خودروهای چینی

ادعای ثبت بیشترین افزایش فروش دنیا توسط لینک‌اند کو

برند تازه تأسیس چینی لینک‌اند کو ادعا می‌کند بیشترین افزایش فروش دنیا را به ثبت رسانده است. این شرکت در زادگاهش یعنی چین طی سال ۲۰۱۸ فروشی برابر با ۱۲۰,۴۱۴ دستگاه داشته است. هرچند این عدد در مقایسه با فروش خودروسازان بزرگ جهان بسیار ناچیز به نظر می‌رسد اما این میزان فروش برای شرکتی که تا سه سال پیش وجود خارجی نداشته کاملاً قابل‌توجه است. لینک‌اند کو همچنین در سراسر چین ۲۲۱ نمایندگی فروش افتتاح کرده است.

مدیر اجرایی لینک‌اند کو آقای «Alain Visser» دراین‌باره گفته است:

«سه سال پیش لینک‌اند کو کار خود را آغاز کرد و حالا به این فروش دست پیدا کرده که برای یک برند کاملاً جدید و نوپا واقعاً استثنایی است. امروز با شاهد پیشرفت گام‌به‌گام خود هستیم که واقعاً حصارهای صنعت خودروسازی را درهم‌ شکسته است. ما به این سرعت رشد فروش خود افتخار می‌کنیم و برای ورود به بازار اروپا هیجان‌زده‌ایم. سفر ما به‌خوبی در حال انجام است و به همین دلیل انتظار می‌رود فروش لینک‌اند کو به شکل غیرمنتظره‌ای افزایش پیدا کند».

سال ۲۰۱۸ اولین سالی است که لینک‌اند کو به‌طور کامل در بازار حضور داشته و آنچه که در این رابطه قابل‌توجه به نظر می‌رسد این است که این شرکت نوپای چینی فعلاً سبد محصولات بسیار محدودی دارد به‌گونه‌ای که خودروهای فعلی آن تنها به دو کراس‌اوور ۰۱ و ۰۲ محدود می‌شود. البته در برنامهٔ آیندهٔ لینک‌اند کو عرضهٔ مدل‌های جدیدی همچون سدان ۰۳ و هاچ‌بک ۰۴ وجود دارد که به افزایش فروش آن کمک خواهند کرد.

علاوه بر این، لینک‌اند کو گسترش قابل‌توجه حضور خود در بازارهای سراسر جهان را هم در برنامه دارد. این برنامه از سال ۲۰۲۰ با عرضهٔ محصولات لینک‌اند کو در بازار اروپا آغاز خواهد شد. این شرکت در ابتدا نمایندگی‌های خود را در آمستردام، برلین، بروکسل، لندن و بارسلونا افتتاح خواهد کرد. پس‌ازاین، این شرکت به دومین بازار خودروی بزرگ دنیا یعنی ایالات‌متحده هم وارد خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    این نشون میده هرجایی پول و پشتکار باشه ، موفقیت حَتمیه .
    اگر میخواست مثل بقیه شرکتها ، تولید کنه و از حاصل فروش محصولات پیشرفت کنه ، دستِ کم ، یه ۲۰ سالی باید جون میکَند . اما با سرمایه ای که همین اول کار داره ، به قول معروف پول ، پول میاره ، و با این دو خودرو مهندسی شده و خوش ساخت ، از نظر ظاهری میتونه حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    از ظاهر ماشین های لینک اند کو خیلی خوشم می آید به ویژه از نسخه سدان این ماشین که واقعا خاص و دوست داشتنی و یه کمی شبیه به پورشه پانامراست،البته پورشه پانامرایی که ارتفاع زده باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (222 ديدگاه)

    الان یه عده میان میگن برند چینیه و بدرد نمیخوره و آشغال هست و …. !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (41 ديدگاه)

    کاش از اینا وارد می کردن :/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا