سیتروئنهیوندای

دوئل دی‌اس 9 و جنسیس G80

مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، سدان‌های میان سایز لوکس، دوئل پنجم

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز E کلاس و جگوار XF

مجموع آراء: ۱۳۱۴

آراء مرسدس: ۸۸۴

آراء جگوار: ۴۳۰

پیروز دوئل: مرسدس بنز E کلاس با کسب ۶۷ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

آئودی A6

ولوو S90

آئودی A6

کادیلاک CT5

آکورا TLX

کادیلاک CT5

ب‌ام‌و سری ۵

لکسس ES

ب‌ام‌و سری ۵

مرسدس بنز E کلاس

جگوار XF

مرسدس بنز E کلاس

دی‌اس ۹

جنسیس G80

؟

 جنسیس G80

تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰

پلت‌فرم: M3 هیوندای-کیا

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

امتیاز از کاربایر: ۴.۴ از ۵.۰

نقاط مثبت: کیفیت چشمگیر، رانندگی خوب، بهترین رقیب ممکن برای آلمانی‌ها

نقاط منفی: صندوق بار نسبتاً کوچک، برند نه‌چندان شناخته‌شده، سواری کمی سفت

چکیده: واقعاً عجیب است که چطور جنسیس توانسته در مدتی کوتاه این‌قدر به سردمدار این کلاس یعنی ب‌ام‌و سری ۵ نزدیک شود. G80 از لحاظ کیفیت کاملاً همسان رقبای آلمانی است و تجربهٔ مالکیت منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند. این خودرو حتی از برخی تکنولوژی‌هایی برخوردار است که هنوز در ب‌ام‌و نمی‌بینیم. البته هنوز هم ب‌ام‌و رانندگی بهتری دارد اما این به معنای بد بودن G80 نیست. هرچند از این سدان کره‌ای سواری کمی نرم‌تر و صندوق بار بزرگ‌تری می‌خواهیم اما G80 در حال حاضر بهترین خودروی غیرآلمانی در سگمنت سدان‌های میان سایز لوکس است. البته این کلاس مملو از مدعیان موفق و سرشناس است اما جنسیس به بهترین آن‌ها نزدیک شده است.

دی‌اس ۹

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰

پلت‌فرم: EMP2 پژو-سیتروئن

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰

امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵.۰

نقاط مثبت: راحتی بالا، امکان خرید با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی، تجهیزات و ویژگی‌های جذاب

نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی معمولی، برچسب قیمتی بالا، فضای سر تنگ در عقب

چکیده: برای کسانی که در سگمنت سدان‌های میان سایز لوکس خودرویی غیرآلمانی می‌خواهند، دی‌اس ۹ ارزش توجه کردن را دارد. البته این بهترین خودروی کلاس خود نیست اما سدان متفاوتی بوده و برای بسیاری از افراد می‌تواند جذاب باشد. هرچند قابلیت استفادهٔ تکنولوژی‌های دی‌اس ۹ ناامیدکننده است اما طبیعت آرام و باکیفیت آن خوشایند خواهد بود. دی‌اس ۹ اشکالاتی دارد اما بااین‌وجود گامی بزرگی برای دی‌اس در جهت جا انداختن خود در بین برندهای لوکس محسوب می‌شود. درمجموع، دی‌اس ۹ یک سدان لوکس راحت با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی است که هرچند نمی‌تواند آلمانی‌ها را به چالش بکشد اما به‌عنوان گزینه‌ای جدید و متفاوت می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

مقایسهٔ مشخصات فنی

دی‌اس ۹

جنسیس G80

پیشرانه ۱.۶ لیتری I4 ۲.۵ لیتری I4
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۲۲۵ اسب بخار ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر ۴۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو عقب یا چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۸.۱ ثانیه ۶.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۷.۰ لیتر ترکیبی ۹.۰ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۱۶۰ گرم/کیلومتر ۲۰۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۰ لیتر ۶۵ لیتر
وزن ۱۵۴۰ کیلوگرم ۱۷۹۵ کیلوگرم
طول ۴,۹۳۴ میلی‌متر ۴,۹۹۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۹۵ میلی‌متر ۳,۰۱۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۱۰ لیتر ۴۲۴ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۴۰,۶۰۵ پوند ۳۷,۴۶۰ پوند
قیمت موردبررسی ۴۰,۶۰۵ پوند ۴۳,۱۵۰ پوند

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. GT

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    باید قبول کرد کره ای ها پیشرفت چشمگیری داشتند 👌

    موافقم 18
    مخالفم 2
    1. مرتضی

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (196 ديدگاه)

      و اینکه ds۹ (و برند دی اس) واقعا در حد و قواره جنسیس g80 (برند جنسیس) نیست

      موافقم 14
      مخالفم 6
      1. کیان

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1412 ديدگاه)

        واقعا موافقم، قطعا خودروسازی فراسنه نزدیک به 2 قرن اصالت و تجربه توش هست، همه طراحیهای دی اس مربوط به خودش هست، مثه جنسیس از انگلیسیها اسکی نرفته
        موقعی ک 1820 کارخانه پژو تاسیس شده کره جنوبی کلا وجود نداشته، قطعا اگر کسی دنبال یه لوکس واقعی و بی همتا باشه دی اس و انتخاب میکنه

        موافقم 15
        مخالفم 15
        1. Amir

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (261 ديدگاه)

          اوه اوه معلومه خیلی ناراحتی!
          دیگه نمیدونه چی بگه میگه سال ١٩٠٠ پژو فلان بود! مغولستان هم ده قرن پیش خیلی قوی بود اما الان سال٢٠٢١! گذشته واس کسی اهمیت نداره بخصوص اون مشتری و کارشناس! وقتی خیلی اذیتی و نمیدونی چی بگی دیگه :)))))

          موافقم 17
          مخالفم 6
      2. Hamid

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        چی؟!
        شاید من بد متوجه شدم …
        اما عقبه و پیشینه دی اس خیلی درخشان تر از یه برندی مثل جنسیسه!!!
        حالا یکم بخونید دربارش خیلی جالبه …
        انتخابم با شک دی اس خواهد بود

        موافقم 10
        مخالفم 13
        1. Amir

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (261 ديدگاه)

          عقبه رو بزار لب کوزه! الان کجاس؟ عقبه ایران هم خیلی قوی تر از آمریکاس

          موافقم 10
          مخالفم 5
        2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          عقبه و پیشینه یه برندی مثل دی اس منظورت سیتروئن دی اسه ؟ تا اونجایی که من میدونم اون یه سیتروئن بود نه یه برند جدا

          موافقم 6
          مخالفم 1
    2. میثم

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3524 ديدگاه)

      همه قبول دارن
      اونایی که ندارن واقع بین نیستن، متعصب هستن

      موافقم 4
      مخالفم 0
    3. Reza Waffen SS

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      جنسیس G80 انتخاب منه

      موافقم 5
      مخالفم 5
  2. F22RAPTOR

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    من به جنسیس رای دادم، با سدان لوکس دف جلو حال نمیکنم، اگه بخوام سدان لوکس دف جلو داشته باشم بی شک، لاکراس بیوک

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. مرتضی

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آئودی a6 هم مدل پایه دف جلو داره (پلت فرمش دف جلویه) ولی تو امریکا عرضه نمیشه چون دیزله

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. F22RAPTOR

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2596 ديدگاه)

        از بین آلمانیها طرفدار سر سخت آیودیم
        ولی این واقعا رو مخه که ماشین لوکست دف جلو باشه، فک کن مثلاc200 دف جلو میبود
        بخوای یکم ته ماشینو بچرخونی نمیشه
        دریفت نمیشه

        موافقم 5
        مخالفم 0
  3. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    جنسیس بهتره

    موافقم 9
    مخالفم 7
  4. AMG GT R

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    من به جنسیس رای دادم به دلیل فضای داخلی و خارجی بهتر و مشخصات فنی بهتر

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. AMG GT R

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1082 ديدگاه)

      البته بگم که هیچ کدوم ارزش خرید رو ندارن و با این پول میشه بی ام و m5 یا مرسدس e کلاس یا جگوار XF خرید

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. امین

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (568 ديدگاه)

        بی ام و ام۵ بیش از ۱۰۰هزار پونده. با این پول یه آلمانی کار درست نمیشه خرید. آلمانی میخوای باید در کلاس بالاتری هزینه کنی. با آپشن خوب ۶۵ به بالا ۵۴۰.ام شروع از ۶۵ پوند یا ۷۵ هزار یورو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AMG GT R

          ۲۸ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (1082 ديدگاه)

          100 پوند بهت یه آئودی a8 L فول میدن

          موافقم 1
          مخالفم 0
  5. سعید (پژو)

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (239 ديدگاه)

    هنری که توی دی اس هست میارزه به کل صنعت کره جنوبی

    موافقم 7
    مخالفم 8
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      تا حالا یه بارم کسی دی اس ۹ رو با سری ۵ و ای کلاس مقایسه نکرده ولی همه دارن جنسیس رو مقایسه میکنن ( هرچند سری ۵ بهتره ) و جدا از اون جنسیستوی تست تصادف top safty plus اوورده که کمتر برندی میتونه این رو بیاره و البته تو ناوگان پلیس دبی هم هست ، شتابشم اینجا بهتره و امایازای بالاتری هم اورده

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. Mad.z.Max

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      هنر چی؟ دیفرانسیل جلو بودنه سدان لوکس هنره یه انجین ۱.۶؟؟

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. Sina10

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    هر دو خیلی سعی در پیشرفت دارن ولی این جنسیس بوده که موفق شده ولی تلاش دی‌اس قابل احترامه، به نظرم توی طراحی تقریبا مساوی هستن بجز داخلشون که جنسیس خاص تر و لوکس تر طراحی شده
    اما وقتی به بقیه نکاتشون نگاه می‌کنید تقریبا تفاوتی ندارن باهم
    بخاطر همین تفاوت کم توی طراحی داخل جنسیس ماشین بهتریه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  7. با مهربونی جهان زیباتره

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    از خوش سلیقگی اقای دهقان سپاسگذارم بیش از یک ساله ک منتظر این دوئل بودم و جوابمم گرفتم
    فقط کاش فرمان جنسیس مال خودش بود

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    پژو سیتروئن در حال حاضر از لحاظ طراحی وظاهر ۲۰ از لحاظ فنی صفر

    موافقم 11
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1064 ديدگاه)

    توجه کنید که ds فاصله محوریش اصلا در سطح این کلاس نیست.
    و البته موتورش.
    ds9 اگر در سایز جنسیس بود شتابش حدود ۹ ثانیه بود.

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (196 ديدگاه)

      چون دیفرانسیل جلو هست نیازی نداره فاصله محوری زیادی داشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمد ب

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (210 ديدگاه)

    دی اس در هیچ موردی برتری نداره

    موافقم 5
    مخالفم 3
  11. ماکان

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (761 ديدگاه)

    سلام . انشاالله که به اضافه مدل G80 و GV80 ، مدل G90 جنسیس هم هرچه زودتر به تعداد خیلی زیادی وارد همه جای ایران شود .

    موافقم 3
    مخالفم 4
  12. ارشیاsvj

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    من عاشق طراحی DS9 هستم و به نظرم زیباترین سدان این سگمنته.
    اومدم بهش رای بدم گفتم حالا اعدادم نگاه کنم.
    اونقدر افتضاح بود که کلا نظرم عوض شد به جنسیس رای دادم🤣🤣🤣

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. Roham

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (728 ديدگاه)

    پژو سیتروئن چرا ول کن این موتور ۱/۶ لیتریش نیست؟!!!

    موافقم 6
    مخالفم 0
  14. ارسلان

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (426 ديدگاه)

    مقایسه های پدال عجیبن از نظره من ، فرانسه هیچ وقت از دید من لوکس ساز نبوده و نیست فقط ادای لوکس ساز ها رو در میاره درسته برند لوکس درست کرده اما فقط اسمش لوکسه در کل صنعت فرانسه فقط در هواپیما سازیه تجاری سرآمد هست مثله ایرباس بقیه صنایع ش در مقیاس جهانی حرفی برای گفتن نداره
    کره جنوبی رو هم من لوکس ساز نمی‌بینم لوکس در وهله ی اول یعنی راحتی که یعنی هم سواری راحتی داشته باشی هم خیالت تخت باشه وقتی کره ماشینای مثلاً لوکس ش با سرعت متوسط تمایل دارن به یه سمت جاده کشیده بشن مثله افتضاح جی وی هشتاد در فلوریدا و اینکه خوده کره ای ها به دارندگان جنسیس میگن ماشین تون رو توی فضای باز پارک کنید بخاطر خطر آتش سوزی این یعنی نقض هدف اول لوکس بودن که میشه آسودگی ذهن و فکر از بابت ماشین چه سواری و چه کیفی
    اشکال دیگه ای که کره ای ها به شدت ازش رنج میبرن عدم اصالت و کپی کاری هست که این هم دومین تناقص در لوکس سازی هست اگه می‌خوایید بدونید که این طرح چراغ های مستطیل دوتایی جنسیس از کجا اومده و طرح کلی ماشین از کجا کپی شده کافیه توی گوگل سرچ کنید بنتلی فلاینگ اسپار و یه نگا به چراغهای عقبش بکنید حتی کره ای ها از طراحی یک لوگو هم عاجز بودن و همون لوگوی بنتلی رو کپی کردن حتی یه برای یه بچه ی نه ده ساله هم کاملا مشهوده که کره ای ها کاملا تحت تاثیر کمپانی بنتلی بودن وقتی به ساخت برند لوکس خودشون فکر میکردن
    در آخر هم بگم من هیچکدوم از اینا انتخابم نیس فقط در این کلاس بنز کلاس ایی و دیگر هیچ

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      خیلی داری تند میری ، نکنه فکر کردی بنز از اول amg gt میساخته یا کادیلاک از اولش بلک وینگ ؟ اینادارن تلاش خودشونو میکنن ، جنسیس عمر زیادی نداره

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. ارسلان

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (426 ديدگاه)

        از طرز گفتار شما کاملا مشخصه بخاطر تعصبی که داری از شنیدن حقیقت ناراحت شدی عزیزه من ناراحت نشو چون من فقط حقیقت میدانی رو گفتم نه کمتر نه بیشتر حالا اگه از رویارویی با حقیقت ناراحتی اون بحثه دیگه ای هس
        در مورد اینکه میگی فلان شرکت از همون اول محصول الان ش رو نمیساخته باید خدمتت عرض کنم وقتی شما در یک حوزه ای اولین هستی و هیچ منبعی برای کسب دانش وجود ندارد به عبارت دیگر شما بنیان گذار اون دانش هستی قضیه فرق می‌کنه اما شرکت‌هایی که چن سالی هست شروع کردن تمام اون دانش تولید شده رو در اختیار دارند و اینکه بگیم اونا هم دارن چرخ رو از اول اختراع میکنن توهم شماست واقعیت اینه که اونا تجربیات شرکتای دانش بنیان و پیشکسوت رو دریافت کردن و بدون اینکه چیزی بهش اضافه بکنن حتی در بحث طراحی همونو به شکله ناشیانه ای در قالب یک محصول با هدف بدست آوردن سهمی از تجارت روانه بازار کردن و این حقیقت میدانی هس چه بخوابید چه نخوایید

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (261 ديدگاه)

          نوید جان خودتو ناراحت نکن فایده نداره حداقل نظر کل کارشناس های خودرو تو دنیا کاملا عکس نظر تو هست :)

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. ارسلان

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (426 ديدگاه)

          آقا امیر اشتباه گرفتی نوید یه ژاپنی فن هست ولی من فن هیچ برندی نیستم و براساس عملکرد نتیجه‌گیری میکنم توی مقاله وانت لندکروز شش چرخ اونجا من یه نظری دادم که نوید باهام مخالف بود میتونی بری ببینی اگه هم باور نداری از آقای دهقان بپرس اون که دیگه لوکیشن و آی پی و نوع دیوایس برایش مشخصه از اسکریپت سایت
          موندم چرا من همه ی کره ای فن ها یا آمریکایی فن ها یا ژاپنی فن ها و فرانسوی فن ها و چینی فن ها رو یک نفر نمیبینم؟ حالا یا اشکال از ماست یا از شما

          موافقم 4
          مخالفم 0
        3. Amir

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (261 ديدگاه)

          فقط این حرفایی که اینجا زدی رو جای دیگه نزن واس خودت بده! چون بعنوان کسی که داری عکس میبینی نظرت برای اون برنامه ها و کارشناس هایی هم که تست کردن این ماشین رو قفله حتی!! یه چی پروندی سمممم خالص اصلا !

          موافقم 0
          مخالفم 3
        4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          چشم جناب من متعصبم اما وقتی شما هیچکدومو انتخاب نمیکنی ولی زیرش ۹ خط درباره چرت بودن جنسیس میگی و حتی اشاره ای به دی اس نمیکنی این حرفت به سمت خودت برمیگرده ، تو نیومدی تو این پست که بگی هیچکدومو نمیخوام ، تو اومدی هیت کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      بعدشم اگه اینطوری آرم بنتلیم از رو آستون مارتین و آرم آستون مارتین هم از روی کرایسلر کپی شده ، چرا فقط زنجیره اولش رو میگی ؟ بعدش من ندیدم بنتلی چراغای جلو و عقبش دوتایی خطی باشن ، اگه دوتایی بودنش منظورته که شک نکن بنتلی از بنز الگانس کپی کرده، ببین من این حرفارو از نظر تو زدم چون شما جدا از اینکه کپی کاریو با مد اشتباه گرفتی ، بلکه اون رو فقط مختص برندای کره ای میدونی

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ارسلان

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (426 ديدگاه)

        آقای کره ای فن متعصب باید یاداوری کنم بنتلی سال 1919 تاسیس شده ولی کرایسلری که میگی استون و بنتلی ازش کپی کردن سال 1925 تاسیس شده پس اینجا معلوم شد *** گفتی دوم اینکه چراغهای عقب بنتلی فلاینگ اسپار دو تا مستطیل زیره هم هستن که داخل به قاب مربعی قرار گرفتن اینکه میگی من ندیدم دلیلش اینه تعصب کورت کرده و چراغهای بنز الگانس هم دو بیضی هم اندازه هست و بهم چسبیده
        پس اینقدر ماله کشی نکن

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. امین

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (568 ديدگاه)

          نکن عزیز نکن. واسه خودت خوب نیست.
          بگو خوشم نمیاد. دیگه دلیل فنی و طراحی نمیخواد.
          چون دلایل من در آوردی که هیچ کارشناسی در دنیا بهش اشاره نکرده نمیشه دلیل مثلا منطقی سلیقه تو.
          طرفدار هیچ برند نیستم. از دنیای خودرو لذت میبرم.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          من میدونم کسی که فن هیچ برندی نیست انقد از جلو بودن یه ماشین دیگه حرص نمیخوره ، ماشینی که اینجا هیچوقت دستش بهش نمیرسه ، نه من و نه شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ارسلان

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (426 ديدگاه)

          امین
          صرف نظر از اینکه خورده نگارنده این مقاله از کاربرانش دعوت کرده نظرات شون رو بگن هر کسی حق داره نظرش رو بگه آیا دیدی من بگم فلانی حق نداره نظرشو‌ بگه؟
          شما که خدایی نکرده دیکتاتور نیستید؟ که میگی نباید نظری انتقادی بیان بشه ؟

          مورد بعدی اینکه مطمن‌ باش‌ اگه دلایلم من درآوردی بود خیلی سریع به روم میاوردی من هر چی گفتم با سند بود همیشه با سند صحبت میکنم شما هم خودت اینو بهتر از هر کسی درک کردی برای همین توی پاسخ به من چیزی جز نکن عزیز نداری که بگی
          شمام بجای اینکه بقیه رو از نظر منع کنی بیا مثله من نظرت رو راجب ماشینا بگو نه اینکه نظرات دیگران رو مورد هجوم قرار بدید چراکه به مزاج شما خوش نیومده
          تحمل یه انتقاد واقعیت محور رو ندارید بعد کشور با صنعت خودروسازی منصفانه می‌خوابید؟ خنده داره خو اون مدیران خودروسازی امروز هم از دل همین جامعه اومدن بیرون که تحمل رقابتی شدن بازار رو ندارن و وضع شده این هر کسی باید اول از خودش شروع کنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. ارسلان

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (426 ديدگاه)

          آقای کره ای فن ریپلای اولت رو هر کی بخونه می‌دونه کی حرص خورد اینقدر حرص خوردی که دروغ هم چاشنی دفاع متعصبانه خودت کردی و گفتی که بنتلی از کرایسلر کپی کرده بیضی رو دایره دیدی و خیلی چیزای دیگه اگه بیان واقعیت توی شهر شما حرص خوردن به حساب میاد تمام تاریخ نگاران روزنامه نگاران و در حالت بدبینانه نصف مردم دنیا فقط دارن حرص میخورن اگه به مثلاً ازم بپرسن بگن گروه خونی ت چیه بگم آ مثبت حتما از نظرت حرص خوردم ولی اگه به دروغ بگم اؤ مثبت اون موقع حرص نخوردم خیلی باحالی ناموسا

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. فرزاد

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (143 ديدگاه)

      اقا چی میگی فرانسه هیچوقت لوکس ساز نبوده !!!!!!!!! فرانسه سال 1955سیتروئن دی اس معرفی کرد که نماد لوکس بودن و تجملات بود سال 1970 سیتروئن xm معرفی کرد که اعجوبیه بود برا خودش سیتروئن تراکسیون اوانس پژو 604 دهه 70 که اون زمان دربهاش به صورت برقی با یک دکمه از داخل بسته میشد که بعدها رولزرویس از این سیستم استفاده کرد سیتروئن sm با یک نسخه موتور v8 بازم اگه خواستی برات بگم

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. با مهربونی جهان زیباتره

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      جنسیسی که تو امریکا کسی ادم حسابش نمیکنه زد دی اس رو له کرد بعد میگن چرا پژو امریکا نمیاد

      موافقم 3
      مخالفم 0
  15. مهدی

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    اینجا خودم رای به جنسیس دادم اما تو بخش خودروهای شهری اقتصادی معتقدم پژو سیتروئن بهترین های دنیا رو میسازه و از این نظر برتر از آلمانی ها هستن…تجربه لذت رانندگی 3008 رو که داشتم هنوز تو هیچ کراس اوری تجربه نکردم

    موافقم 1
    مخالفم 3
  16. A.....She only reminds Me of love.....A

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    من به دی اس رای دادم کلا خیلی از دی اس خوشم میاد به دلم نشسته

    موافقم 2
    مخالفم 1
  17. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    آدم دی اس رو میبینه حس میکنه رفته موزه لوور خیلی خوشگله البته جنسیس هم عالیه ولی کاش کابین جنسیس قشنگ تر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهردادکمال

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    دی اس با این موتور نحیفش فقط تو. دوئل بتونه حریف دنا پلاس شه😂😂

    موافقم 3
    مخالفم 1
  19. آریا ماشین

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    جنسیس g80

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    فقط جنسیس

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. مهرداد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام فرانسه میخواد از هزینه ها بزنه و الا میتونه چیز خوب طراحی کنه ولی جدا از بحث g80 انگشت کوچیکه لکسوس ls هم نمیشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. رضا معین

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جنسیس الان رقیب خودروهای لوکس آلمانی هست و در آینده نزدیک شاید به سختی اونها رو شکست بده!

    موافقم 3
    مخالفم 0
  23. علی

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (377 ديدگاه)

    من که جنسیس رو به این فرانسوی ترجیح میدم !

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا