شورلت

ارائه قطعات پرفورمنس برای شورولت تاهو و سابربن

شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۱ توانایی‌های زیادی دارند اما از نظر پرفورمنس نمی‌توان روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. برای افرادی که خواهان محصولی پرفورمنس هستند، شورولت برخی قطعات را در نظر گرفته است.

از جمله این قطعات می‌توان به ورودی هوای بهبود یافته ۶۲۵ دلاری برای پیشرانه‌های ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری اشاره کرد. این قطعه باعث می‌شود پیشرانه‌های کوچک و بزرگ یاد شده ۱۳ و ۱۷ درصد تنفس بهتری داشته باشند.

همچنین یک اگزوز کت بک برای دو پیشرانه موردبحث تدارک دیده شده است که به لطف فشار کمتر باعث افزایش قدرت ۱۱ اسبی و گشتاور ۸ نیوتون متری نیروگاه ۶.۲ لیتری می‌شود. قدرت و گشتاور پیشرانه ۵.۳ لیتری نیز ۷ اسب بخار و ۵.۴ نیوتون متر افزایش یافته است.

برای بهبود قابلیت توقف این شاسی بلندهای بزرگ نیز ترمزهای بهتری تدارک دیده شده است. این کیت شامل کالیپرهای ترمز ۶ پیستونه برمبو و روتورهای بزرگتر دورالایف در جلوست که قیمت ۲۸۹۵ دلاری دارند. کالیپرهای ترمز عقب نیز با قیمت ۵۷۵ دلاری عرضه شده‌اند.

جدیدترین نسل‌های سابربن و تاهو از سیستم تعلیق چند اتصالی و مستقل در عقب استفاده کرده و سواری نرم‌تری دارند. سیستم تعلیق مگنتیک راید کنترل و بادی نیز به‌صورت سواری در دسترس هستند تا تجربه لوکس‌تری را در اختیار مالک بگذارند. داخل کابین نیز ۵ صفحه‌نمایش از جمله یک صفحه‌نمایش دیجیتال برای پشت آمپرها وجود دارد.

این شاسی بلندهای جدید با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل دورامکس هم قابل سفارش هستند. این پیشرانه قدرت ۲۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۶۲۳ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۱ به ترتیب از ۸۵۱۸۰ و ۸۶۴۶۵ دلار شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۵ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    عجب رخی داره

    موافقم 20
    مخالفم 5
  2. زیزیگولو

    ۱۵ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4796 ديدگاه)

    کمپانی شورلت تو طول سالای فعالیتش تو صنعت خودروسازی مدلای مشهو‌ر زیادی رو به بازاری جهانی عرضه کرده که یکی از شناخته شده‌ ترین اونا همین شورلت تاهو هستش

    موافقم 18
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا