوع را تصدیق می‌کند اما برای کسانی که خواهان قدرت و گشتاور عظیم و دود کردن لاستیک هستند، شرکت SVE نسخه‌ای تقویت‌شده از سیلورادو را با نام ینکو S/C معرفی کرده است.

این شرکت برای ساخت این سیلورادوی قدرتمند همکاری نزدیکی با شورلت داشته است و این رابطهٔ نزدیک موجب شده SVE پیش از دیگران به تولیدات جنرال موتورز مثل خودروهایی که هنوز معرفی نشده‌اند و یا حتی پیشرانه‌هایی که ممکن است ما کاملاً از آن‌ها بی‌خبر باشیم دسترسی پیدا کند. پروژهٔ ساخت سیلورادو ینکو S/C یک سال پیش آغاز شده و در آن از بسیاری از تجربیات و تکنولوژی‌های حاصل از پروژه‌های قبلی SVE در تقویت کامارو و جی‌ام‌سی کانیون استفاده شده است.

در سیلورادو از پیشرانهٔ دست‌ساز و آشنای ۶.۲ لیتری V8 با بخش داخلی فورج‌کاری شده استفاده شده است که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۷۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرتمند به یک گیربکس ارتقاءیافته با پکیج کلاچ جدید و مبدل گشتاور سفارشی متصل شده است و انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل هم برای آن قابل انتخاب است. ارتقاء سیستم تعلیق، اگزوز تیون شده و ترمزهای بزرگ برمبو با گزینه‌های رنگی قابل سفارش نیز از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ اسپرت هستند. سیلورادو ینکو روی رینگ‌های ۲۲ اینچی SVE قرار گرفته که در سه رنگ مختلف قابل انتخاب هستند.

SVE سیلورادو ینکو S/C را می‌توان در همهٔ نمایندگی‌های فروش شورلت سفارش داد اما کسانی که خواهان خرید آن هستند باید عجله کنند زیرا SVE تنها ۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد کرد. هنوز قیمت این سیلورادو اعلام نشده اما مطمئناً خودروی ارزانی نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    خداست این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوبه
    ولی چطوری اینا سوار وانت میشوند
    تا اینهمه شاسی و سواری هست براشون فورد فرانک محشره
    عاااااللللییی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. JDM

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    زد ار ایکس داره میاد با موتور LT4 6.2لیتری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mad.z.Max

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. پارسا عشقی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    وانت ابی زد 24 عشقه برید شوتی سوار بشید بابا اینا پیش کش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا