سیتروئن

معرفی فیس‌لیفت سیتروئن C3 با ظاهر جدید و راحتی بیشتر

سیتروئن نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هاچ‌بک پرفروش C3 خود را معرفی کرده است تا بهتر بتواند با خودروهایی مثل فولکس‌واگن پولو، فورد فی‌یستا و تویوتا یاریس رقابت کند. فیس‌لیفت C3 از دماغهٔ اصلاح‌شده‌ای برخوردار است که با ویژگی‌هایی مثل چراغ‌های LED جدید و کروم‌کاری بیشتر، از کانسپت CXperience الهام گرفته است. علاوه بر این، محافظ‌های پلاستیکی پایین درها موسوم به ایربامپ نیز از نو طراحی شده‌اند. برای C3 فیس‌لیفت همچنین طیفی از رینگ‌های جدید تا ۱۷ اینچی هم ارائه شده است.

در C3 مدل ۲۰۲۰ امکان سفارشی‌سازی گسترده‌تری هم فراهم شده و مجموع ترکیب‌های آن از ۳۶ به ۹۷ افزایش یافته است. این ویژگی‌ها شامل رنگ‌های جدید، ترکیب‌های دورنگی جدید، تریم‌های رنگی جدید و پکیج‌های گرافیکی جدید می‌شود؛ بنابراین حالا خریداران می‌توانند از بین چهار رنگ مختلف برای سقف، هفت رنگ مختلف برای بدنه و سه گرافیک گوناگون برای سقف، ترکیب موردنظر خود را انتخاب کنند.

سیتروئن کابین هاچ‌بک ساب‌کامپکت خود را هم با تغییراتی مثل ‌تریم چوبی روی داشبورد، متریال نرم، دوخت ویژه و طرح کم‌رنگ در بخش بالایی صندلی‌ها، بروز کرده است. علاوه بر این، C3 مدل ۲۰۲۰ به صندلی‌های جدیدی موسوم به Advanced Comfort مجهز شده که پیش‌ازاین در مدل‌های بزرگ‌تر C4 کاکتوس و C5 ایرکراس ارائه شده بودند. این صندلی‌های جدید به لطف فوم ویژه و روکش پارچه‌ای ضخیم‌تر، راحتی بیشتری دارند. بعلاوه، یک زیر آرنجی جدید هم در سمت راننده تعبیه شده است.

سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این هاچ‌بک فرانسوی که از طریق یک نمایشگر لمسی هفت اینچی ارائه می‌شود، از قابلیت تشخیص صدا، اپل کارپلی، اندروید اتو، اشتراک سه‌سالهٔ رایگان برای گزارش دوربین‌های سرعت و مناطق خطرناک، ارائهٔ اطلاعات زندهٔ ترافیک و… برخوردار است. لیست پیشرانه‌های این ماشین نیز شامل یک نمونهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر بنزینی با ۸۲ یا ۱۰۸ اسب بخار قدرت و یک واحد ۱.۵ لیتری چهار سیلندر دیزلی با ۹۸ اسب بخار قدرت می‌شود. سیتروئن همچنین یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک را هم به‌عنوان یک آپشن برای قوی‌ترین نسخه‌های بنزینی و دیزلی C3 ارائه کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. بهراد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    چرا رو سقش حوض گذاشتن؟ ماهی عید میخوان بفروشن مگه؟
    فک کنم یه روزی بتونیم بعد آزاد سازی واردات تو منطقه آزاد سوار C3 حوض دار بشیم
    ولی مطمئنا اون روز هم C3 و ساندرو های ساپیا رو تحویل مشتری نمیدن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. ایمان

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    ما از سیتروئن فقط ژیان و زانتیا زیاد دیدیم
    ژیان که مرد میخواست چپش کنه و زانتیا هم که ایرانی ها براش سنگ تموم گذاشتن و لقب موشک زمینی و سلطان شتاب بهش دادن !!!!
    دل خوشی ما ایرانی ها همین هاست ????

    موافقم 1
    مخالفم 2
  3. فرشاد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    سیتروئن از باکیفیت هاست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. (Saeed(peugeot

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    ای کاش این c3 هم مثل ۲۰۸ و کلیو ….کاملا نونوار میشد
    ولی خوب بد نشده باز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    اتفاقا سیتروئن C3 های موجود در ایران واقعا عالی هستند. یکی از دوستان این ماشینو داره و بنظر خودروی باکیفیتی هست، خصوصا با موتوری که در ایران عرضه میشه. شتاب وحشتناکی داره، فکر کنم 7.6 باشه. یعنی با یک ماشینی که به قول دوستان لگنه، وقتی با سری 5 بی ام و (خصوصا کدهای 20) همتراز در شتاب باشی واقعا جذابه. این موتور در ایران 163 اسب توان داره که البته سال 2019 فرانسه موتور مذکور را به 180 و در نسخه دیگه به 220 اسب رسوند که البته روی 2008 یا c3 دیگه نصب نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    چه با نمک

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا