شورلت

خودنمایی شورولت سیلورادو ZH2 نسخه نظامی

به نظر می‌رسد بخش نظامی جنرال موتورز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته چراکه به تازگی رندرها و ویدئویی از شورولت سیلورادو ZH2 منتشر کرده است.


این خودرو نیز همانند برادر کوچک‌تر کلرادو ZH2 از قوای محرکه هیدروژنی استفاده کرده و برای کاربردی در شرایط بسیار سخت توسعه یافته است.


بخش نظامی و دفاعی جنرال موتورز خیلی وارد جزئیات نشده اما در ویدئوی یاد شده برخی مشخصات ابتدایی این خودروی نظامی مشاهده می‌شود. این پیکاپ فول سایز دارای فریم هوی دیوتی و سیستم تعلیق دینامیک مولتی ماتیک است که مشابه نمونه‌ی بکار رفته در کلرادو ZH2 می‌باشد.

نیروبخش این خودرو هم نسل آینده قوای سلول سوختی است که توسط سه باک هیدروژنی ۷۰۰ باری تغذیه می‌گردد. این باک‌ها الکتریسیته‌ی لازم برای مجموعه باتری لیتیوم-یونی و قوای محرکه الکتریکی سیلورادو ZH2 را تهیه کرده و باعث ایجاد محدوده حرکتی بیش از ۶۴۳ کیلومتری می‌شوند.


اگرچه جنرال موتورز چیز زیادی درباره‌ی سیلورادو ZH2 نگفته اما وب‌سایت زیرشاخه نظامی این خودروساز می‌گوید تلاش زیادی برای ارائه محصولات تاکتیکی سبک مشتق شده از خودروهای سبک و هوی دیوتی این برند انجام می‌دهد. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌سازد این خودروها برای کاربری‌های گوناگون نیروهای نظامی توسعه یافته‌اند.


واضح است که ZH2 بر پایه سیلورادو ۲۰۱۹ بنا شده اما ظاهراً اشتراکات بیشتری با سیلورادو HD 2020 دارد. همان‌گونه که در چارچوب زمانی جنرال موتورز آمده، سیلورادو ZH2 از اولین معماری هوی دیوتی پیکاپ که می‌تواند از نسل بعدی نیازهای بارگیری بالا، پیکربندی منعطف، برد بیشتر و سوخت‌گیری دوباره‌ی سریع‌تر با سیستمی جمع و جورتر حمایت کند سود می‌برد.

هنوز زمان معرفی رسمی این خودرو اعلام نشده اما شورولت قبلاً تأیید کرده نسل بعدی سیلورادو HD در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (741 ديدگاه)

    عجب هیولاییه⁦??⁩?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پویا

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (44 ديدگاه)

    سوخت اینا هیدروژنیه ک آب تولید میکنه و اون آب تولیدی درون یک محفظه ریخته میشه و در شرایط سخت سرباز ها از اون آب استفاده میکنن!
    بعد من سرباز نیروی انتظامیم و راننده گشتم و همیشه خدا هم لنگ بنزینیم!
    بعد موقعی هم ک برش بنزین نباشه باید از جیب خودمون بزنیم تا بعدا بهمون بدن!
    حالا بعدا کی میشه؟ 1ماه 2ماه خدا میدونه
    بازم میگم خوبه آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه!
    مدیر لطفا تایید کن سیاسیش نکن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hami

      ۱۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      واقعا این حرفی که زدی خیلی حرف بزرگی بود.
      شاید هرکسی درک نکنه
      اینکه سرباز پول بنزین یه نهاد امنیتی بده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    زمانی که من سرباز بودم (( ارتش)) ، خیلی زود پول بنزین ، cng ,و بقیه اقلام رو میدادن به من و بیشتر جنبه رفاقتی داشت و من هم از مردانگی فرمانده مُطَلِع بودم . چرا که این کار از نظر قانون در نظام ،جُرم محسوب میشه و به فرمانده پادگان یا پاسگاه و هر اُرگانی اگر اطلاع بدی ، سریع مشکلت رفع و جرئت سوءاستفاده دیگر از سرباز را ندارند .
    همیشه قبل از هر کاری که میخواهین انجام بدین ، اول کار از مقررات و قانون اطلاع کسب کنین تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرین .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا