سیتروئن

مزیت صندلی‌های ماساژوردار از نگاه خودروسازان!

کمپانی دی اس فرانسه ادعا می‌کند صندلی‌های ماساژوردار می‌توانند عنصری کلیدی در غلبه بر استرس و نگرانی باشند.

یکی از اساتید دانشگاه کاردیف بیستم ژانویه را روز “دوشنبه آبی” نام‌گذاری کرده است. دلیل او نیز هم این بوده که سومین دوشنبه ماه ژانویه روزی است که بریتانیایی‌ها در ناامیدترین و غمگین‌ترین وضعیت خود قرار دارند. ظاهراً این استاد دانشگاه برای خود دلایلی علمی دارد که ذکر آن‌ها در حوصله این نوشتار نمی‌گنجد.

و برند لوکس دی اس می‌گوید راه‌حل بسیار خوبی برای رفع استرس و روبرو شدن با حالت وا دادگی و غمگینی ماه ژانویه پیدا کرده که همان استفاده از صندلی‌های ماساژوردار می‌باشد. این کمپانی می‌گوید صندلی‌های پیشرفته محصولاتش می‌توانند عنصری کلیدی در بهبود هوشیاری راننده، کاهش نگرانی و افزایش نشاط و خوبی باشند.

2016 DS6

این خودروساز ادعا می‌کند مطالعات نشان داده‌اند نشستن ۱۵ دقیقه‌ای روی صندلی ماساژوردار می‌تواند حس خوبی را در راننده ایجاد کند و به تمرکز بیشتر او در سفرهای طولانی کمک کند. دی اس با اشاره به مطالعه انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی تاچ می‌گوید صندلی‌های مجهز به عملکردهای ماساژ و تهویه می‌تواند به کاهش حداکثر ۵۳ درصدی میزان کورتیزول بدن کمک کند. این هورمون برای مبارزه با استرس در بدن ترشح می‌شود.

2016 DS6

مطالعه اخیر نشان داده که ۹۰ درصد افراد رانندگی را امری استرس دار می‌دانند و دپارتمان حمل‌ونقل بریتانیا می‌گوید حواس‌پرتی یا اختلال حواس راننده از جمله خواب‌آلودگی و بیماری در ۱۵ درصد تصادفات سال ۲۰۱۸ دخالت داشته است. به همین خاطر دی اس می‌گوید صندلی‌های ماساژوردار می‌تواند حتی باعث بهبود ایمنی هم بشود.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند محیط کاری مدرن می‌تواند روی رانندگان تأثیر داشته باشد. بازوی لوکس پژو-سیتروئن خاطرنشان ساخته ساعات کاری در حال افزایش بوده و رانندگانی که مسیر رفت‌وآمد طولانی‌تری دارند می‌توانند در سفرها حس تنش و نگرانی داشته باشند که این امر منجر به درد در ناحیه کمر و گردن، استرس و… خواهد شد.

2016 DS6

مدیر تولید دی اس بریتانیا گفته ظهور حمل‌ونقل مدرن باعث شده خواب‌آلودگی ریسک بزرگ‌تری باشد. او مطمئن است صندلی‌های ماساژوردار می‌توانند به بهبود ایمنی و تجربه رانندگی بهتر کمک کنند.

او گفته است:

واضح است که حواس‌پرتی و خواب‌آلودگی راننده می‌تواند باعث تصادفات جاده‌ای شود. سبک رانندگی مدرن و مخصوصاً سفرهای طولانی و ترافیک‌های شدید معمولاً باعث ایجاد حس نگرانی و استرس می‌شوند. دی اس به اطمینان از وجود اطمینان کامل مشتریان در جاده‌ها متعهد است و ما مطمئن هستیم که عملکرد ماساژ صندلی محصولاتمان به کاهش این موارد کمک خواهد کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. hamid

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سایپا هم ان شالله برای کاهش استرس و خستگی رانندگان از ماساژور صندلی دو حالته در پراید و تیبا استفاده خواهد کرد. خخخخخخخخ
    حتی تصورش هم حال ادمو بهم میزنه….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. tiraxtur

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (58 ديدگاه)

    آقای احمد زاده معنی دیگه blue غمگین هستش و اینجا منظور “دوشنبه غمگین” هستش نه “دوشنبه آبی”!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلام ممنون از شما
      البته فکر کنم رنگ آبی هم به نوعی به سردی و رخوت اشاره داره.
      ارادت

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. Malt hill

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    این DS ها عجب صندلی خوشگلی دارن.
    شبیه سیکس پک هستش?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. farshad

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (45 ديدگاه)

    دی اس اگه بیخیال موتور کم حجم 1.6 لیتری میشد حجمشو افزایش میداد میتونست رقیب بزرگی برای ژاپنی ها و کره ای ها بشه هر جا نقاط ضعف دی اس رو خوندم گفته بودن موتورش ضعیفه که در نهایت طراحی و کیفیت ساخت بالاش زیر سایه همین موتور قرار گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ♤angus_812♤

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (428 ديدگاه)

    من پیشنهاد میکنم حتما ماشینای DS رو امتحان کنید
    سواریشون به شدت عالیه
    سولر بشید نمیخواید بیاید پایین

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. farshad

      ۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (45 ديدگاه)

      خیلیا دیدم تعریف سواریشو میکردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Enzo

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    آقا ماهم داریم کوییک R. واسه ما افه صندلی ماساژور دار میان . بدبختا یه بار سوار کR ما بشین ریلکس میرن اون دنیا هنوز تکنولوژی مهندسین ما رو ندیدن🙂

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. بهراد

    ۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    “این کمپانی می‌گوید صندلی‌های پیشرفته محصولاتش می‌توانند عنصری کلیدی در بهبود هوشیاری راننده، کاهش نگرانی و افزایش نشاط و خوبی باشند.”
    چی چی؟ کاهش نگرانی؟
    نشاط؟؟؟
    این آخریو به هر کی بگی نمی خنده یه جواب کوبنده هم میده. ماشینی که سطح آدرنالینتو نبره بالا و مجبورت نکنه اول به در و داشبورد ماشین و بعدش به ریسمان الهی چنگ بزنی ماشین نیس لباسشوییه والا.
    حالا مگه تو بریتانیا وسط شهر اتوبانی یا کمربندی چیزی هست که سرعتم برن و باعث استرس بشه؟ نهایتش با 40 50 تا اونم بتونن برن.البته ممکنه اون حس یاس و غمگینیشون به همین خاطر بوده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا