دوجطراحی

برندگان چالش طراحی رم و فیات-کرایسلر

رالف گیلز و مارک تروستل مدیران طراحی فیات-کرایسلر برندگان چالش طراحی این خودروساز را اعلام کردند. هدف از این چالش تشویق طرفداران به طراحی دیوانه‌وارترین و زیباترین پیکاپ رم تنها در عرض ۲۴ ساعت بوده است.

این جنگ طراحی برای شروع به کار بحث طراحی دانش آموزان دهم تا دوازدهم مدارس آمریکا استفاده شده است. دانش آموزان دبیرستانی باید حد نهایی پیکاپ رم برای آینده را خلق کرده و طرح‌های خود را تا اول ماه مارس به ثبت برسانند.

در کل ۱۰ برنده در حساب کاربری اینستاگرام گیلز و تروستل اعلام شده‌اند. بخش اعظم این طرح‌ها بسیار آینده نگرانه هستند. برای مثال یکی از آن‌ها برای ادای احترام به پاور واگن سال ۱۹۴۶ طراحی شده و طرح دیگر انتخاب شده توسط گیلز نیز تقریباً ما را به یاد باگی مون رم می‌اندازد. این طرح مطالعاتی دارای رینگ و لاستیک‌های آفرود بزرگ، شیشه‌ی جلوی طویل و سپر جلوی برجسته می‌باشد.

شاید واقعی‌ترین طرح پیکاپ های رم به جان سیبال تعلق داشته باشد که نمای جلوی داج چلنجر SRT هلکت پهن‌پیکر را در یک پیکاپ رم جای داده است.

اگرچه این طراحان جایزه‌ی خاصی را دریافت نمی‌کنند اما دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه طراحی دانش‌آموزی فرصت برنده شدن وسایلی همچون  Wacom MobileStudio Pro 16، اپل آیپد پرو و اپل پنسل و… را خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. GERMANY

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    تو ایران هم واسه خوردن رانی بی ام و سری دو میدن?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    تصویر ۶و۷ از همه بهترن و جذابن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    یکاش منم میتونستم این جوری طراحی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا