کرایسلر

جزئیات تفاوت قیمتی کرایسلر پاسیفیکا و وویاجر 2020

مینی ون جدید کرایسلر وویاجر حقیقتاً خیلی هم جدید نیست! در واقع این خودرو نمونه‌ای ارزان‌قیمت از کرایسلر پاسیفیکایی است که مدل پایه‌ی آن برای سال ۲۰۲۰ نسخه ی تورینگ خواهد بود. این امر باعث می‌شود وویاجر مدل پایه‌ی این خانواده با تریم های L و LX باشد و مدل سوم LXi نیز تنها در دسترس خریداران سازمانی خواهد بود؛ به عبارت دیگر مدل LXi تنها برای اجاره در دسترس شما خواهد بود.


البته این موضوع روی قیمت‌گذاری خانواده‌ی پاسیفیکا تأثیر داشته است. گفته می‌شود مدل پایه‌ی پاسیفیکا هم‌اکنون قیمت ۳۴۹۹۰ دلاری دارد که ۶۲۶۰ دلار بیشتر از قیمت مدل سال ۲۰۱۹ همین خودرو می‌باشد. البته این مقایسه چندان متناسب نیست چراکه خانواده‌ی پاسیفیکا ۲۰۲۰ هم‌اکنون با تریم تورینگ شروع می‌شود که دو پله بالاتر از سال قبل است. در واقع این مقایسه باید با وویاجر L جدید انجام شود که ۲۵۰ دلار ارزان‌تر از پاسیفیکا L 2019 می‌باشد. قیمت وویاجر هم از ۲۸۴۸۰ دلار شروع می‌شود.


به عبارت دیگر به نظر می‌رسد فیات-کرایسلر خواهان جدایی بین این دو خودرو است هرچند هر دو کاملاً مشابه یکدیگر می‌باشند. سرانجام با بررسی‌های گوناگون می‌توان گفت پاسفیکا ۶۵۱۰ دلار گران‌تر از وویاجر است. این تفاوت قیمتی اساساً به خاطر موارد تکنولوژیک است چراکه هر دو مینی ون کرایسلر به‌صورت ۷ نفره عرضه شده و از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۷ اسب بخاری استفاده می‌کنند. این نیرو هم از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می‌شود. خریدارانی که به دنبال تجهیزات پیشرفته‌تری همچون ترمز اضطراری خودکار هستند باید پاسیفیکا را انتخاب کنند که این امر باعث جدایی دو نام می‌شود.


هنوز زمان عرضه‌ی کرایسلر وویاجر ۲۰۲۰ اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا