خودروهای چینی

انتشار تصاویر تازه‌ای از کراس‌اوور جدید هاوال

از کراس‌اوور جدید هاوال تصاویر جدیدی منتشر شده است که ویژگی‌های طراحی آن‌را بهتر نشان می‌دهد. در ابتدا تصور می‌شد این خودرو نسل جدید هاوال H5 باشد اما به نظر می‌رسد آن گزارش‌ها نادرست بوده‌اند و بنابراین کراس‌اوور جدید هاوال فعلاً با کد B06 شناخته می‌شود. این خودرو توسط «فیل سیمونز» طراحی شده یعنی کسی که در سال ۲۰۱۸ با خروج از لندروور توسط گریت وال به‌عنوان مدیر طراحی برند هاوال منصوب شد؛ اما بااین‌حال استایل ظاهری B06 بیش از آنکه به لندروور شبیه باشد به فورد برانکوی آینده شباهت دارد.

اولین چیزی که در ظاهر B06 جلب‌توجه می‌کند فرم جعبه‌ای شکل آن است. در جلوی خودرو چراغ‌های دایره‌ای ساده‌ای به چشم می‌خورد که بین آن‌ها جلوپنجره‌ای برجسته با سه خط افقی جای گرفته است. کمی پایین‌تر هم سپری مشکی‌رنگ با چراغ‌های مه شکن کوچک و قسمت محافظی در میانهٔ آن دیده می‌شود. این کراس‌اوور جدید چینی از نمای جانبی بسیار بلند و عمودی به نظر می‌رسد و گلگیرهای مشکی‌رنگ نمایی آفرودی به آن بخشیده‌اند. ریل‌های روی سقف، ستون D پهن و اوورهنگ‌های بسیار کوتاه هم از دیگر ویژگی‌های پروفیل جانبی B06 هستند.

در عقب این کراس‌اوور جدید هاوال چراغ‌های L شکل برعکسی به چشم می‌خورد که تا حدودی چراغ‌های یک کراس‌اوور چینی دیگر یعنی لینک ‌اند کو ۰۱ را به یاد می‌آورد. کابین B06 اما جایی است که می‌توان در آن شباهت‌هایی را با ساخته‌های لندروور مشاهده کرد که این موضوع بیشتر به خاطر شکل غربیلک فرمان و انتخاب‌گر دندهٔ روی کنسول است. دریچه‌های تهویهٔ عمودی، صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با طراحی نامتقارن هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این کراس‌اوور جدید هستند. هاوال B06 در سه‌ماههٔ سوم امسال رسماً معرفی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (752 ديدگاه)

    تقریباً دیفندر جدید تداعی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMANTE

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    نمیخوام ایراد الکی بگیرم یا بگم شبیه ی این ماشین و اون ماشینه، اما بهتر بگم.
    سبک سپر جلو منو یا جیپ رانگلر میندازه و سبک چراغ جلو و جلو پنجره منو یاد لامبورگینی LM002 میندازه که اینجا مدرن اش کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    به نظرم به کیا موهاوی شبیه‌تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (568 ديدگاه)

    عقب شبیه تلوراید کیا دامتبرکاتو در اومده جلو فورد برانکو و لامبورگینی هم خوب اومدی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا