فیاتکرایسلر

فراخوان‌های فیات-کرایسلر تمامی ندارد!

یک مشکل رخ داده در پشت‌سری‌های فعال برخی از خودروها باعث شده گروه خودروسازی فیات-کرایسلر حدود نیم میلیون دستگاه از ساخته‌های خود را فراخوان کند.


این فراخوان مدل‌های معینی از شاسی بلندهای جیپ لیبرتی ۲۰۱۲، کرایسلر ۲۰۰ های مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و داج آونجرهای مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را شامل می‌شود. این خودروساز تخمین می‌زند حدود ۴۷۰ هزار دستگاه از خودروهای یاد شده نیازمند بررسی باشند که ۴۱۴۱۳۴ دستگاه از آن‌ها در آمریکا تردد می‌کنند.


پشت‌سری‌های فعال برای کاهش ریسک حرکت ناگهانی و شدید سر سرنشینان جلو در تصادف‌های عقب خودرو طراحی شده‌اند. البته پس از گزارش NHTSA کمپانی فیات-کرایسلر فهمید که برخی از این سیستم‌ها به خاطر استفاده زیاد از خودرو با مشکل عملکردی مواجه شده‌اند.


مالکان خودروهای یاد شده از ماه آینده منتظر تماس فیات-کرایسلر به منظور مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی و جایگزینی مدول های کنترل سیستم مورد بحث باشند.

هر سه خودرو مدت زمان زیادی است که از خط تولید خارج شده یا نسل جدید آن‌ها وارد بازار شده است. چروکی جدید جای شاسی‌بلند لیبرتی را در خط تولید جیپ گرفته درحالی‌که مدل‌های آونجر و ۲۰۰ برای همیشه بازنشسته شده‌اند زیرا این دو کمپانی تمرکز بیشتری روی پیکاپ تراک ها داشته و توجه کمتری را روی خودروهای سفارشی کوچک‌تر که سود کمی دارند معطوف نموده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Amir Schumacher

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نمی‌دونم یا این وضعیت اسف‌بار فراخوان ها کرایسلر چجوری می‌خواد با امثال هوندا، تویوتا ، و حتی رقبای داخلی مثل فورد و جنرال موتورز رقابت کنه ؟

    امیدوارم یک اراده ی جدی برای بهتر شدن و پیشرفت در کرایسلر وجود داشته باشه چون این شرکت واقعا حیفشه.

    بخش بزرگی از بدهی های کرایسلر رو نه خودش، بلکه مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت کردن ،

    با این وضع فراخوان و کیفیت نامناسب خبری از بهتر شدن اوضاع برای کرایسلر نخواهد بود

    امیدوارم شرایط کرایسلر رو به راه بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      فقط منطزرم خودرو سازی از دیگر کشورها فراخان بده اونوقت منم جولون میدم برا همه باغه برا کرایسلر داغه همونطور که گفته برا گذشته بودن و الان در حاله پیشرویه میتونید از محصولات الن ایراد بگیرید دوم اینکه فیات از این معامله داره لذت میبره تا قبله کزایسلر چی داشت چند تا فیاته آشغال 3 مازراتیه کم فروش 2 هاچه پیزوری از آلفا پس برایه بالا اومدن تو رده تولید هیچی نداشت ولی الن به لطفه کرایسلر تو بازاره آمریکا قدم گذاشت از فروشه تراکها suv ها ووو گروه کرایسلر سری تو سرا در اورده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AK_007

        ۲۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (562 ديدگاه)

        اول شما یکم زحمت ب خودت بده تاریخچه همین شرکتایی ک گفتی ب علاوه لانچیا و غیره رو بخون بعد در موردشون اظهار نظر
        کرایسلر قبل فیات هم تو بحران بود هرچند ک من مدیریت الان فیاتو نمیپسندم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hemichan

          ۲۷ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (715 ديدگاه)

          فقط یه چیز درباره لانچیا دلتا میدونم اونم اینه که پلتفورمشو کرایسلر طراحی کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    نمیدونم اگه فیات نبود کرایسلر با اینهمه گند که بالا آوورده چطور میخواست هنوز سرپا بمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI . CHEVROLET

      ۲۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      به سختی ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. SAEED

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    الان فیات و کرایسلر و زیر مجموعه هاش به خاطر مدیریت غلط دارن شکوهو اعتبار پر شکوه گذشتشونو روز به روز از دست میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. (ali(chevy nova

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    3 ماشىن فراخوان داده شده همون محصولات ضررده اى هستن که خداروشکر از رده خارج شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۲۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      ولی هنوز زیر پای ملتن!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا