خودروهای چینی

انتشار آنلاین تصاویر سدان جدید لینک اند کو 03

اخیراً خبرهای چندانی از کمپانی تازه‌کار لینک اند کو منتشر نشده اما هم‌اکنون تصاویری از سدان جدید ۰۳ در فضای مجازی منتشر شده که طراحی این خودرو را به خوبی نشان می‌دهد.


این سدان جمع‌وجور و کاملاً جدید که در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی خواهد شد از نظر طراحی دنباله‌روی کراس اوورهای ۰۱ و ۰۲ بوده و مدل تولیدی آن نیز کاملاً نشان دهنده شاخصه‌های کانسپت ۰۳ می باشد. در نمای جلوی این خودرو شاهد دیلایت های LED هستیم که در ارتفاعی بالاتر قرار گرفته‌اند. در بخش پایین هم می‌توانیم جلوپنجره‌ای را ببینیم که توسط چراغ‌های جلو احاطه شده‌اند.


اگرچه نمای جلوی این خودرو ظاهری جعبه‌ای را نشان می‌دهد اما در پروفایل جانبی شاهد فرمی دینامیک‌تر هستیم زیرا بدنه فرمی کلی‌تر به خود گرفته و خطوط شخصیت و رکاب‌های جانبی اسپورت و گیرایی دارد. ما همچنین می‌توانیم یک سقف شیشه‌ای پانورامیک و تریمی متالیک را ببینیم که از ستون A تا C کشیده شده است.


این استایل اسپورت به نمای عقب هم تسری یافته زیرا این مدل ویژه دارای دیفیوزر گیرا، سیستم اگزوز دوگانه و اسپویلری روی صندوق می باشد. چراغ‌های عقب نیز ظاهر متمایزی داشته و با عناصر مشکی و نشان بزرگ لینک اند کو از یکدیگر جدا شده‌اند.

اگرچه در تصاویر منتشر شده تصاویری از کابین را نمی‌بینیم اما تصاویر جاسوسی قبلی سدانی را نشان داده‌اند که دارای فرمانی فربه، عناصر متالیک و کنسول مرکزی با تمایل به سمت راننده است. دیگر شاخصه‌های کابین ۰۳ شامل سیستم اطلاعات سرگرمی و پوشش شیک روی داشبورد، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها هستیم.

اطلاعات کامل این سدان جدید ماه آینده منتشر خواهد شد. می‌دانیم که ۰۳ از معماری مدولار کامپکت توسعه یافته با ولوو سود خواهد برد. این پلتفرم قبلاً در مدل‌های متنوعی از جمله XC40 نیز بکار رفته است.


گزینه‌های پیشرانه این خودرو احتمالاً با دیگر محصولات لینک اند کو مشترک خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود نسخه پایه دارای پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت حدود ۱۵۰ اسب بخار باشد. همچنین پیشرانه ۲ لیتری توربو با خروجی حدود ۱۹۰ اسب بخار هم در دسترس خواهد بود.

در آینده احتمالاً نسخه‌های پلاگین هیبریدی و حتی الکتریکی نیز معرفی خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (539 ديدگاه)

    واقعا زیباست .
    دم جیلی گرم.
    یه ذره هم ته چهرش منو یاد ولوو می ندازه.
    ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    باورم نمیشه که چینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    تلفیقی از طراحی عقب و بقل آئودی و جلوی پورشه ماکان . جیلی فینگیلی عجیب ولی واقعی .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Amir Amini

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    این که خود دوج چارجر خیلی زحمت کشیدن خدایی برا طراحیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (745 ديدگاه)

      ds5 میگفتی یه چیزی،کجاش شبیه چارجره این!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. (تایماز)TRX

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (317 ديدگاه)

    فرم ستون عقب و گلگیر عقبش شبیه سدان های آلفا رومئو هست ولی ماشین متفاوتیه خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا