ایستگاه خبرخودروهای چینی

حضور FAW در بازار خودروهای سنگین و سواری‌های اندازه متوسط

بعد از توافقات هسته‌ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال ۲۰۱۵، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند. برند FAW نیز با شروع تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند روبه‌جلو خود را برای تصاحب فرصت‌های جدید و پیشی گرفتن از رقبا در پیش گرفت.

FAW J6
اف ای دبلیو به‌عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با ۶۰ سال سابقه، با بینشی مبتنی بر ارائهٔ کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون ایران را به‌عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است. به‌طوری که ورود دو برند B50 و J6 توسط شرکت اف ای دبلیو در بازار ایران برای اولین بار در میان برندهای اتومبیل منجر به ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است.

FAW
برند J6 از سری خودروهای سنگین (تراکتور) اف ای دبلیو با پایبندی به محیط‌زیست، استفاده از فناوری‌های پیشرو و پاسخگویی کامل به نیازهای بازار توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد. از جمله مزیت‌های رقابتی که باعث شهرت J6 در بازار گردیده است، می‌توان به مصرف سوخت فوق‌العاده پایین، کیفیت کاملاً متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره‌مندی از محور انتقال بی‌نقص (ZF، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد.
موضوع دیگری که موجب استقبال از اف ای دبلیو و J6 شده است، ارائهٔ خدمات ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونت‌های (رویداد یا مراسم) خاص انجام می‌شود و طی آن مشکلات، نیازها و بازخوردهای تعداد زیادی از مشتریان تعیین می‌گردد.

b50f
با در پیش گرفتن این روند و همکاری به‌عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، اف ای دبلیو توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند. به‌طوری که با تولید سواری B50 موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل‌های اندازه متوسط در ایران شده و به گفتهٔ کارشناسان داخلی، هم‌اکنون B50 به‌عنوان یک محرک در بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می‌شود.

b50f
علاوه بر سازمان‌دهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف ای دبلیو می‌کوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به‌عنوان یک برند تخصصی خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند.
این در حالی است که با برآورده شدن نیاز مشتریان از طریق تولیدات مختلف همچنان جنگ برای تصاحب سهم بازار در ایران به شکل متحد شدن شرکت‌های مختلف با یکدیگر شدت پیدا کرده است.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا