پورشهشورلت

دوئل فینال، شورلت کوروت Z06 یا پورشه 911 GT3؟

مرحلهٔ نهایی، گروه دوازدهم، سوپراسپرت‌های سطح پایین

به نیمه مرحلۀ فینال سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیده‌ایم که یعنی از ۲۴ گروهی که در این دوره داشتیم، هم‌اکنون نوبت به برگزاری دوئل آخر گروه دوازدهم رسیده است. در این دوره از دوئل‌ها، بخش سوپراسپرت‌ها را به دو گروه سطح پایین و سطح بالا تقسیم کردیم تا مدل‌های ضعیف‌تر و ارزان‌تر با مدل‌های گران‌تر و قوی‌تر در یک گروه نباشند. در گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین، ۱۰ خودروی مختلف مثل آئودی R8، مک‌لارن آرتورا، لامبورگینی اوراکان، مازراتی MC20 و… حضور داشتند که از بین آن‌ها نمادین‌ترین و باسابقه‌ترین سوپراسپرت‌های جهان یعنی شورلت کوروت و پورشه ۹۱۱ به مرحلهٔ فینال رسیدند. حال در این مرحله، این دو افسانهٔ جهان ماشین در نسخه‌های Z06 و GT3 به مصاف هم می‌روند تا برندهٔ گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین مشخص شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبل هم بین شورلت کوروت و لامبورگینی اوراکان برگزار شد که سوپرکار آمریکایی‌ها با اختلافی بسیار جزئی توانست رقیب ایتالیایی را مغلوب کند.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین شورلت کوروت و لامبورگینی اوراکان

مجموع آراء: ۲۲۹۵

آراء شورلت: ۱۱۶۰

آراء لامبورگینی: ۱۱۳۵

پیروز دوئل: شورلت کوروت با کسب ۵۱ درصد از کل آراء

پورشه ۹۱۱

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۸ (نسخهٔ GT3 در فوریهٔ ۲۰۲۱)

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰,۰۴۲ دستگاه

فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۷,۴۱۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۷۰۵ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۷,۴۷۶ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم پیست مونتچلو: ۱:۲۱.۷

نقاط مثبت: پیشرانهٔ تنفس طبیعی شش سیلندری که از بهشت آمده، فرمان فوق‌العاده دقیق و بااحساس، رانندگی عالی هم در پیست و هم در جاده، یکی از بهترین هماهنگی‌های موتور گیربکس در جهان، هندلینگ خارق‌العاده

نقاط منفی: قیمت پایهٔ گران، سفت‌ترین تنظیمات تعلیق برای خیابان خیلی خشک است، کیفیت سواری مطابق سلیقهٔ همه نیست، شتاب کُندتر با گیربکس دستی

چکیده: پیشرانهٔ خاص و شاسی ماورایی GT3 آن را به خالص‌ترین و باارزش‌ترین ۹۱۱ تبدیل کرده که رانندگی آهسته یا سریع در جاده یا پیست را به یک تجربهٔ هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند

شورلت کوروت

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۹ (نسخهٔ Z06 در اکتبر ۲۰۲۱)

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۳,۰۴۱ دستگاه

فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲۵,۳۸۰ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۲۵۸ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵۹۵ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم پیست مونتچلو: ۱:۲۰.۶

نقاط مثبت: برخورداری از یکی از بهترین پیشرانه‌های تنفس طبیعی تاریخ با صدای فوق‌العاده، گیربکسی در حد PDK پورشه، هندلینگ فوق‌العاده‌ای در سطح جهانی، به‌اندازهٔ کافی راحت برای رانندگی‌های روزمره

نقاط منفی: غربیلک فرمان مربعی مطابق با سلیقهٔ همه نیست، سواری سفت در حالت‌های رانندگی اسپرت، ظاهری که به‌اندازهٔ سوپرکارهای اروپایی چشمگیر نیست، مصرف سوخت بالا، احساس ناخوشایند پدال ترمز

چکیده: کوروت Z06 جدید با پرفورمنس فوق‌العاده و قیمت نسبتاً قابل‌دسترس، ورود آتشینی به لیگ برتر سوپرکارها داشته و خودروی اسپرت آمریکا را حالا به سوپراسپرت آمریکا تبدیل کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

کوروت Z06 Z07

پورشه ۹۱۱ GT3

پیشرانه ۵.۵ لیتری V8 ۴.۰ لیتری H6
تنفس طبیعی طبیعی
ردلاین ۸,۶۰۰ rpm ۹,۰۰۰ rpm
قدرت ۶۷۰ اسب بخار ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۴۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۶ ثانیه ۲.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۵ ثانیه ۱۰.۹ ثانیه
پیست Figure-8 ۲۱.۹ ثانیه ۲۲.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۳.۹ متر ۴۰.۵ متر
شتاب جانبی ۱.۱۶ جی ۱.۱۱ جی
دایرهٔ چرخش ۱۱.۱ متر ۱۰.۴ متر
مصرف سوخت ۱۶.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۹۰ لیتر
وزن ۱۶۷۰ کیلوگرم ۱۴۶۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۴۰ به ۶۰ جلو/عقب ۴۰ به ۶۰ جلو/عقب
طول ۴,۷۲۲ میلی‌متر ۴,۵۷۲ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۲۳ میلی‌متر ۲,۴۵۶ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
حجم صندوق بار ۳۷۰ لیتر ۱۴۰ لیتر
قیمت ۱۱۸,۲۹۰ دلار ۱۷۱,۱۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سوپراسپرت رده‌پایین را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۱ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    با احترام به کوروت انتخابم 911 GT3 👌

    موافقم 97
    مخالفم 39
    1. ali(chevynova)

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      انتخابم ۱۰۰ در۱۰۰ کوروت هست
      اصالت داره
      الکی گرون نیست
      پشت تولید محدود بودن قایم نشده
      ماشین اسپورت سال لقب گرفت اونم با وجود کلی رقیب
      محاسن دیگه کوروت قدرت و گشتاور بالاتره و با وجود ۲۰۰ کیلو سنگینتر بودن شتاب خوبی داره نسبت به اون

      موافقم 41
      مخالفم 97
      1. HS

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (64 ديدگاه)

        یعنی پورشه اصالت نداره؟!؟!؟!؟!
        آخه دوست من دیگه از پورشه ۹۱۱ با اصالت تر تو دنیای خودرو چی میخوای؟!
        واقعا دیگه یه نفر که آیکیوشون با عدد اعشاری هم شروع میشه میتونه اینو درک کنه
        چرا انقدر تعصب؟!
        مالک ژنرال موتورز که نیستی!

        موافقم 83
        مخالفم 17
        1. علی

          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (99 ديدگاه)

          از پورشه با اصالت تر فراری ه ،،، لطفا به شاه خودروها احترام بگذارید

          موافقم 5
          مخالفم 25
      2. matin

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (354 ديدگاه)

        اگه دلیل شما برای رای دادن به کوروت اینه منم دلیلم برای رای دادن به پورشه اینه: دوسش دارم
        کسی که واقعا ماشین باز باشه حتی اگه امریکایی فنم باشه این حرفارو درباره پورشه نمیزنه

        موافقم 38
        مخالفم 10
      3. فرشاد

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (932 ديدگاه)

        چند وقته اصالت از دهنت نمیوفته
        چه اصالتی
        اصالت اگه به شروع تولید بود که الان پژو اصالتش از همه کمپانی ها بیشتر بود میدونی از سال چند تاسیس شده؟
        اصالت یه چیزه حفظ کردنش یه چیه دیه
        تو بحث کوروت خود پدال نوشته بود این کوروت هیچ ربطی به ماشینای قبلی نداره چی الکی میگی اصالت اصالت با اگه بحث لوکس بودن بود میشد قبول کرد ولی کوروت و چه به اصالت سرعت و ماشین پیست.این اولین بارشه
        بحث حفظ اصالتم که کلا صد هیچ عقبید👌حفظ اصالت یعنی جلو پنجره و قیافه BMW
        👌حفظ اصالت یعنی ماشینای اسپرت پورشه از کررا جی تی بگیر تا همین 911
        👌حفظ اصالت یعنی مرسدس که یه لوگوش به کل کوروت می ارزه

        موافقم 27
        مخالفم 10
        1. Arshia m3csl

          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (998 ديدگاه)

          دوست گل امریکایی فن نیستم خیلی ولی کوروت هم اصیله طراحی سفره ماهی مانندش رو حفظ کرده همیشه و سعی کرده با قیمت پایینتر یک سوپراسپرت بسازه برای قشر متوسط روبه بالا تا اونا هم از سوپر اسپرت سواری لذت ببرن پورشه ۹۱۱ نمیشه کوروت ولی خیلی نصبت به قیمتش خوبه درسته کیفیت متریالش معمولیه و لوکس نیست ولی یک سوپراسپرت با قیمت مناسبه که قابل تقدیره

          موافقم 5
          مخالفم 3
      4. Arshia m3csl

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (998 ديدگاه)

        پورشه ۹۱۱ با کیفیت و لوکسه برای همین گرونه کوروت به اندازه پورشه لاکچری نبوده تو تاریخش اصلا کوروت عالیه و جزو رقبای قدیمی پورشه ۹۱۱ هست ولی لوکس بودن پورشه ۹۱۱ هست که گرونی کرده و بهترین متریال مثل جیر و یا چرم بسیار با کیفین و پلاستیک به شدت با کیفیت به کار رفته کوروت متریال ساختش کیفیت متوسط داره و درحد ماشین های زیر ۴۰ هزار دلاره کیفیت ساختش کوروت و پورشه فرقشون بخاطر کیفیته و متریال ساخت و دیزاین خیلی خاص

        موافقم 6
        مخالفم 4
    2. کافر مقدس

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      با احترام به تایم های کندتر پورشه و قیمت گرانترش انتخابم همونیه که با قیمت اسپرت چاشنی سوپر اسپرت بهت میده

      کی گفته دقیقا کوروت تاپ اسپید ش 305تاست ؟ 195 مایل میشه 315کیلومتر در ساعت نه 305تا

      https://www.miamilakesautomall.com/chevy-blog/2023-chevy-corvette-z06-will-have-top-speed-of-195-mph/

      موافقم 22
      مخالفم 50
      1. مازیار

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2361 ديدگاه)

        کافر مقدس
        منصفانه ترین مقایسه تایم اتومبیلها در پیست، مقایسه با معیار “نسبت قدرت به وزن” هست
        بر این اساس اگه گرون تر بهتر بود قیمت بالاترش هم توجیه میشه و اگه ارزون تر بهتر بود اونوقت جای هیچ حرفی باقی نمی مونه
        نسبت قدرت به وزن کوروت حدود ۱۵ درصد بیشتر از پورشه هست

        موافقم 16
        مخالفم 1
    3. علی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      من واقعا متاسفم برای آلمان فن ها!!! آخه باباجون شورولت کوروت از همه نظر برتری داره ، آخه تعصب تا کجا؟!!!!

      موافقم 28
      مخالفم 71
      1. Taha Malek

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (913 ديدگاه)

        رای به برتری نیست
        (این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند)
        من خودم به کروت رای دادم

        موافقم 47
        مخالفم 4
      2. هومن

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        من اتفاقا آمریکایی دوستم و به شدت تعصبی ولی این نظرسنجی سلیقه ایه. مثلا طراحی این نسل از کوروتو من اصلا نمیپسندم عوضش طراحی پورشه به نظرم خیلی خفن بوده همیشه. طراحی ملاک خیلی بزرگیه واسه من. واسه یکی دیگه طراحی ملاک نیست و تایم مهمه واسه یکی دیگه تایم مهم نیست چمیدونم باک و صندوق مهمه. هر کسی یه دیدی داره.

        موافقم 24
        مخالفم 7
    4. علی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      براتون عجیب نیست تو یه دوئل رقیب یه آلمانی جلو افتاده بعدش اون ماشین آلمانی هست که با اختلاف فاحش برنده دوئل میشه؟! الان هم کوروت جلو هست ولی یقین دارم که در آخر نتیجه رو واگذار میکنه

      موافقم 8
      مخالفم 22
  2. Taha Malek

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (913 ديدگاه)

    شوی رو انتخاب کردم ولی کار سختی بود از پورشه گذشتن شاید اگه فاصله قیمتی کم بود پورشه رو انتخاب میکردم

    موافقم 24
    مخالفم 9
  3. chevo

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    با احترام به همه سوپر اسپور ت های رده بالا و رده پایین انتخابم کوروت هست ، بی صبرانه منتظر کوروت ZR1 هستم تا سوپر اسپورتهای میلیون دلاری رو به چالش بکشه👊👊👊

    موافقم 42
    مخالفم 39
    1. فرشاد

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (932 ديدگاه)

      زارت
      مگه پورشه س

      موافقم 7
      مخالفم 9
  4. hssn

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (475 ديدگاه)

    اگه فاجعه‌ای به نام E-Ray رو از این نسل نمیدیدم قطعا انتخابم کوروت بود
    اما همچنان ۹۱۱

    موافقم 43
    مخالفم 16
    1. Ali

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      .E ray کجاش فاجعه هست دقیقا؟😐

      تازه این مقایسه بین Z06 و ۹۱۱ هست چه ربطی به e ray داره؟

      موافقم 10
      مخالفم 20
    2. سوشیانت

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1781 ديدگاه)

      آره فاجعه بوده که شتابش در مقایسه با سوپر اسپرت های هیبریدی عالیه😐

      موافقم 5
      مخالفم 27
  5. امیرحسین

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱

    موافقم 54
    مخالفم 25
  6. ارش

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (41 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱

    موافقم 38
    مخالفم 13
  7. TESLA

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    gt3 خیلی خوبه ولی zo6 جدید یه شاهکار به تمام معناست ، چه توی خط مستقیم و چه توی پیست gt3 رو شکست میده مطمئنم اگه بره نورنبرگ تایم بهتری نسبت gt3 ( یا حتی gt3rs ) ثبت میکنه چون توی همه پیست های آمریکا تایم بهتری نسبت به سوپرکار پیست محور پورشه زده و همه اینا در حالی که بیش از ۶۰ هزار دلار از gt3 ارزون تر هست ( فراموش نکنید zo6 همین چند وقت پیش خودرو پرفورمنس سال ۲۰۲۳ موتورترند و کارانددرایور شد )

    موافقم 16
    مخالفم 33
  8. مازیار

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    کوروت شتاب بهتری داره و پورشه ترمز بهتر
    کوروت اسب بخار بیشتری داره و پورشه بازدهی موتور بیشتر
    کوروت تایم بهتری داره و پورشه فرمان بهتر

    اما میدونی چیه؟ نمیشه یه شورولت رو به یه پورشه ترجیح داد

    موافقم 65
    مخالفم 27
    1. ehsan

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (172 ديدگاه)

      حرف حساب جواب نداره 👏👏👏

      موافقم 52
      مخالفم 17
    2. سوشیانت

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1781 ديدگاه)

      آره واقعا تعصب نمیذاره با واقعیت رو به رو شد که شورولت بهتره🙂

      موافقم 16
      مخالفم 41
    3. رامین

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (255 ديدگاه)

      چون مغزهای ما بسته اس مصداق جمله شماست وگرنه تو آمریکا و اروپا احتمال هر نا محتملی هست در ثانی شورولت یه با سابقه حدود ۱۲۰ ساله هست صحبت از سایپا و ایرانخودرو نیست عزیز

      موافقم 8
      مخالفم 21
      1. مازیار

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2361 ديدگاه)

        برای مغزهای ما آرزوی گشایش دارم
        سابقه ۱۲۰ ساله هم نه به کامنت من ارتباطی داره و نه به مقایسه دو مدل بلکه فقط دستاویز یک دست خالی هست
        درک این موضوع حتی با مغز بسته هم مشکل نیست

        موافقم 18
        مخالفم 3
  9. MASOUD 0099

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (416 ديدگاه)

    911

    موافقم 21
    مخالفم 14
  10. phonix

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1797 ديدگاه)

    عشقی پورشه ( صد در صد اگر پول کروت رو هم داشتم نگهمیداشتم پورشه بگیرم)
    ارزش خرید ولی کروت

    موافقم 25
    مخالفم 9
  11. Hadi

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (579 ديدگاه)

    اینجاست که شاعر میگه مابین دوتا دلبر من دودلم کدوم ور 😂😍
    واقعا انتخاب سخته من باشم پورشه GT3 ولی با گیربکس دستی 👌🏼

    موافقم 25
    مخالفم 7
  12. امیر

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    همیشه پورشه رو به هر رقیبی از هر برندی ترجیح دادم اما این دوئل فرق میکنه!

    موافقم 19
    مخالفم 6
  13. Amir

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (113 ديدگاه)

    ۱۰۰درصد ۹۱۱

    موافقم 23
    مخالفم 10
  14. پیام

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (280 ديدگاه)

    اگه پورشه نسخه gt3 rs بود قطعا انتخابم پورشه بود ولی اینجا انتخابم Z06

    موافقم 15
    مخالفم 9
  15. ❤BMW❤

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    اگه میشد به هردوشون رای داد ، من به هر دو رای میدادم

    موافقم 12
    مخالفم 5
  16. 卐 SIAWASH ᛋᛋ

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (48 ديدگاه)

    از لحاظ کیفیت ساخت و متریال داخلی آلمانی ها بهترن دقیق نمیشه گفت ولی شاید آمریکایی ها از لحاظ کیفیت ساخت فنی و دوام پیشرانه بهترن باشن که اونم دلیلش پیچیده نبودن ساختار سیستم انجین و گیربکسشون هست و از همه مهم تر و حساس تر که بهش کمتر توجه میشه برق خودرو بوده که از قدیم آلمانی ها فوق العاده هستن

    موافقم 26
    مخالفم 7
    1. رامین

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (255 ديدگاه)

      اینو قبول دارم چون واقعیت هست نباید از حرف حق فرار کرد

      موافقم 7
      مخالفم 2
  17. زیزیگولو

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    انتخاب سختیه

    موافقم 9
    مخالفم 2
  18. MAJking2

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (248 ديدگاه)

    (کوروت z06) رو انتخاب میکنم و با ۵۳ هزار دلار باقی مانده یک (آپریلیا RSV4 Factory) به مبلغ ۲۶ هزار دلار خریداری می‌کنم و ۲۷ هزار دلار هم به جیب میزنم؛ در نهایت از خواب بلند میشوم.

    موافقم 20
    مخالفم 12
    1. علیx76

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      من باشم یه کیت اگزوز اکراپویچ تیتانیومی برای کوروتم میگیرم.
      هنوز برای Z06 نداده ولی برای استینگری، حدود ۵ اسب قدرت میده و ۱۵ کیلو کاهش وزن.
      ۱۰.۵۰۰ دلار هم قیمتشه :)

      موافقم 11
      مخالفم 4
  19. Nima

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    اصالت ظاهری از همه چیز مهم تره وسلام!

    موافقم 13
    مخالفم 6
  20. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    پدال میگه ظاهر کوروت در حد اروپاییها نیست ولی هیچ اشاره ای به ظاهر عقب مانده زشت و قورباقه محور 911 نمیکنه.خدا وکیلی دوستان عکس این دو ماشین رو همین الان به اطرافیان خود نشون بدید و بیاید بگید کدوم رو انتخاب میکنن.انصافا هر جور به 911 نگاه میکنی چیزی جز نسل اول 911 که بر اساس قطعات به جا مانده از فولسک بیتل ساخته شده نمیبینی.نوشته گیربکس در حد پورشه تا جایی که میدونیم این گیربکس بهتریم در دنیا شناخته میشه حداقل بگید گیربکس هر دو ماشین بهترین هستن وقتی این دو دارن با هم مقایسه میشن این نوع جمله نشان از طرفداری از 911 هست.راستی چی شد تا چند روز پیش کوروو شتابش 2.8 بود درگش 10.8 حالا انقدر کاهش دادید.آها میخواستید مشخصات جعلی برا 911 بزنید دیدین خیلی ضایع هستش که این سوسک رو سریعتر از این اسطوره جلوه بدید.دوستان دیدین حق با منه پداذ جانب داری میکنه از اروپایی.در آخر که این 911 در برابر کوروت عددی حساب نمیشه باید با نسخه پایه کوروت مقایسه بشه

    موافقم 18
    مخالفم 55
    1. Amir

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (113 ديدگاه)

      پس که ظاهر پورشه از قطعات به جا مانده فولکس بیتل به جا مانده😂😂
      انقد متعصبی که هیچکس تو پدال جوابتو نمیده توهم فک میکنی خیلی حق میگی من که باشم سر دنده پورش رو هم با همون ظاهر غورباقه محور با کروت عوض نمیکنم

      موافقم 34
      مخالفم 16
      1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        برو مقاله معرفی ویژن 911 رو بحون همین پایین هست دقیقا اشاره کرده بنیان این پاشین با قطعات معیوب بیتل ساخته شده.

        موافقم 8
        مخالفم 11
    2. M@M@DRZ911

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (352 ديدگاه)

      خوده شورلت خندش میگیره بگه استینگری پایه در حد gt3 هست. حداقل zo6 رقیب کاملا قدری برای ۹۱۱ عه و با توجه به ۱۶۰ اسب بیشتر و گشتاور بالاترش و نسبت قدرت به وزن بهترش ، طبیعتا باید سریع تر باشه .
      یه بارم که به قول خودت پدال اعداد صفر تا صد و ۴۰۰ متر رو درست زد بازم یه نظر بیخودی باید بدی .

      موافقم 17
      مخالفم 7
    3. Arshia m3csl

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (998 ديدگاه)

      پورشه ۹۱۱ شبیه تمساحه نه قورباغه پورشه ۹۱۱ شبیه تمساح بوده همیشه تا قورباغه مخصوصا مدلای پورشه ۹۱۱ با اسمویلر بزرگ عقب خیلی شبیه تمساح میشن کوروت سفره ماهیه و ۹۱۱ تمساح هر دوتاشون خوبن ۹۱۱ ولی لوکستره و متریال با کیفیت داره یانکی عزیز کادیلاک xlr برای مثال خیلی به بنز sl و پورشه ۹۱۱ نزدیک بود و لوکس بود و متریال خوبی داشت اگه این نسل کوروت کادیلاک xlr داشته باشه خیلی موفق میشه چون یک مدل کوروت با لوکسی بیشتر و کیفیت بالاتر میاد و رقابت ۹۱۱ با کوروت توسط مدل کادیلاک xlr کوروت جدید جذاب تر میشه کوروت زمانی با ۹۱۱ برابر میشه که xlr کادیلاک دوباره برگرده

      موافقم 2
      مخالفم 5
    4. فرشاد

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (932 ديدگاه)

      یانکی اخر مطالب طنز و فان هستی
      چیزی که از اول درسته نیازی به تغییر نداره این صدبار
      ایرودینامیک این طراحی چیزی نیس که هر امریکن کاری داشته باشه اونم ایرودینامیکی که هرساله داره بهتر میشه و اپدیت میده
      👌تو حتی نمیدونی گیربکس PDK چی هس
      همون گیربکسی که علاوه بر بنز و بی ام دبلیو خودروسازای دیگه هم استفاده میکنن و خالقش پورشه س
      گیربکس که هیچ موتور هاتونم جز خودتون مشتری نداره
      همین سوسک که میگی نسخه توربوش حریفی از امریکن رو اسفالت واقعی نداره چه برسه به نسخه پایه کوروت😂
      علیرغم اینکه گرونه و طراحیش به قول تو سوسکیه که زیادم نظرت مهم نیس مشتری ها و طرفدارای خودشو داره میگی نه دیس لایکای زیر کامنتات و بشمار
      پس بهتره توهین نکنی دلیل داری بسم الله

      موافقم 4
      مخالفم 3
  21. mahdi-es17

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (565 ديدگاه)

    من خودم کوروت انتخاب میکنم بقیه پول رو هم روش خرج میکنم

    موافقم 12
    مخالفم 9
  22. محی

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (137 ديدگاه)

    وقتی پای ۹۱۱ وسط باشه دیگه هیچ ماشینی برام جداب نیست

    موافقم 24
    مخالفم 10
  23. Ehsan

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (518 ديدگاه)

    کوروت حرف نداره بی نقصه،ولی نمیتونم از ٩١١ بگذرم متاسفانه ،شاهکاره

    موافقم 17
    مخالفم 7
  24. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1585 ديدگاه)

    از اونجایی که به هیچکدوم علاقه خاص ندارم اگر پولی داشتم احتمالا پورشه رو انتخاب میکردم به خاطر استایل جذابتر و برند قویتر اما اینجا به کوروت رای میدم چون انتخاب بهتر و منطقی نری هست در نگاه کلی

    موافقم 12
    مخالفم 8
  25. سوشیانت

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1781 ديدگاه)

    نمیدونم چجوری این دو تا شاهکار سوپر اسپرت پایین رده محسوب میشن احتمالا تنها دلیلش قیمته وگرنه از لحاظ پرفورمنس سوپر اسپرت پایین رده محسوب نمیشن انتخابم شورولته چون پرفورمنس بهتری داره

    موافقم 11
    مخالفم 6
  26. Siyavash

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (645 ديدگاه)

    من حقیقتا طرفدار کمپانی خاصی نیستم و فقط از دستاورد همشون لذت میبرم و تعصب خاصی رویه برندی ندارم…راستش ۱ ساعت هست دارم راجب این دوتا فکر میکنم و نمیتونم رای به یکیشون بدم چون جفتشون واقعا یه سروگردن از تمام رقباشون بالاتر هست..در واقع نبردی بین بهترین پیشرانه ۶ سیلندر طبیعی دنیا و ۸ سیلندر دنیا هست…جفتشون بهترین گیربکس و بهترین شاسی و تنظیمات رو دارن..حقیقتا نمیتونم بین این دوتا یکیو انتخاب کنم ..ولی از نظر ظاهر من پورشه رو انتخاب می‌کنم ولی اونم سلیقه هست…از نظر پرفورمنس نمیتونم برنده رو انتخاب کنم ..جفتشون ماورایی هستن..به این میگن یه نبرد جانانه .جفتشونم به نظرم برنده هستن …..

    موافقم 6
    مخالفم 2
  27. Alan.r

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1085 ديدگاه)

    با وجود پورشه نمیشه به شرکت دیگری فکر کرد
    (البته استثنا هایی‌ وجود داره)🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    موافقم 15
    مخالفم 8
  28. MohammaD

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (343 ديدگاه)

    نزدیک ترین دوئل پدال حداقل تا اونجا که من شاهد بودم . نتونستم به هیچ کدوم رای بدم چون دلم پیش هر دو تا گیره . این دو تا رو حتی از لامبورگینی اوراکان و مک لارن 720s بیشتر می پسندم

    موافقم 4
    مخالفم 4
  29. Lamborghini

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    اگه با تعصب باشه که با اون رای میدم به پورشه با اصالت و خفن
    اگه به مشخصاته کوروت که ارزش رای دادن رو نداره

    موافقم 2
    مخالفم 8
  30. حسن

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1276 ديدگاه)

    شاهکار بزرگ جنرال موتوررز General Motors شورولت کوروت.
    ساده ترین راه برای رسیدن به حداکثر هیجان بدون سیستمهای کمکی و پیچیدگیهای فنی .

    موافقم 12
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا