کرایسلر

کرایسلر پورتال کانسپت وارد خط تولید می‌شود

به نظر می‌رسد آینده‌ی کرایسلر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا سبد محصولات این شرکت تنها از دو خودروی ۳۰۰ و مینی ون پاسیفیکا تشکیل شده است.


مقامات کرایسلر قبلاً اعلام کرده‌اند ۳۰۰ به‌صورت موقتی تولید می‌شود زیرا دیگر با برنامه‌های شرکت همخوانی ندارد. انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۲۰ بازنشسته شود و به این ترتیب کرایسلر می‌ماند و پاسیفیکا!


خوشبختانه به نظر می‌رسد پاسیفیکا تنها محصول کرایسلر نخواهد بود زیرا این برند می‌خواهد کانسپت پورتال را در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. چیز زیادی درباره مدل تولیدی نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود این خودرو نیز همانند مدل کانسپت خود دارای قوای محرکه الکتریکی باشد.


این موضوع می‌تواند یک حرکت عاقلانه برای کرایسلر باشد زیرا این برند و کمپانی ویمو همکاری گسترده‌ای دارند. تصمیم کرایسلر برای تولید پورتال به ویمو اجازه خواهد داد گزینه‌ی پاک‌تری در مقایسه با مینی ون پاسیفیکا هیبریدی داشته باشد.


اگرچه اطلاعات کمی از پورتال تولیدی در دسترس است اما مدل مفهومی به عنوان یک خودروی چندمنظوره‌ی ۶ نفره که توسط جوانان و برای جوانان طراحی شده معرفی شده بود. کرایسلر اشاره‌ای به مشخصات فنی این خودرو نداشته اما گفته شده کانسپت دیفرانسیل جلوی پورتال از مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۱۰۰ کیلووات ساعتی و برد ۴۰۲ کیلومتری سود می‌برد. این کانسپت همچنین از شارژرهای سریع هم می‌تواند استفاده کند و با این کار در کمتر از ۲۰ دقیقه می‌توان برد ۲۴۱ کیلومتری را به دست آورد.

کانسپت یاد شده جدای از قوای محرکه دوستدار محیط‌زیست به سیستم رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز بوده است. این خودروساز حتی گفته کانسپت پورتال می‌تواند با سیستم‌های خودران ارتقا یافته تر نیز همراه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    تو خبر گذارىها اومده تا 2020 مدل 300 از رده خارج مىشه
    کراىسلر برنامه داره تا 2 تا محصرل کراس اوور رو تولىد کنه
    اىن مدل هم کم و بىش ممکنه تو خط تولىد بىاد ولى باظاهرى عمومى تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      واقعن جای تاسف داره که سالطانی مثل کرایسلر فقط 2 تا ماشین داره.در گذشته چه ماشینایی داشت.خدا ازت نگذره مارچیونه.لعنت بهت.همون بهتر که گور به گور شدی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مزدا

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    این خودرو دیگه خیلی خیلی مفهومی هس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      مزدا
      دقىقا
      من مستند ساخت اىن مدل رو دىدم
      هدف از ساخت اىن مدل اونکه بگه کراىسلر مىخواد محصولات تازه اى رو به سبد محصولاتش اضافه کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (41 ديدگاه)

    تولید انبوه هم میشه ؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یوسف

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (742 ديدگاه)

    کرایسلر زمانی یک برند لوکس و رقیب کادیلاک و لینکلن بود. به نظرم کرایسلر باید با یک برنامه بلند مدت و حساب شده به همین جایگاه برگردونده بشه. فیات – کرایسلر تو شعبه آمریکایی خودش برند دوج رو داره که میتونه مدل های اقتصادی و مردمی بسازه و نیازی نیست کرایسلر با اون گذشته در خور توجه ون بسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا