شورلت

معرفی فیس‌لیفت شورلت اسپارک مدل 2019

شورلت برای مدل ۲۰۱۹، در کنار مدل‌های مالیبو و کروز، هاچ‌بک کوچک اسپارک را هم مورد فیس‌لیفت قرار داده است. این فیس‌لیفت و به‌روزرسانیِ میان‌دوره‌ای اسپارک محسوب می‌شود که حالا پس از گذشت سه سال از معرفی نسل چهارم این خودرو ارائه شده است. طی این فیس‌لیفت اسپارک به جلوپنجره و سپر جدیدی با تریم کرومی مجهز شده درحالی‌که در چراغ‌های جلو هم گرافیک داخلی پروژکتور مانندی کار شده است. علاوه بر این، برای اسپارک ۲۰۱۹ رنگ‌های جدیدی قابل انتخاب است و همچنین در تیپ‌های بالایی آن چراغ‌های LED روشنایی در روز هم ارائه شده است. اسپارک جدید در چهار تیپ مختلف ارائه می‌شود که همگی به‌صورت استاندارد به تهویه مطبوع، دوربین دید عقب، ۱۰ ایربگ و ترمز اتوماتیک جلو مجهز هستند که آخری در این کلاس منحصربه‌فرد است. علاوه بر این، برای اسپارک پکیج Driver Confidence هم قابل سفارش است که شامل سیستم هشدار برخورد جلو و هشدار تغییر خط می‌شود.

اسپارک در بخش ویژگی‌های اتصالی هم چیزی کم ندارد چراکه شورلت آن‌را به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی‌ای مجهز کرده که قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و کارپلی را به همراه سرویس OnStar جنرال موتورز را دارد. در بخش فنیِ این هاچ‌بک شهری اما تغییری ایجاد نشده و اسپارک ۲۰۱۹ همچنان با همان پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر ارائه می‌شود که ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا یک نمونهٔ CVT صورت می‌گیرد. فروش نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ شورلت اسپارک از ماه‌های آینده آغاز خواهد شد اما فعلاً قیمت آن اعلام نشده است. بااین‌حال ارائهٔ ویژگی‌های اضافی در این خودرو احتمالاً افزایش قیمتی جزئی را نسبت به قیمت کنونی ۱۳ هزار دلاری آن در پی خواهد داشت.

شورولت اسپارک ۲۰۱۸

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. تیاگو

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (99 ديدگاه)

    من اینو به i10 و پیکانتو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    من که ماشین امریکایی ندیدم
    شما دیدین؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود مسگری

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (22 ديدگاه)

      درست می فرمایید. دوو ماتیز است که پس از خرید دوو توسط جنرال موتورز به شورلت اسپارک تغییر نام داده و از آن زمان توسعه یافته و جزء محصولات شورلت به حساب می اید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    کوچولوی جذاب.ولی فیستا یه چیز دیگه است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا