سیتروئن

اولین تیزر رسمی از پرچم‌دار جدید دی اس

دی اس در نمایشگاه ژنو امسال از یک خودروی مفهومی جدید و یک مدل تولیدی پرده‌برداری خواهد کرد. هرچند این شرکت فرانسوی از لو دادن جزئیات خودداری می‌کند اما می‌گوید که مدل تولیدی یک نسخه ارتقا یافته بوده و مدل کانسپت نیز یک محصول پیشرفته و فناورانه برای نمایش یک دوره جدید است.

DS تعدادی تیزر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با وجود اینکه هنوز نمی‌توان با قاطعیت نظر داد اما شایعه شده که این تصاویر مربوط به مدل DS9 پرچم‌دار است که پیش از این تصاویر جاسوسی آن نیز منتشر شده بود. در واقع DS9 فست‌بک که در چین مشاهده شده، نسخه تغییر یافته‌ای از پژو ۵۰۸ طویل می‌باشد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این مدل از یک جلوپنجره مشبک با حاشیه‌ای کرومی سود می‌برد. این حاشیه به درون چراغ‌های جلو نیز امتداد یافته‌اند. چراغ‌های روزتاب LED نیز به شکل نوار باریک عمودی دیده می‌شوند.

در تصاویر دیگر نیز می‌توان خطوط سیال بدنه را دید که شخصیتی قدرتمند بدان می‌بخشند. همچنین چراغ‌های عقب از طراحی خاص جواهر مانندی بهره می‌برند. کنسول نیز طرحی مینیمالیستی خواهد داشت.

ویژگی‌های فنی این خودرو هنوز مشخص نیست اما روی پلتفرم EMP2 پژو-سیتروئن قرار می‌گیرد که فاصله بین دو محور آن ۲۸۹۵ میلی‌متر می‌باشد. همچنین در خبرها آمده که DS9 با دو پیشرانه متفاوت عرضه می‌شود که مدل پایه مجهز به موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار بوده و نسخه دیگر هم هیبریدی E-Tense می‌باشد.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. m4

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (294 ديدگاه)

    دنا خودمون نیست سپرش :))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Saeed(peugeot

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    پدال جان روی تیتر این خبر رو صفحه اصلی به نظرم نباید بزنید سیتروئن …..دی اس مستقل هستش

    به نظرم یه سدان خیلی خوب و عالی میشه ….ولی رقبای سرسختی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (10202 ديدگاه)

      مثلاً چیش مستقل از سیتروئن پژو هست
      پلت فرم که که ماله اونهاست
      موتورش که روی تمام فرانسویهاست به جزء حاج حافظ شیرازی .

      این شرکت تا روزی که موتور و گیربکس حسابی ارائه نکنه و پلت فرم مخصوص خودش را نداشته باشه ، انتظار موفقیت نداشته باشه .

      فرانسویا هم شدن مثل چینیها که شونصدتا برند دارند با یک قلم موتور مسخره ، یعنی چی ، بیست سال پیش چند مدل حق انتخاب داشت مشتری اما حالا یه توربو میکنن تو موتور میگن بفرما هم خدا رو گرفتی هم خرما را .
      جالبیش اینجاست آمریکا هم راهش نمیدن بعد میگن چرا ، خُب به خودت بیا ببین چرا ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رحیم

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (104 ديدگاه)

    قیمت محصولات DS بالاست و نمیتونه با رقبای آلمانی رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMANTE

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    DS برند بسیار خوب و قابلی هست ولی تکلیفش با خودش مشخص نیست. نمیدونه لوکسه، نیمه لوکسه یا یک برند معمولی.
    DS باید همون راهی رو در پیش بگیره که الان هیوندای با جنسیس پیش گرفته.
    ارائه محصولات لوکس و عالی در سطح قیمتی مناسب و پایین تر از رقبا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرشاد

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    تو یه سایت خارجی یه چیزایی درباره سدان دی اس خونده بودم خلاصش میشه این
    با موتور ۱.۶ لیتری و ساخت چین قراره رقیب بی ام و بشه
    این میزان از خوش خیالی نوبره حداقل حجم موتور رو اضاف کنین از کره ایها کم نیارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Dante

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (45 ديدگاه)

    ما که سوار نشدیم ولی اونایی که سوار شدن میگن سواریش در حد ماشینای المانیه کیفیت ساختشم وحشتناک بالاس
    ولی حجم موتورش؟!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. (Saeed(peugeot

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    دوستان اولا که ch _r هم یکی از بزرگترین سایته تولیدیش تو ترکیه هست….و دلیلی نداره اگه یه سایت گروه psa تو چین داشته باشه بابت تولید این خودرو …..
    در ثانی موتور این ماشین حدود ۲۰۰ اسب نسخه توربو بنزینی هست …..که تو این کلاس همه تو این سطح هستند …..و نسخه ۳۰۰ اسبی هم داره ….هیبرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرشاد

      ۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (141 ديدگاه)

      ماشین ۵۰ هزار دلاری ۲۰۰ تا تولید میکنه؟
      به نسبت پولی ک میدی ماشین خوبی گیرت نمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. کامبیز

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تو اروپا قبولش ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. NAVID۰۰۹۸

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (10202 ديدگاه)

    مثلاً چیش مستقل از سیتروئن پژو هست
    پلت فرم که که ماله اونهاست
    موتورش که روی تمام فرانسویهاست به جزء حاج حافظ شیرازی .

    این شرکت تا روزی که موتور و گیربکس حسابی ارائه نکنه و پلت فرم مخصوص خودش را نداشته باشه ، انتظار موفقیت نداشته باشه .

    فرانسویا هم شدن مثل چینیها که شونصدتا برند دارند با یک قلم موتور مسخره ، یعنی چی ، بیست سال پیش چند مدل حق انتخاب داشت مشتری اما حالا یه توربو میکنن تو موتور میگن بفرما هم خدا رو گرفتی هم خرما را .
    جالبیش اینجاست آمریکا هم راهش نمیدن بعد میگن چرا ، خُب به خودت بیا ببین چرا ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. (Saeed(peugeot

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    ای بابا شروع شد …..شما راست میگی

    ۲ سال دیگه وارد آمریکا میشه ….باز چی میگید ؟؟؟ فکر کردید

    پس فولکس چیکار میکنه از فولکس تا سئات تا اشکودا…از اشودا تا جتا …اینا همشون رو چنتا موتور بنزینی و دیزل میچرخن

    همینطور پلتفرم …..

    نقدتون و بذارید بعد رونمایش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامبیز

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (8 ديدگاه)

      بزرگوار کسی با فرانسویا پدرکشتگی نداره ولی تو همه سایتا خارجی گفتن که موتورش ضعیفه
      بدون تعصب فک کنیم بهتر نیست
      این ماشین حتی نمیتونه با کره ایها رقابت کنه چ رسد ب بی ام و سری 5

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. pooriya.bmw.germany

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (584 ديدگاه)

    بهتر دی اس از پلتفرم دیفرانسیل عقب استفاده میکرد با توجه به ادغام پژو سیتروئن فیات کرایسلر پلتفرم مازراتی گزینه مناسبی بود
    اگر بر روی پلتفرم مازراتی گیبلی ساخته می شد رقیبی مناسبی برای آلمانی ها بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. (Saeed(peugeot

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    مرسدس e 200
    توان = ۱۸۳ اسب
    _________________
    بی ام و سری ۵
    توان = ۲۴۵ اسب بخار
    _________________
    دی اس ۹
    توان =۱۹۷ اسب / یا ۲۲۵ اسب
    پلاگین هیبرید ۴ چرخ : ۲۹۶ اسب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامبیز

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (8 ديدگاه)

      بزرگوار بنز 255 اسبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. (Saeed(peugeot

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    والا تا جایی که من میدونم یه نسخه از e200 فیس ۲۰۱۷ _۲۰۱۸

    که تو ایرانم هست ۱۸۳ اسبه دوست عزیز….تو سایتهای خارجی هم مثل car advice هم بری e200 و ۱۳۵ kw زدن
    که تبدلیش باز میشه ۱۸۰ اسب بخار ….که اسب بخار آلمان فک کنم واحدش یه ذره متفاوت هست ۱۸۳ اسب اعلام میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مودریچ

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (141 ديدگاه)

      دوستمون درست میگه تو truecar زده 255 تا

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا