خودروهای چینی

کانسپت الکتریکی گک موتور در دیترویت

اخیراً گک موتور تلاش خود برای ورود به آمریکا تا سال ۲۰۱۹ را اعلام کرده و هم‌اکنون نیز گفته شده این خودروساز چینی در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی یا همان نمایشگاه دیترویت حضور خواهد یافت.


گک موتور در این رویداد مهم جدیدترین MPV خود با نام GM8 را معرفی خواهد کرد. این خودرو به سدان جدیدی می‌پیوندد که ظاهراً GA8 نام دارد. گک موتور قبلاً گفته که مدل‌های GA4 و GS8 را نیز نمایش خواهد داد اما جدیدترین خبر منتشر شده اشاره‌ای به حضور این خودروها در دیترویت نداشته است.


جدای از نمایش مدل‌های تولیدی، گک موتور کانسپت کاملاً جدیدی را در پانزدهم ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. جزئیات زیادی از این خودروی مفهومی منتشر نشده اما کمپانی می‌گوید کانسپت الکتریکی مذکور خریداران جدید در آمریکا را هدف خواهد گرفت.

رئیس گک موتور در بیانیه‌ای گفته است:

ورود به بازار آمریکا قدم اساسی گک موتور به منظور عرضه محصولات لوکس برای خریداران و رفع نیازهای آن‌هاست. با تأکید بر روی تحقیق و توسعه مستقل و نوآورانه و دست‌یابی به بالاترین استانداردهای بین‌المللی در کیفیت محصول و استفاده از سیستم‌های ساخت کلاس جهانی ما تلاش داریم برندی جهانی در تولید، تحقیق و توسعه و توانایی‌های بازاریابی باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمیدرضا

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    گک موتور در چین یک برند لوکس محسوب میشه باید دید طراحیشون میتونه مثل چری در اروپا این بار امریکایی ها رو جلب بکنه یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا