دوج

به‌روزرسانی ون رم پرومستر برای مدل 2021

دوج در نمایشگاه تراک‌های کاری در ایندیاناپلیس نسخهٔ بروز شدهٔ ون رم پرومستر را برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. مهم‌ترین به‌روزرسانی این ون ارائهٔ آینهٔ دید عقب دوربینی به‌صورت سفارشی است. این اولین محصول فیات-کرایسلر است که به چنین آپشنی مجهز شده و باید حمل بارهای حجیم و بزرگ را ساده‌تر کند. کرایسلر از فناوری ایمنی جدید را راهی برای کاهش تصادفات ناوگان ون‌های خود می‌داند. در این سیستم، آینهٔ سنتی دید عقب در داخل خودرو با یک نمایشگر ۹.۲ اینچی LCD جایگزین شده که تصاویر دوربین عقب را به نمایش درمی‌آورد اما با فشردن یک دکمه می‌توان آن‌را به یک آیندهٔ سنتی تبدیل کرد.

علاوه بر این، سیستم دیگری بنام Crosswind هم به لیست تجهیزات استاندارد پرومستر اضافه شده که هنگام وزش بادهای جانبی قدرتمند به حفظ پایداری خودرو کمک می‌کند. همچنین آپشن‌های سفارشی جدیدی هم برای این ون ارائه شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم پایش نقاط کور با تشخیص مسیر عقب و هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد. در همین حال، چراغ‌های LED جدیدی هم به داخل پرومستر اضافه شده تا بخش پایینی آن روشن شود.

رم پرومستر که در اصل نسخهٔ ری‌بج شدهٔ ون فیات دوکاتو است، در ظاهری تغییری را تجربه نکرده و همچنین مثل قبل است. زیر کاپوت این ون نیز همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار قرار دارد که ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. رم ادعا می‌کند پرومستر از نظر شعاع چرخش، ارتفاع کف قسمت بار، ارتفاع داخلی قسمت بار، عرض داخلی قسمت بار بین برآمدگی‌های چرخ‌ها و حداکثر عرض بار در کلاس خود بهترین است. این ون برای مدل ۲۰۲۱ در ۱۸ ترکیب مختلف از فاصلهٔ محوری، طول و ارتفاع به بازار عرضه می‌شود. فروش رم پرومستر مدل ۲۰۲۱ از تابستان آغاز خواهد شد و قیمت‌گذاری آن نیز در همان زمان اعلام می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Milad AMG

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    نمیدونستم دوج از این دست ماشینها هم میسازه
    آدم میبینه یه جوری میشه
    دوج رو همه با هلکت و وایپر میشناسیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره
      با اینکه این محصولاتش بسیار موفق هستن اما ازون رماس ک دوس داشتنی نیست!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا