ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

رونمایی رسمی چِری تیگو7 برای بازار ایران!

شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی تولید و عرضه محصولات کمپانی چِری چین در ایران، عصر امروز در محل هتل اسپیناس پالاس تهران به‌صورت رسمی از جدیدترین محصول خود یعنی کراس‌اوور تیگو۷ پرده برداشت.


در این مراسم که با حضور سفیر جمهوری خلق چین، جِیمز هوپ (James Hope) مدیر اروپایی دپارتمان طراحی چِری، مدیرعامل جدید مدیران خودرو و برخی دیگر از صاحب‌منصبان این شرکت برگزار گردید، مشخصات فنی، ایمنی و رفاهی تیگو۷ برای خبرنگاران و سایر حضار معرفی شد و سپس دو دستگاه از آن به رنگ‌های قرمز و آبی در معرض نمایش قرار گرفت.

چِری تیگو۷ نخستین بار در نمایشگاه ۲۰۱۶ پکن رونمایی شد و عرضه آن به بازار چین با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و ۲ لیتری تنفس طبیعی و چند سطح تجهیزاتی مختلف از اُکتبر همان سال (مهرماه ۹۵) کلید خورد. این چشم بادامی جوان در بازار ایران با بلوک ۱.۵ لیتری توربو روی خط مونتاژ رفته و در دو تریم معمولی (Luxury) و فول آپشن (Excellent) به فروش می‌رسد.


پیشرانه ۱.۵ لیتری مذکور (کد SQRE4T15B – حجم دقیق ۱۴۹۷ سی‌سی) ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ بر دقیقه تولید کرده و از گذرگاه جعبه‌دنده شش سرعته دو کلاچه خودکار (DCT) به چرخ‌های جلو می‌فرستد. این مجموعه قادر است جثه ۱۴۴۰ کیلوگرمی خودرو را تا مرز ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت پیش ببرد. تیگو۷ همچنین به امکانات ایمنی و رفاهی استانداردی از قبیل پوشش چرم داخل اتاق، ترمز دیسکی چهار چرخ (در محور جلو از نوع خنک شونده)، سامانه‌های ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری خودرو (ESP)، کمکی شروع به حرکت در سربالایی (HAC) و سرپایینی (DAC)، کمکی الکترونیکی ترمز (EBA)، سامانه کنترل کشش خودرو (TCS)، دوربین پویای جلو و عقب، حسگر پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم صوتی-تصویری با شش بلندگو و خروجی USB، نمایشگر ۹ اینچی لمسی با قابلیت Mobile Maping (نمایش اطلاعات تلفن همراه داخل نمایشگر)، کنترل‌های روی غربیلک فرمان و تنظیم برقی صندلی راننده مجهز گردیده که در تریم فول آپشن مواردی مثل سقف پانوراما برقی، دوربین دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو و سامانه تهویه دوگانه خودکار نیز بدان‌ها اضافه می‌گردد.

اما پیش از رونمایی خودروها مسئولان مدیران خودرو طی سخنانی بر این نکته تأکید نمودند که چِری و مدیران خودرو برنامه‌های دقیق و بلند مدتی برای بازار ایران داشته و عزمشان را جزم کرده‌اند تا در زمینه‌های داخلی سازی هرچه بیشتر تولید، تبدیل ایران به قطب صادرات چِری در منطقه، افزایش چشمگیر کیفیت و شُمول خدمات پس از فروش و دیگر مسائلِ مهمِ از این دست، قدم‌های بزرگ و محکمی بردارند. پس از این سخنان، آقای هوپ توضیحات مفصل و آموزنده‌ای درباره پروسه طراحی و فلسفه شکل‌گیری تیگو۷ ارائه کرد. هوپ که خودروهایی مثل فورد ماستنگ مدل ۲۰۰۴ (مدلی که باعث شد نام ماستنگ از خطر نابودی نجات یابد)، اوپل زافیرا (Zafira) و فورد GT90 را در کارنامه دارد، اظهار داشت که در طراحی این خودرو تلاش شده تا با بهره‌گیری از عناصر مختلفی شامل کروم‌کاری‌های هوشمندانه در نقاط مختلف بدنه، ابعاد متنوع و بزرگ رینگ و لاستیک، حجم‌پردازی‌های نمای جانبی و استفاده از رنگ‌بندی متنوع و متریال باکیفیت در داخل اتاق، شخصیتی منحصربه‌فرد و درعین‌حال لوکس، اسپرت، پویا و کاربردی خلق گردد تا بتواند نیازهای اقشار متنوع‌تری از مردم را پاسخگو باشد.

گفتنی است چِری تیگو۷ از امروز با قیمت رسمی ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تریم لاکچِری (Luxury) و ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تریم اِکسلِنت (Excellent) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. همچنین به‌منظور رفاه حال مشتریان محترم و نشان دادن اطمینان چِری به کیفیت و ماندگاری محصولات خود، ضمانت ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر + دو سال خدمات رایگان برای تمامی خودروها و در تمامی شرایط فروش ارائه می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چری ۱۳۰ تومن والا چی بگم دیگه حرفی نمیمونه خدا رحم کنه بهمون☡☠☠⚠

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      جمع اقایون و داداشای خون اشام که جمع هست!!با این قیمت میر یا مزدا ۳ دست دوم میگیریم یا اپتیمای دست دوم یا اسمورتیچ کارکرد.داداش درسته که این مملکت خر تو خره ولی دیگه با این قیمت!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khan

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    دیگه ببین گرد یأس چجور پاشیده تو زندگی، که هروقت یکی میمیره بهش حسودی میکنم.
    هر روز مملکت بدتر از دیروز…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. datsun

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3502 ديدگاه)

    چقد هم از خودشون تعریف کردن دیگه کپی هم طراحی هوشمندانه اس
    کپی چراغهایی با زبان طراحی نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (102 ديدگاه)

      بسه دیگه ، هی حرف از کپی می زنین ، مرسدس هم چراغ عقب اس کوپه و جی تی رو از روی لاگونا کپی کرده ، کواتروپورته جدید هم چراغاش رو از روی کادنزا اسکی رفته ، البته و صد البته هم لکسس از روی سمبوسه کپی کرده . خب الان که چی ؟ وقت کامنتای کلیشه ای تموم نشده ؟ بسه دیگه . این ماشین تو کوروش هست برین ببینین و توش بشینین ، کیفیت کابینش خوبه و در حد اسپورتیج نسل قبل هست . ظاهرش هم در عین محافظه کاری خوبه و فضای کابین خیلی جاداره ، فضای کابین جاداره خب حتما از روی لندکروز کپی کرده نه ؟ فضای منفی داشته باشه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میرزایی

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      همه ماشینها شبیه هم هستن حالا یکی چراغش یه شکله یکی بدنش فرمش متفاوته ماشین یه فرمونه و یهوموتور و چهارتا چرخ شما اگه دنبال تفاوتی برو رو ماشینت ملخک نسب کن که کپی نباشه بتونی باهاش پروازم بکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. aston martin

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    قیمتش باید 30 میلیون باشه نهایتا
    نه 130 میلیون
    عب نداره
    خودکرده را تدبیر نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (242 ديدگاه)

      قیمت واقعی این ماشین همون 60 میلیون تومان هست که به صورت پیش پرداخت از مردم گرفته میشه سپس با این پول ماشین وارد میشه و مابقی اقساط سود شرکت هست این شگرد تمامی وارد کنندگان خودرو هست که انجام میشه. ببینید استثمار چقدره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. shahmir

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    با این پول میشه گرند ویتارا خرید با اینکه فیس لیفتش بد شده ولی باز سوزوکیه :|
    چرا باید 130 پول چینی داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Mobin

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    وجداناً ۲۰۰۸ از این بهتر نیست؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (990 ديدگاه)

      البته 2008 هم تحفه ای نیست ضمن اینکه 2 کلاس از این پائین تر هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. SPEED

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (132 ديدگاه)

      خیر 2008 بدتر نیز میباشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمد رضا

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (804 ديدگاه)

      2008 داخلش اندازه پراید جاداره یه ماشین دونفرست ارتفاعشم نصف تیگوهست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. رادین

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    در این که قیمتش مثل همه ی خودروها و حتی چیزهای دیگه در ایران گرونه بحثی نیست ولی برای من که پول و قصد خریدش رو ندارم نمی تونم منکر زیبایی و کیفیتش بشم .اونجور که شنیدم مجوز ورود به بازار اروپا را هم گرفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد رضا

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (804 ديدگاه)

      به هیچ وجه نمیتونه تو ارو پا یه دونه هم بفروشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمودی

        ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درسته تو اروپا نمیتونه فروش داشته باشه چون اونا ماشینهای درجه 1 سوار میشن تو ایران ازمابهترون از اون ماشینها سوار میشن و 80 درصد مردم همین ماشینهای چینی رو سوار میشن که کم هم نیستن کلی برند چینی تو مملکت ما پره همه میخرن و اکثرشون هم راضی هستن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. روح الله

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (134 ديدگاه)

    130میلیون بدی به یه ماشین چینی که1500سی سی حجم موتورشه؟؟ خدایا چه برسرمون اومده؟یه زمانی (2007)با90میلیون میشدلندکروز4700 سی سی خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چرا فکر میکنید این قیمت برای یه محصول چینی گرونه بهتر بدونید که تمام اجناس برندی که وارد ایران میشه خیلی گرونتر از هر کشور دیگه ای هست از لباس و کفش و کیف بگیر تا خوراک و حالا هم ماشین هر کمپانیه دیگه ای هم که بود تو ایران که وارد میشه قیمتها دو برابر میشه همین جوک یا اسپرتیج یا…. تو شهر های منطقه آزاد ایران نصف قیمتی هست که تو شهرهای دیگه ایران خرید و فروش میشه پس این مشکل کشور چین نیست مشکل کشور ما هست که قیمتهارو کذایی میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. ایران فرانسه

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (49 ديدگاه)

    یعنی قاب محافظ زاپاس عقب سوزوکی ویتارا 2400 میارزه به کل هیکل این اسباب بازی؛ چری با این قیمت بازار ایران رو چی فرض کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (42 ديدگاه)

      خب شما برو از همونا بخر که تعریف میکنی امیدوارم به حرفی که میزنی اعتقاد راسخ داشته باشی و درموردشون خوب تحقیق کرده باشی تیگو7 و باقی محصولات چری هیچکدوم بد نیستن فقط یهوعده بازار خراب کن قصد تخریب این برند رو دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. مگه اسمم مهمه

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    خلاصه بگم : خوب اما فاقد ارزش خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. گودرز

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چری با کمپانی های دیگه و ماشینهای دیگه مثل ام جی جیلی لیفان یا چانگان هیچ فرقی باهم ندارن منتها چون اونارو چون شرکت های ایرانی دیگه ای ساپورت میکنن اسمشون بد در نرفته و همه تعریف میکنن اما در نوع محصول یکی هستن بهتره دنبال اسم نباشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. SPEED

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (132 ديدگاه)

    بخرید و صف بکشید تا تمام نشده زود باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهنگ

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز من هم یه شهروند مثل شما هستم و یک مصرف کننده اما نباید نظرات دیگران را مسخره کرد همه آدمها حق انتخاب دارن ما نباید سعی بر تشویش اذهان داشته باشیم بهتره واقع بین باشیم و واقعیت هارو بازگو کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. میلاد

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    آخرالزمان که میگن اینها !!!!
    یعنی ممکنه کسی به جای سوزوکی ویتارا اینو بخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اصن خشگل. اصن عالی. اصن کیفیت اروپایی. اصن جواهر. اقا 130 میلیون برا ماشین چینی نباید داد. ماشینی که یه ماه بعد بخوای بفروشیش 20 میلیون افت میکنه ارزش خرید نداره. این ماشین نهایت نهایتش 80

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مدرس دروس فني دانشگاه ( مكانيك خودرو )

    ۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان عزیزم با احترام به همه :
    هر کی قصد خرید داشت ، فقط کاپوت این ماشین رو بالا بزنه ، سیم کشی ( Wiring Harness) و سوکت های استفاده شده رو ببینه بعد با یه ماشین متوسط اروپایی/کره ای ( نه خوب ژاپن ) مقایسه کنه تا درک کنه فرق سر هم کردن و رنگ کردن کنجشگ با تکنولوژی چیه . وای به حال جنگلی که روبهان جای شیران گیرند.( البته نباید فراموش کرد که خودرو سازی ما همان روبه هم نیست .)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. arash66

    ۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (433 ديدگاه)

    ” گفتنی است چِری تیگو7 از امروز با قیمت رسمی 119 میلیون و 900 هزار تومان برای تریم لاکچِری (Luxury) و 127 میلیون و 900 هزار تومان برای تریم اِکسلِنت (Excellent) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. ”

    چقدر ارزش پول ما پایینه که یه اسباب بازی پلاستیکی بی هویت بیش از 100 میلیون قیمت میخوره ! 100,0000000 ریال ببینید چقدر صفر داره فقط !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احمدرضا

    ۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (187 ديدگاه)

    در اینکه قیمت تیگو 7 بالاست حرفی نیست اما این خودرو با شکست مواجه نمیشه. کلاً مدیران خودرو خوب میدونه که چطوری محصولاتش رو ولو با قیمت بالا توی بازار وارد کنه و به فروش برسونه. تیگو 5 هم که اول به بازار آمد همه گفتند که شکست میخوره ولی فروش خوبی کرد و بالای ده هزار فروش داشته. به راحتی هم توی خیابان ها دیده میشه و حتی شاید فروشش از جک اس 5 هم بالاتر باشه. تیگو 7 به اعتراف همه کارشناسان نسبت به تیگو 5 یک رشد کیفی غیرقابل انکار رو داشته . غیر از اینکه امکانات بیشتری هم داره. وقتی تیگو 5 تا 100 میلیون فروخته اینهم با قیمت بالاتر امکان فروشش هست. ممکنه با 128 میلیون نقدی کسی نخره ولی مدیران خودرو با ارایه وامهای مختلف و بعضاً تخفیفهای مناسبتی به هر بهانه فروش خودش رو انجام میده. مقایسه این خودرو با برخی خودروهای دیگه مثل 2008 یا سوزوکی ویتارا هم چندان درست نیست. 2008 از نظر سگمنت توی رده پایینتری قرار داره و سوزوکی هم با وجود برند معتبری که داره ولی نسخه خیلی قدیمیش داخل ایران ارایه شده که حتی فیس لیفت جدیدش هم نتونسته چندان که باید این ضعف رو پوشش بده و البته اینکه امکانات کمتر و قیمت بیشتری هم داره. اینها همه باعث میشه که تیگو 7 یک پروژه شکست خورده نباشه و از الان میشه یک فروش معقول و نه البته خیلی زیاد رو برای این خودرو متصور شد. البته به نظر من عدم استقبال اولیه از این خودرو این خوبی رو خواهد داشت که باعث تغییر در سیاستهای قیمتگذاری مدیران خودرو برای این خودرو میشود و قطعاً در مراحل بعد با کم کردن حاشیه سود، امکان ارایه با قیمتهای پایینتر برقرار خواهد بود. البته در مراحل اولیه هم قرار بر این بود که این خودرو با قیمتی بالای 130 میلیون به بازار بیاید که عدم استقبال بازار و واکنشهای منفی باعث شد که لااقل تعدیلی ولو کوچک در قیمت اولیه رخ بده ولی هنوز لااقل در حدود ده میلیون دیگه لازمه که این تعدیل انجام بشه و قیمت به زیر 120 میلیون برسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرد قانون

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (26 ديدگاه)

      گراند ویتارا موتور 2400 سی سی و دو دیفرانسیل بهمراه قفل دیفرانسیل داره و همین کافیه تا بهتر باشه از این اسباب بازی .
      این ماشینها رو کسانی می خرند که زیاد از ماشین سر در نمیارند.
      در ضمن یک ماشین ارزانتر اروپایی هم هست بنام داستر که جدای از بحث قیافه هم خیلی با کیفیت هست و هم جا دار و با قابلیت آفرود بالا 120 میلیون تومان که با 48 تومان پیش پرداخت بصورت تحویل فوری میشه خرید که در عمل اگه بخواهد از روبرو با این تیگو 7 برخورد کند از رویش رد می شود.
      وتمام

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. Milad

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    بخدا من هی نمیخوام نظر بدم اما این ماشین های چینی نمیزارن فقط یه خواننده باشم و یادبگیرم نمیشه. بخدا مسولین ما مردم رو نمیدونم چی فرض کردن. قیمت های بالا و کیفیت های پایین . من محیط کاریم جوریه ک گه گاه میشنوم چیبر سر اینا میاد. نه لوازم دارن. نه کیفیت. ماشین بلریانس و تحویل گرفتن قفل مرکزیش خراب، سان روف خراب و… لال شم اگ دروغ بگم. بدبخت ی عالمه خرج کرد و اوج کلاسشم این بود که هر بار ما رو میدید میگفت ببین باورت میشه سان روفش 2 میلیونه. باورت میشه فلانه و بسار….. من پسرخالم با یکی از همین ها فوت شد. زد ب 206 ماشینش نصف شد. برین تو سایت باشگاه خبرنگاران جوان. توی سال 1395 ماه مهر روز 16 ، توی فریدون کنار. 206 سالم اما ماشین چینی فامیلم له شد و نصف خودشو زنش مردن ی بچش کما رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احمد

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظرم تیگو 7 یه ماشین همه چی تمومه کسی که بخواد ماشین بخره به کیفیت قطعاتش بیشتر توجه داره و به فکر برند نیست تیگو 7 که به ماشین لاکچری معروفه با قیمت مناسب تو بازار وارد شده نسبت به امکانات و آپشنهایی که داره قیمتش مناسبه و کیفیتش هم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Pedram

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من تیگو7 رو از نزدیک دیدمو تست درایو کردم ماشین پر شتابیه قدرتش عالی دوربین 360 آپشنهاشو همه رو تست کردم خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نادر

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان این ماشین یکی از بهترین ماشینهای چری هست کیفیت قطعاتش عالیه همه فرانسوی و آلمانیه گیربکس شش دنده ایه خودکار داره هندلینگش عالی شتاب و قدرتشم خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Moin

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    این ماشین نسبت به ماشینای دیگه ی بازار عالیه اما در مقایسه با هم رده هاش در سطح جهانی،بهترین نیست
    کیفیت داخل ماشین عالیه و بسیار جاداره
    امکانات و تکنولوژی بروزی داری مثل چشم پرنده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. شیرازی

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بعضی دوستان هنوز فکر میکنن که خیلی پولدارن و جنسهای دست دوم میخرن که سخت در اشتباهن بنظرم اگر ماشین تیگو7 صفر بخریم خیلی بهتره تا دست دو برند معروف بخریم وقتی همه دارن ازش تعریف میکنن و کیفیتش امتحان پس داده واقعا دیوونگیه آدم پول واسه ماشین دست دو بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. پرهام

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چری با دو محصول آخر خود تیگو5 و تیگو7 نشون داد که میتونه بهترین ماشینهارو با بهترین کیفیت تولید کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Parsa

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام در پاسخ دوستان باید بگم که هیچ جای دنیا ماشین کراس آور با آپشنهای فول مثل تیگو7 این قیمت نمیفروشن ماشین واقعا خوب و با کیفیته و به نسبت امکاناتش قیمتشم مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Aliram

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینی که تک دیفرانسیل باشه ایراد بحساب نمیاد چون خیلی از شاسی بلندها تک دیفرانسیل هستند مثل نیسان جوک اما در حد آفرود نمیشه باهاشون تو کویر و بیابون برونی این ماشین های شاسی بلند در حد سواری اتفاقا باید تک دیفرانسیله باشه تا سرعت و شتابش به چشم بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Jasem

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام در جواب برخی از دوستان که میگن ماشین دست دو برند معتبر بخرن بنظرم  اگر ماشین تیگو7 صفر بخریم خیلی بهتره تا دست دو برند معروف بخریم وقتی قطعاتش ایمن و با کیفیت و همه ازش تعریف میکنن و کیفیتش امتحان پس داده واقعا دیوونگیه آدم پول واسه ماشین دست دو بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. پوریا

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام دوست عزیزی که از قطعات تیگو 7 بد میگی بهتره بدونی که موتورش ساخت اتریش توربو شارژ با قدرت بالاس من این ماشین رو روندم و در موردش تحقیق کردم گیربکس و ترمزهای ای بی اسش آلمانیه ایست ترمزش از سرعت 100 کیلومتر در طی 40 متر به حالت سکون میرسه نباید غیر عادلانه نظر دیگران رو تغییر بدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. فیاض

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان این ذهنیتی که در مورد اجناس چینی همه گیر شده واقعا جای تامل داره ما از اجناس جینی بد میگیم ولی خودمون اولین نفر هستیم که جنس چینی میهریم اما در مورد خودرو خوشبختانه برعکس اتفاق افتاده و چین خیلی پیشرفت کرده تو این مساله همین دو ماشین آخر تیگو5 و تیگو7 خودش گویای همه ی کیفیتهای برتر و قطعات ایمن شده هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Frotan

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چری برای خودرو سازیش اصلا از کیفیت قطعاتش کم نمیزاره برای ماشیناش خرج میکنه تا بهترینهارو ارائه بده تیگو7 ماشین خوبیه نمیدونم چرا بعضی ها الکی ازش بد میگن ماشین زیبا جادار با موتور اتریشی گیربکس آلمانی شتاب و قدرت بالای موتور آپشنهای کاربدری و آپشنهای تجملاتی مثل سانروف و… همشون عالی هستن بنظرم نسبت به این امکانات قیمتش هم مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. فریبرز

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من تیگو7 رو روندم اول اینکه باید بگم شتاب و قدرتش همونی هست که میگن یعنی در ثانیه 0 تا 100 ماشین سبکه و روونه  ترمزهاش ای بی اس آلمانیه و از 100 کیلومتر خیلی سریع به حالت سکون میرسه سقف پانورامیک بسیار زیبا و اتاق کاملا بزرگ و جاداره خلاصه هر چی بگم کم گفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا