شورلت

قیمت و مشخصات شورولت کلرادو ZR2 بایسون اعلام شد

شرکت‌های شورولت و AEV آمریکا جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری پیکاپ پرفورمنس کلرادو ZR2 بایسون ۲۰۱۹ را اعلام کردند.


این پیکاپ آفرود با بهای پایه‌ی ۴۸۰۴۵ دلاری برای مدل ۶ سیلندر و قیمت ۴۹۶۴۵ دلاری برای نسخه کرو کب عرضه خواهد شد. هر دو قیمت اعلام شده شامل ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز هستند.


با توجه به این موضوع می‌توان گفت پیکاپ سفارشی شورولت ۵۷۵۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد کلرادو ZR2 بوده اما شورولت می‌گوید این قیمت نشان دهنده‌ی سخت‌افزار آفرود اضافی‌ای بوده که بایسون به ارمغان آورده است.

کلرادو ZR2 بایسون که با همکاری متخصصان AEV توسعه یافته از دیفرانسیل‌های جلو و عقب قفل شونده، دامپرهای مولتی ماتیک، فلاپ های اضافی، بچه گلگیرهای بزرگ‌تر و سپرهای فولادی به همراه وینچ سود می‌برد.


البته این‌ها تنها تغییرات در نظر گرفته شده نیست چراکه مشتریان همچنین شاهد رینگ‌های ۱۷ اینچی خاص بایسون، لاستیک‌های ۳۱ اینچی گوودیر رانگلر دوراتک آفرود، نوشته‌های شورولت در جلوپنجره و لوگوی AEV Bison در ظاهر و کابین خواهند بود. نصب این قطعات در نزد تیونرها هزینه‌ی مشابه یا بیشتری در بر خواهد داشت اما با خرید این پیکاپ می‌توان از مزیت گارانتی کامل کارخانه برخوردار شد.


از دیگر ویژگی‌های آپشنال این پیکاپ آفرود می‌توان به اسنورکل AEV و پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزلی اشاره کرد که جای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری بنزینی استاندارد را می‌گیرد. پیشرانه بنزینی قدرت و گشتاور ۳۰۸ اسبی و ۳۷۲ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت پیشرانه دیزلی برابر با ۱۸۶ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۵۰۰ نیوتون متر است. پیشرانه بنزینی با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و نسخه دیزلی با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.


در کل بایسون پاسخ شورولت به جیپ گلادیاتور ۲۰۱۹ است. در آینده شاهد یک جنگ هیجان‌انگیز بین این دو پیکاپ خواهیم بود.


فروش شورولت کلرادو ZR2 بایسون ۲۰۱۹ از ماه ژانویه آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    عظمت زیادی داره ولی الگوی طراحی جلوش به پیکاپ بزرگ و خشن نمیخوره
    طراحی سری اف بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. M3csl

      ۲۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (126 ديدگاه)

      البته فورد سری اف رقیب شورولت سیلورادو هست ،،و شورولت کلرادو رقیب فورد رنجر هست و نباید با سری اف مقایسه شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Cadillac

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    به نظر من زیباترین پیکاب مید سایز هست کلورادو
    البته با پیشرانه ۶ سیلندرش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Solid Snake

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    وقتی که جیپ اسکرامبلر بیاد اونم با تیپ روبیکون موپار اونوقت این رقابت خیلی جذاب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. net

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    اگر هواکش نداشت قشنگتر میشد. اگر سپر پلاستیکی مشکی اطراف لاستییک نداشت خیلی قشنگ میشد جدیدا مد شده وانتها همه دارند از این سپر استفاده میکنند که خیلی زشته.اگر لاستیکش کوچکتر بود و رینگش مشکی نبودخیلی زیباتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Solid Snake

      ۲۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (86 ديدگاه)

      آره سپر و گلگیرش اگه فلزی بود جالبتر بود
      ولی زشت نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. net

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    اقای احمدزاده چرا امریکاییها دارن میرن سمت وانت میان سایز و یواش یواش دارند علاقه پیدا میکنند به این مدل وانتهای میان سایز مثل همین شورولت کلرادو بایسون و فورد رنجر؟مقایسه بین فورد رنجر و شورولت بایسون انجام بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا