شورلت

معرفی گران‌ترین نسخه شورولت سیلورادو HD 2020

هم‌اکنون پیکربندی آنلاین شورولت سیلورادو HD 2020 راه‌اندازی شده و می‌توان مبلغ ۸۰۸۹۰ دلار برای این خودرو پرداخت کرد. البته فعلاً مدل سیلورادو ۳۵۰۰HD با چرخ های دوتایی عقب در دسترس نیست بنابراین در آینده حتی انتخاب گران‌تری نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.


قیمت سیلورادو ۲۵۰۰HD و ۳۵۰۰HD به ترتیب از ۳۹۸۹۵ و ۴۱۰۹۵ دلار آغاز می‌شود. قیمت مدل پرچم‌دار ۳۵۰۰HD های کانتری برابر با ۶۳۸۹۵ دلار بوده ولی اگر خواهان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری توربوی دیزل دورامکس باشید باید برای این خودرو حداقل ۷۳۶۴۵ دلار پرداخت کنید.


خریداران می‌توانند از بین ۱۰ رنگ بدنه یکی را انتخاب کنند که رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، خاکستری و قهوه‌ای بدون دریافت هزینه در دسترس بوده اما برای رنگ‌های قرمز و صدفی به ترتیب ۴۹۵ و ۹۹۵ دلار باید بپردازید. داخل کابین مدل های کانتری هم ترکیب چرم مشکی با عناصر دیگر قابل انتخاب می‌باشد.


از این به بعد است که طیف وسیعی از آپشن ها در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پکیج‌های سفارشی زیادی وجود دارد اما اقتصادی‌ترین گزینه انتخاب پکیج های کانتری دولوکس است که قیمت ۳۰۶۵ دلاری داشته هرچند فعلاً با تخفیف و قیمت ۲۵۶۵ دلاری عرضه می‌شود. این پکیج شامل بسته‌ی دستیار کمک‌راننده مجهز به هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از مسیر، ترمز اضطراری خودکار، نوربالای خودکار و صندلی هشداردهنده ایمنی می‌باشد. یک سیستم دید محیطی نیز با دو دوربین تریلر وجود دارد. البته می‌توان تمامی این تجهیزات را به‌صورت جداگانه هم سفارش داد.


همچنین پکیج Convenience با قیمت ۴۹۵ دلار در دسترس است که شامل آرایش متفاوت کنسول مرکزی، محفظه زیر صندلی عقب و کف‌پوش‌های چهارفصل می‌باشد. پکیج آفرود Z71 با قیمت ۳۲۵ دلار قابل انتخاب بوده و شامل سیستم تعلیق هوی دیوتی، کنترل حرکت در سراشیبی، فلاپ ها و نشان‌های ویژه می‌باشد.


همچنین آپشن های جداگانه‌ی زیادی هم در لیست دیده می‌شود. سانروف برقی ۹۹۵ دلاری، گاردهای ۱۸۰ دلاری، کف‌پوش‌های ۲۱۰ دلاری و… تنها بخشی از آپشن های سیلورادو HD هستند.

جدای از این‌ها می‌توان آپشن های خاص نمایندگی‌ها را نیز انتخاب کرد که لیست کاملاً بلندبالایی را شامل می‌شود. البته با انتخاب این موارد قیمت پیکاپ شورولت به سطح بسیار بالایی خواهد رسید که یک خریدار واقعی شاید هرگز آن را انتخاب نکند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    یکی از اینا تو جاده های بی انتهای یانکی ها / برگر و بیر و موزیک / رادیو هم جوابه / سیگار برگ و تنها هم نباشی / مثل فیلم های دنیای باز ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. M

      ۱۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      اووووف!
      با یه کلاه کابوی ! یه شاتگان هم محفظه بارخخخخ!
      ولی واسه این کار رم خیلی انتخاب بهتریه !
      اینم به نظرم نسل قبلیش جذاب تره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۱۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      جلو پنچرش کاش بهتر از این درست میکردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MehdiTurbo

        ۱۶ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (1950 ديدگاه)

        حالا باز اون استیلش خوبه اونکه پلاستیک مشکیه اصن قابل تحمل نیست جور در نمیاد واقعن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ali

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فروش فوق العاده ای باید داشته باشه!سال دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    ابهت نسل قبل رو نداره،مثه کامارو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمید

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    باید از نزدیک دید تا بشه قضاوت کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. موری

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    تو جاده داری با پراید میری یهو تو ایینه عقب چشمت میخوره به این :|
    چه حسی بهت دست میده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ehsan

    ۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من از طراحی جلوش خوشم نمیاد، بنظرم نسل های قبلیش جذاب تر بودن،

    ولی در کل، در دنیای تراک ها، دوج رم بهترین انتخابه، طراحیش کاملا آمریکایی و کلاسیک، با ابهت و قلدر ، خیلی هم وحشی و خشن و قدرتمنده

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا