خودروهای چینی

تست شاسی‌بلند 7 نفره برلیانس در اروپا

خودروساز چینی برلیانس در حال تست شاسی‌بلند جدید خود در خاک اروپا رؤیت شده است. احتمالاً این هم یک نشان دیگر از برنامه‌های برلیانس برای ورود به این بازار محسوب می‌شود.


به نظر می‌رسد خود خودروی حاضر در تست‌ها کمی بزرگ‌تر از پروتوتایپ قبلی این خودروساز در اروپا می‌باشد. این خودرو از چراغ‌های جلو و عقب دیگر مدل‌ها استفاده می‌کند چراکه با نگاه دقیق‌تر متوجه خواهید شد چراغ‌های جلوی بکار رفته در خودروی تست به وضوح کوچک‌تر از حد واقعی هستند.


در واقع این خودرو مشابه نسخه‌ی فیس لیفت برلیانس V7 است که قبلاً در چین عرضه شده است. با نگاه به کابین حدس‌های ما تأیید می‌شود. طراحی کابین مشابه مدل کنونی بوده و همان صفحه‌نمایش پرتره مانند مدل کنونی را حفظ کرده و البته در طراحی داشبورد نیز از محصولات ولوو و مزراتی الگوبرداری شده است.


با توجه به وضعیت چراغ‌های جلو می‌توان گفت برلیانس به دنبال عرضه‌ی یک شاسی‌بلند میان سایز با ظاهر اسپورت تر و جذاب‌تر است.

برلیانس V7 فعلاً با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی بنزینی که قدرت ۲۰۴ اسب بخاری دارد عرضه می‌شود. این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک همراه می‌شود.

این شاسی‌بلند به لطف بدنه‌ی طویل‌تر از خودروی V6 می‌تواند تا هفت نفر را حمل کند. برلیانس ظاهراً در حال کار روی نسخه‌ی پلاگین هیبریدی شاسی‌بلند میان سایز خود است.


برلیانس یکی از همکاران ب ام و در چین می‌باشد. باواریایی ها اخیراً اعلام کرده‌اند بیش از ۵۰ درصد سهام جوینت ونچر محلی را به دست آورده‌اند. این جوینت ونچر مسئول دو کارخانه‌ی تولید در Tiexi و Dadong می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    ۱.۶ لیتر توربو ۲۰۴ اسب بخار؟؟؟
    اگه بتونه با همین اعداد تولیدش کنه واقعا قابل تحسینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    چینی ها به جای ان چراغ های عجیب رو غریب اگه چراغ های مربع و دایره بزارن رو ماشین
    یه شخصیتی میگیره ماشین هاشون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    شنیدم برلیانس هم بازار کشور را ترک کرد .

    یعنی مثل همیشه ، پراید حُکمران بِلا منازع بازار تا اَبَد باقی میمونه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ADAK

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    جونم به این برف …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سام

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    اگر این ماشین با قیمت پایینی وارد بازار بشود احتمالا موفقیت آن بالاست.این روزها شاهد ارائه مدل های زیبا و جذابی از کمپانی های کوچکی مثل برلیانس و زوتی هستیم اما خیلی مانده تا آنها از حیث اعتبار برندینگ به پای امثال جیلی برسند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حمیدرضا

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالب بود حرکت با جراتی دارن می کنن همین که دارن در اروپا تست می کنن یعنی قراره نزدیک به استانداردهای جهانی باشه و این برای یه جوینت ونچر خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا