خودروهای چینی

یودو A301، کراس‌اوور جدید و الکتریکی چینی

و بار دیگر چین و کمپانی‌های بی‌شمار این کشور! این برند جدید یودو Yudo نام داشته و تنها خودروهای الکتریکی خواهد ساخت. مقر این شرکت در پوتیان در استان فوجیان است. این برند تأییدیه رسمی دولت برای تولید خودرو را دریافت کرده و اولین خودروی خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای که در ماه آوریل برگزار خواهد شد به نمایش در خواهند آورند. مدل یاد شده فعلاً با کد A301 شناخته می‌شود و یک شاسی‌بلند کامپکت با پوزه‌ای مشابه لکسس است.

yudo-ev-1
محدوده‌ی حرکتی این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۱۰ ثانیه خواهد بود. اواخر سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی این خودرو در بازار چین خواهیم بود.

yudo-ev-2
شعار انگلیسی یودو جمله‌ی “خلاقیت برای تغییر” بوده و آن‌ها وب‌سایتی را ایجاد کرده‌اند که برای یک خودروساز جدید کمی از مد افتاده بوده و تنها یک تصویر از خودروی واقعی در آن به چشم می‌خورد.

yudo-ev-3
این کمپانی همچنین در حال کار روی خودروی کوچک‌تری بوده که با کد A101 شناخته می‌شود. این خودرو نیز کراس اووری کوچک است. دماغه‌ی خودرو از طراحی مرسوم‌تری برخوردار بوده و چراغ‌های جلوی بزرگ از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

yudo-ev-4
یودو اعلام کرده محصولاتش از گجت های هوشمند و ارتباطات نوینی برخوردار خواهند بود که از آن جمله می‌توان به ارتباط اینترنت ۴G اشاره کرد. از دیگر شاخصه‌های خودرو می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی، برنامه‌های اشتراک‌گذاری، ورود بدون کلید و صفحه لمسی موبایل-تبلت اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فقط تویوتا و هوندا

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (571 ديدگاه)

    وای خدااا. دیگه شورشو دراوردن این چینی ها با این همه کپی کاری. یعنی کسی تو دنیا نیس جلوی این جماعتو بگیره؟ چه طور تو بحث موبایل مثلا سامسونگ از اپل تقلید میکنه، شکایت میکنه اپل ازش و دادگاه تشکیل میشه، ولی تو بحث خودرو که این همه کپی کاری تابلو داره انجام میشه، هیچ شکایتی صورت نمیگیره؟ برام عجیبه واقعا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. معروف عطایی

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ای قربون دهنت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. AK_007

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      لطفا عقاید خودتون رو جمع نبندید!
      اولا سامسونگ کره ایه ن چینی
      ثانیا تقلب در این زمینه بحث درازیه و جفتشون از همدیگه تقلید کردن و گاهی اوقات هم خوب بوده

      و ظاهرا چینی هارو هم کسی نمیتونه جلوشونو بگیره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نوید

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    به درد خودروسازای داخالیمون میخوره که دنبال برندای گم نام چینی هستن تا شکوفاشون کنن. اینم که برقی سازه و برای خودروساز داخلی خوبه. اگه سبیلشون چرب بشه حتما میرن سراغش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این جلوپنجره ی دوکی شکل ( به قول بعضی ها خمیازه ای ) امضای لکسوسه.
    این ماشین کلا جالب نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ME84

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اتفاقا من از این اخلاق چینیها خیلی خوشم میاد. منتظر نمیشن همه شرایط فراهم بشه و بعد یه حرکتی کنن. چون خودشون میدونن اونطوری هزینه زیادی باید بکنن
    چه هزینه مالی و چه زمانی. ولی بجای این طرز تفکر، با خودشون میگن همین الان با این شرایط و امکاناتمون چکار میتونیم بکنیم؟ هرچی به ذهنشون اومد رو مینویسن رو کاغذ و یه برنامه ریزی و یا علی…. خلاصه از هر جایی یه تیکه میکنن و یه چیز درست میکنن و بعدش با استفاده از فلسفه ژاپنی ” کایزن ” بمرور پیشرفت میکنن با این تفاوت که اینطوری پیشرفتشون سرسام آور میشه. دقیقا این مسیرو ژاپنیها هم رفتند. خودتون میبینید که چه غولی شدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا