سایر خودروهای اروپایی

بورگوارد سال آینده وارد اروپا می‌شود

برند آلمانی پر سابقه و احیا شده‌ی بورگوارد در حال طی کردن مراحل نهایی برای حضور در بازار اروپا بوده و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه اولین محصول این شرکت در قاره سبز باشیم. پس از نیم قرن غیبت در صنعت خودرو، بورگوارد با ورود به بازار آلمان و کشورهای همسایه تولد دوباره خود را جشن خواهد گرفت.

بورگوارد BXi7
اولین محصول این شرکت برای عرضه در اروپا کراس اوور BX7 خواهد بود که در سال ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نمایش داده شد. کراس اوور مذکور خودرویی به ابعاد آئودی Q5 بوده و از کابینی تطبیق‌پذیر سود می‌برد که می‌تواند تا ۷ نفر را در خود جای داده و از پیشرانه ۲ لیتری بنزینی توربو با قدرت ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند.

بورگوارد BXi7
این نیرو از طریق گیربکسی اتوماتیک و دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. بورگوارد BX7 با این قوای محرکه می‌تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن نیز بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

بورگوارد BXi7
بنا به گفته‌های اتو اکسپرس، قوی‌ترین نسخه این خودرو که BX7 TS نام دارد بهای آغازین حدود ۴۴ هزار یورویی در آلمان خواهد داشت. نسخه استاندارد این خودرو بنا به گفته با بهای آغازین ۲۶ هزار یورویی عرضه خواهد شد.

بورگوارد BXi7
معاون بازاریابی بورگوارد تأیید کرده این خودرو در برخی بازارها با تنظیمات فرمان راست ارائه خواهد شد و تقریباً آماده عرضه است.

علیرغم حضور نسبتاً موفقیت‌آمیز این برند در چین، مشتریان اروپایی کاملاً با بورگوارد ناآشنا بوده و این موضوع احتمالاً بزرگ‌ترین چالش برند خواهد بود. بورگوارد تلاش‌هایی به منظور ایجاد شبکه فروش آنلاین خواهد داشت و این کار را جایگزین نمایندگی‌های سنتی خواهد نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (804 ديدگاه)

    ???
    برند آلمانی سال 2018 وارد ارو پا میشه
    حتما سال 2020 وارد آلمان میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Saman

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    شبیه کراس اورهای لینکلن هست :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    از نظر من هنوز یک چینی هست تا یک اروپایی تا زمانی که عملکرد ایمنی این خودرو توسط یورو انکپ بررسی بشه و نتایج اعلام بشه اونموقع این برند اروپایی میدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. amir

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (522 ديدگاه)

    بور گوارد!؟
    خداییش دفعه اوله اسمش رو میشنوم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نوید

    ۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    مگه ام جی نبود؟ احیای برند فلان و بهمان از انگلستان؟ توی چین میسازنش و چین شرکت ورشکسته و منحل شده رو خریده تا از برند سوء استفاده کنه. اینم در بیجینگ چین تولید میشه و تکنولوژی زباله‌های چینی از شرکت «فوتون موتور» توش بکار رفته. آشغالی بیش نیست. برین همین بسترن رو بخرین بهتره. آقا گول این بورگوارد رو نخورین. درست مثل حکایت محصولات ام جی هست. دوباره گول نخورین. از ما گفتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا