دوج

نسخه‌های سفارشی جدید برای رم 1500 مدل 2020

طرفداران پیکاپ های سرسخت در آمریکا باید خوشحال باشند زیرا رم به‌روزرسانی‌های جذابی را برای پیکاپ های ۱۵۰۰ و HD مدل ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. همچنین مدل های سفارشی جدیدی نیز به اعضای این خانواده اضافه شده اند. البته فعلا قیمت و مشخصات مدل های سفارشی اعلام‌ نشده اما رنگ های جدیدی را می‌توان برای بدنه انتخاب کرد.


خب اول با مدل های سفارشی آغاز می‌کنیم. مدل رم ربل بلک کاملا گویای خود بوده و این پیکاپ پر از قطعات و بخش‌های مشکی است. رنگ مشکی را روی رینگ ها، اسپویلر جلو، فلاپ ها، قلاب‌ها، اگزوز و البته بدنه خواهید دید. رم ربل ۲۰۲۰ همچنین بصورت سفارشی با پیشرانه‌ی اکودیزل در دسترس است.


شاید با خود فکر کنید مدل سفارشی رم ۱۵۰۰ نایت ادیشن هم همانند مدل قبلی روی رنگ تیره تمرکز کرده باشد اما تیرگی این خودرو به تریم محدود شده است. البته در بدنه هم جزئیات مشکی روی جلوپنجره، چراغ‌ها، رینگ ها، نشان ها و خروجی‌های اگزوز دیده می شود.

مدیر برند رم گفته است:

خریداران تقاضای یک پیکاپ خوش ترکیب با ویژگی‌های راحت و آسان را دارند. آن‌ها اغلب به ما می‌گویند که خواهان پیکاپ‌های رم با گزینه‌های سفارشی بیشتر و متمایز هستند.

ترکیبی از لیست تجهیزات استاندارد و سفارشی باعث پر و پیمان تر شدن سبد محصولات رم شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گرافیک های جدید بدنه، پکیج کامفورت استاندارد و گروه ایمنی برای مدل ربل اشاره کرد. مدل های HD نیز دارای دستیار حفظ خودرو بین خطوط، فرمان تطبیقی و… بوده و البته پایش نقاط کور و پایش فشار باد لاستیک تریلر نیز با پرداخت مبلغ اضافی در دسترس می باشند. دو رنگ جدید سبز و آبی هم در دسترس خریداران رم HD 2020 قرار گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2957 ديدگاه)

    رم کم کم به یه فیس لیفت دوباره احتیاج داره تا از قافله عقب نمونه و‌بیشتر از قبل موفق باشه
    البته در نمونه هوی‌دیوتی طراحی جلوش ابهت لازم رو‌ داره اما در نسخه های پایه باید زیباتر و ابهت بیشتری داشته باشه

    1. car lover

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (688 ديدگاه)

      نسخه پایه فوردو دیدی؟
      در مقایسه با مدل پایه هردو
      صندلی رم ب مراتب با کیفیت تر از فورده
      اون وسطش خالی نیس انگار فورد پارچه کم اورده ماس مالی کرده وسط مدل پایرو
      ی مانیتور کوچولو هم اون وسطش هست تو فورد
      اما رم تو نسخه پایش خیلی امکانات داره ک اف صدوپنجاه فقط تو لاریات میارتش
      من خودم ب شخصه عاشق رپتورم ولی تو نسخه پایه فورد کم گذشته و ب نظرم فروش بالای فورد روی مدلای سطح بالاشه و اینکه هنو ی سال نشده فیس لیفت قبلی دوباره ی جدید؟؟
      مگع هیوندایه؟ رمه پسر رم

      1. امیر

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۸
        سوابق: (2957 ديدگاه)

        دوست عزیز فک میکنم اکثر دوستان میدونن ک من عاشق رمم و زیر تمام مقاله هاش این قضیه رو اثبات کردم
        در عالی بودن رم هیچ‌شکی نیست
        از نزدیک هم چندبار دیدمش
        هم ۱۵۰۰ هم ۲۵۰۰
        همیشه ارزوی رم رو دارم و اگه امکانشو داشته باشم با هیچ‌ماشینی عوضش نمیکنم(بازم میگم چندین بار دیدمش و خیلی از ماشین هارو‌ دیدم و حداقل سوارشون شدم و حرفمو صرفا از روی احساسات نمیزنم) اما حرفایی ک گفتم صرفا بابت این بود ک میخوام همیشه بهترین باشه و امیدوارم اگه جای فورد رو نگیره حداقل نزدیکش بشه!
        نمیدونم چرا این همه دیسلایک خوردم!!!
        شاید اونطور ک باید بیان نکردم
        بازم ممنون بابت نظرت

  2. Ehsan

    ۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من، اگر بخوای یه ماشین آمریکایی اصیل، با ابهت و کلاسیک سواربشی و ازش لذت ببری، ( در دنیای تراک ها) فقط رم…
    توی وانت ها و تراک ها واقعا رم هنوز اون چهره ی آمریکایی خودش رو حفظ کرده، کلا از نظر من دوج اصالت خودشو حفظ کرده توی تمام مدل هاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا