کرایسلر

جیپ گرند کامندر وارد بازار آمریکا می‌شود؟

سبد محصولات کرایسلر در حال حاضر تنها از دو خودرو تشکیل شده و موضوع بدتر اینکه ظاهراً یکی از آن‌ها نیز غزل خداحافظی را خواهد خواند. اگرچه انتظار می‌رود مینی ون پاسیفیکا همچنان در دهه‌ی میلادی آینده نیز عرضه شود اما ظاهراً تولید سدان ۳۰۰ در سال ۲۰۲۰ خاتمه می‌یابد و جانشینی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. زمانی که برندهای فیات و کرایسلر نقشه راه تولید خود در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ را اعلام کردند اسلایدهایی از آلفارومئو، فراری، مزراتی، جیپ و رم منتشر شد اما خبری از کرایسلر نبود. این یک نشانه‌ی واضح از عدم وجود آینده‌ای روشن برای برندی ۹۳ ساله است.


اما نه! بنا به خبری که منتشر شده، انتظار می‌رود سبد محصولات کرایسلر در سال آینده با اضافه شدن دو کراس اوور گسترش یابد. هر دو خودرو کاملاً جالب‌توجه هستند چراکه گفته شده اولی همان جیپ گرند کامندر اما با برند کرایسلر خواهد بود. این خودرو فعلاً مختص بازار چین است. البته نباید این خودرو را با گرند واگونییر اشتباه گرفت چراکه گرند کامندر اوایل سال جاری و با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی که قدرت ۲۳۱ اسبی و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری دارد در چین معرفی شده است.


البته این کراس اوور تنها مدلی نیست که وارد آمریکا خواهد شد زیرا احتمال عرضه‌ی کراس اوور دوم کرایسلر با نام جورنی هم در آمریکا وجود دارد. این خودرو به فرم یک کراس اوور سه ردیفه خواهد بود که در همین بازار نیز ساخته خواهد شد.

اگر به شایعات اتکا کنیم باید بگوییم که داج چارجر هم به فرم یک کراس اوور با نشان کرایسلر در خواهد آمد. این کمپانی شاید تصمیم به حفظ نام ۳۰۰ برای محصول جدید خود در آینده بگیرد.


این دو کراس اوور که هنوز خبر تولید آن‌ها تأیید نشده با نسخه‌ی تولیدی کانسپت الکتریکی پورتال همراه خواهند شد. گفته شده این خودرو در سال ۲۰۲۰ تولید خواهد شد. دیگر مینی ون کرایسلر یعنی همان پاسیفیکا نیز در سال ۲۰۲۰ نونوار خواهد شد اما خبری از نسل جدید آن تا سال ۲۰۲۴ نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سامان

    ۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    واقعا این برند جیپ چقدر زیباست این محصول جدید هم اگر بیاد واقعا میترکونه و جاش تو ایران بسیار خالی ولی دوج و کرایسلر باید جدا باشند و به نظر شخصی بنده اگر وارد قلمرو همدیگه نشن بهتره چون جفتشون سلطانن….من هنو چارجری که تو عراق سوار شدم یادمه فوق العاده بود …حیف جوونای عزیزمون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    حیف حیف از خیانت فیات که میبینه 300 با عمری بیش از 8 سال همچنان پر فروش و مورد استقباله ولی میره رو مازراتی و آلفا سرمایه گذاری میکنه که آخرش هم میشه همین که میبینید از کم فروشی خط تولید رو تعطیل میکنن.اگر میخوان برسن به بیشترین میزان فروش باید مازراتی و آلفا رو بفروشن سرمایه کنن رو شاخهایه آمریکایی هر کی مخالفه بره میزان فروش شاخهایه آمریکایی رو ببینه مقایسه کنه بعد جواب بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. M

    ۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    دوستان برنامه ریز ECU کسی رو نمیشنتسین که کارش خوب باشه و بعدا هززار جور مشکل واسه ماشین مثل مصرف سوخت و استهلاک و اینا پیش نیاد .
    برای X60 میخوام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۵ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      ایکس شصت چیه که ریپروگرم ای سی یوش چی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    حیف برندهای با اصالته بازاره
    که رقبای نوظهور بازار رو تا این حد براشون تنگ کنن
    کاش این برندها باز هم پرقدرت ادامه بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا