شورلت

شرکت شورولت سیلورادو در مسابقات آفرود

با دنبال کردن دستورالعمل‌های شورولت کلرادو ZR2 مسابقه‌ای، پیکاپ جدید سیلورادو هم روانه‌ی مسابقات آفرود آمریکا خواهد شد.


این پیکاپ فول سایز در سری مسابقات صحرا شرکت خواهد کرد. سیلورادوی موردبحث در کلاس ۱۲۰۰ استوک که تغییراتش تنها به سیستم تعلیق، زیر بدنه و نصب تجهیزات ایمنی مسابقات محدود است حضور خواهد داشت.


همانند کلرادو ZR2 مسابقه‌ای، این خودرو نیز اول از همه دارای تأییدیه‌ی تیم مهندسی است. مارک دیکنز مهندس ارشد می‌گوید: “مسابقات آفرود فشار زیادی به خودروها وارد می‌کند و یک خودروی مسابقه‌ای در پیست استهلاک بسیار بیشتری نسبت به خودروهای عادی در طی چندین سال دارد. به همین دلیل است که مسابقات آفرود زمینه‌ای بسیار خوب برای بررسی دوام قطعات جدید می‌باشد.”

نتایج به دست آمده از این مسابقات روی قطعات و وسایل جانبی پرفورمنس آتی و همچنین پروژه‌های دفاعی جنرال موتورز و تولید محصولات جدید تأثیر خواهد گذاشت.


پیکاپ مسابقه‌ای سیلورادو که بر پایه‌ی مدل LT Trail Boss شکل گرفته از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک سود می‌برد. تغییرات این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد جاده‌ای عبارت‌اند از سیستم تعلیق با بازه حرکتی بیشتر، شوک‌های جلو و عقب و دامپرهای دینامیک مولتی ماتیک DSSV.

این دامپرها که قبلاً در مدل‌های کارخانه‌ای کلرادو ZR2 و مدل مسابقه‌ای آن بکار رفته باعث کنترل بیشتر راننده روی خودرو خواهند شد. از دیگر قطعات بکار رفته در این خودرو می‌توان به لاستیک‌های ۳۵ اینچی آفرود، فلاپ های جلو و عقب و همچنین محافظ‌های جعبه انتقال، جعبه‌فرمان، دیفرانسیل عقب و… اشاره کرد.

شورولت سال آینده با خودروهای یاد شده وارد مسابقات صحرا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    واقعاً حیفه برای سیلورادو پکیج ZR۲ ارائه نمیشه
    Z۷۱ پکیج خوبیه برای آفرود ولی ZR۲ یه چیز دیگه هست
    سیلورادو ZR۲ رقیب خطرناکی برای F_۱۵۰ رپتور میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. هادی نجفی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    خوب دیگه برید کنار سلطان واقعی وارد شد???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا