کرایسلر

تغییرات کرایسلر پاسیفیکا برای مدل سال 2018

بر پایه خبری که توسط Cars Direct منتشر شده، کرایسلر به دنبال داغ تر کردن تنور رقابت با تویوتا و هوندا در کلاس مینی ون‌هاست. در این خبر آمده کرایسلر مدل پایه جدیدی از پاسیفیکا را در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند که از نظر جایگاهی پایین‌تر از تریم LX قرار گرفته و پاسیفیکا L خوانده می‌شود. این خودرو بهای پایه‌ی ۲۸۰۹۰ دلاری خواهد داشت تا بدین ترتیب ۲۸۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل LX باشد. بهای مدل پایه تویوتا سی نا و هوندا اودیسه به ترتیب برابر با ۳۱۰۴۵ و ۳۰۹۳۰ دلار بوده و بدین ترتیب پاسیفیکا به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر خواهد بود.


درباره علت تولید مدل پایه جدید اطلاعاتی منتشر نشده است. در حال حاضر کرایسلر پاسیفیکا LX با تجهیزات پایه‌ای چون شیشه‌های برقی و قفل مرکزی و کروز کنترل، سیستم تهویه و بخاری جلو و عقب، صفحه‌نمایش ۵ اینچی لمسی با ارتباط بلوتوث، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۸۷ اسب بخاری با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر در مدل جدید L شاهد حذف رینگ‌ها و استفاده از رینگ‌های ساده فولادی با قالپاق و سیستم اطلاعات ساده‌تر باشیم تعجب زیادی نخواهیم کرد.


اگرچه روزبه‌روز بر تعداد خانواده‌های متمایل به کراس اوورها و شاسی بلندها افزوده می‌شود اما کلاس مینی ون‌ها به‌طور سورپرایز کننده‌ای رقابتی باقی مانده است. مقایسه اخیر پاسیفیکا با اودیسه نشان می‌دهد که این دو خودرو چقدر به یکدیگر نزدیک هستند. البته آمار فروش سال ۲۰۱۷ نشان دهنده برتری پاسیفیکا است. تعداد ۷۵۵۰۷ دستگاه از این خودرو تا ماه آگوست فروخته شده که بیشتر از فروش ۶۶۹۹۹ دستگاهی اودیسه می‌باشد. تویوتا هنوز هم برتر از همه بوده و با فروش ۷۸۱۱۱ دستگاهی محبوب‌تر از دو رقیب اصلی خود است.

البته فروش کلی بازگو کننده تمامی داستان نیست. هر دو محصول سی نا و اودیسه افت فروش قابل‌توجهی در سال جاری داشته‌اند درحالی‌که پاسیفیکا از افزایش فروش خود لذت می‌برد. انتظار می‌رود افراد بسیاری نسخه پایه جدید پاسیفیکا را در نظر نگیرند و به دنبال مدل‌های سبزتر آن باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. (ali(chevy nova

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    محصول خىلى خوبى هست
    کرایسلر باىد تلاشش رو بذاره برا همچىن محصولاتى و اونها رو بروز رسانى کنه و از کارهاى که ریسک داره دورى کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      تا زمانی که سرجیو مارچیونه مدیر عامل فیات کرایسلره، بخوان هم نمی‌تونن ریسک کنن، چون به شدت مدیر ترسو و ریسک گریزیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    زیباترین مینی ون بازار، بدون شک. ون‌های فول سایز جا پاشون محکمه و نمیشه کلاس دیگه‌ای رو جایگزینشون کرد اما مینی ون‌ها خیلی باید خوب و کاربردی و دلربا باشن تا خریدار فکر جایگزینی با کراس‌اوورها رو به ذهنش راه نده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جلالى

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    مىنى ون خىلى خوشگلى هست
    جلو داشبورد ساده و زیباى داره
    امار فروش بالاترش هم از هوندا اودیسه نشون دهنده خوب بودن این ماشىن هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Fit Demon

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    طراحی ظریفی داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بهرام

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    لاکردار عجب رخی داره از جلو???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کارل شلبی

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    کابینش همیشه برای من قابل تحسین بوده.????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا