شورلت

معرفی شورولت کلرادو ZR2 با قطعات مسابقه‌ای

شورولت همچنان به قلدر کردن پیکاپ میان سایز و سرسخت کلرادو ادامه می‌دهد. اگر کلرادو ZR2 بایسون جدید نظر شما را به خود جلب نکرده می‌توانید به بخش پرفورمنس شورولت سر زده و ۱۵ قطعه‌ی مسابقه‌ای برای تیونینگ این خودرو را سفارش دهید.


مارک دیکنز مدیر بخش پرفورمنس، قطعات و لوازم جانبی شورولت در بیانیه‌ای اعلام کرده است: “این قطعات را می‌توان به‌صورت جداگانه و بر مبنای نیاز مصرف‌کنندگان و یا به‌صورت یک پکیج کامل تهیه کرد.”

عمده تمرکز قطعات مسابقه‌ای شورولت روی بهبود سیستم تعلیق این پیکاپ بوده است. از جمله‌ی قطعات موردبحث می‌توان به دامپرهای بازنگری شده ی مولتی ماتیک DSSV اشاره کرد. این قطعه برای اکسل جلو ۴۱۸۷ دلار قیمت می‌خورد و البته کورس حرکت سیستم تعلیق در مقایسه با نسخه استاندارد کلرادو ZR2 را ۱۵ درصد افزایش می‌دهد. همچنین دامپرهای اکسل عقب نیز با بهای ۴ هزار دلاری در دسترس بوده و شعاع حرکتی سیستم تعلیق را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد.


برای عبور بهتر از دست اندازهای شدیدتر می‌توان شوک‌های جدید را نیز سفارش داد. این شوک‌های ضربه‌گیر قیمت ۱۲۳۱ و ۱۵۴۳ دلاری برای اکسل‌های جلو و عقب دارند. همچنین می‌توان سیستم فنرهای تخت ۲۰۶۲ دلاری را سفارش داد که باعث بهبود عملکرد کلرادو ZR2 می‌شوند.

به منظور افزایش هرچه بیشتر ارتفاع پیکاپ از سطح زمین، فنرهای تخت ویژه با بهای ۳۳۱۲ دلاری در دسترس هستند. ارتفاع بخش عقب با سفارش این مجموعه ۳۰ میلی‌متر افزایش می‌یابد. با وجود شوک‌های DSSV هم ۲۷۹ میلی‌متر دیگر بر ارتفاع کلرادو ZR2 از سطح زمین افزوده می‌شود.


البته برخی بهبودها در مجموعه قوای محرکه هم به چشم می‌خورد. میل‌لنگ فولادی ۵۱۸ دلاری بهبود واضحی در مقایسه با نسخه استاندارد محسوب می‌شود. البته شورولت شفت‌های جدیدی را نیز تدارک دیده که لرزش‌های فرمان در زمان تغییر جهت‌های سریع را کاهش می‌دهد. بهای این شفت‌ها هنوز اعلام نشده است.

بسیاری از قطعات یاد شده هم‌اکنون در دسترس بوده و بقیه نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    هم به درد رالی سبک میخوره هم افرود
    با کدوم ماشین ها میشه جای پیکاپ های میان سایز و فول سایز امریکایی رو پر کرد واقعا . واقعا هنر میخواد ساخت چنین چیز هایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    پکیج کاربردی هست به نظرم از اون قبلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    حیف این ماشین زیبای شورولت بایسون نیست که لاستیک بزرگ و رینگ مشکی و سپر پلاستیکی زشتش کرد.لاستیک معمولی و رینگ تیتانیومی اگر داشت و بدون سپر پلاستیکی بود خیلی قشنگتر میشد.این وانتهای جدید امریکایی میان سایز تو امریکا جدیدا طرفدار پیدا کرده مثل بایسون و فورد رنجر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا