سایر خودروهای اروپایی

تست‌های تصادف ریماک C-Two جدید ادامه دارد

شایعات زیادی درباره اینکه ریماک مالک جدید بوگاتی خواهد بود منتشر شده است. ما شدیداً منتظر تائید یا رد این اخبار هستیم و از طرفی مطمئنیم که این کمپانی اهل کرواسی روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. در واقع تمامی کارکنان ریماک کاملاً درگیر تست‌های نهایی هایپرکار C-Two هستند خودرویی که سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

اولین پروتوتایپ های این خودرو قبلاً تولید شده‌اند و حتی ریماک برخی تست‌های تصادف را برای بهبود ایمنی این خودرو انجام داده است. برنامه تست تصادف C-Two از سل پیش شروع شده و حداقل ۹ دستگاه از این هایپرکار به منظور انجام تست‌ها از بین رفته‌اند.

این خودروساز در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده پشت‌صحنه تست‌های اخیر را نشان داده است. در این تست‌ها C-Two با سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت با یک مانع تغییر شکل‌پذیر برخورد کرده است. داده‌های به دست آمده در این تست‌ها بسیار حائز اهمیت هستند زیرا به تیم مهندسی رفتار خودرو در زمان تصادف را نشان داده و اطلاعات مهمی را درباره تأثیرات تصادف روی آدمک‌ها بازگو می‌کند.

ریماک می‌گوید:

آسیبی به مونوکوک وارد نشده و بنابراین تغییر شکلی هم در کابین، ساختار پدال‌ها و… دیده نمی‌شود و نیروهای اضافی به راننده و سرنشین وارد نشده‌اند.

به منظور هماهنگ‌سازی این خودرو با قوانین فروش و تبلیغات پیش از عرضه ریماک چند نمونه دیگر از این هایپرکار الکتریکی را روانه تست‌های تصادف خواهد کرد. در حال حاضر تیم مهندسی این شرکت در اواسط برنامه تست وسیع خود بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به تست‌های سرعت در پیست اشاره کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Ho3in

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    این بدنش فایبر گلاسه و …. ،بعد هیچ مشکلی کاس سرنشین و راننده پیش نمیاد ??
    بعد ماشین های ایرانی اهنه یه نصف مملکت رو بدبخت کردن ماشین های ایران خودرو و سایپا از داعش بیشتر ادم کشتن?
    به نظرم ایرانخودرو و سایپا باید به عنوان تروریست شناخته بشن ??

    موافقم 34
    مخالفم 5
    1. Hadi

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      بهترین این کلاس خواهد شد…
      واقعاً دم ریماک گرم که واسه همچین هایپرکاری تست تصادف انجام میده
      تا حالا تست تصادف هایپر کار ندیده بودم!

      موافقم 13
      مخالفم 5
    2. امیر

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (61 ديدگاه)

      مگه خبر نداری ؟ آمریکا نزدیک به یک سالِ که ایران و سپاه پاسداران و عوامل و دمو دستگاهو سازمانهایی که وصلن به ایران رو تروریستی اعلام کرده .ایران خودرو و سایپا صاحبش دولتِ، پس تروریستیه .

      موافقم 9
      مخالفم 1
  2. M.A.S

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    ریچارد هموند اونهمه تبلیغات سی وانو کرد با nsx و اونتادور درگ گذاشت بعدش سر پیچ ترمزاش گیر کردن ماشین خمیر شد ???

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. Amin-MC20

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      هنوز مونده تا کمپانی تکمیل بشه خوب تازه کاره این مشکلات پیش میاد

      از ریمک بدم نمیاد به عنوان برقی به نحسی تسلا نیست

      موافقم 9
      مخالفم 0
    2. Mahdi

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (163 ديدگاه)

      درگ نزاشت سر پیچ اونم بخاطر این که کنترل کشش رو خاموش کرده بود چپ کرد

      موافقم 11
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    جالبه با کامسول وصل شده بود به یه سرور و شبیه سازی میکرد.

    موافقم 8
    مخالفم 0
  4. /AMG_73/JUST_AMG/SLS/CLS/G///_\\\||///

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    خدایی دمشون گرم برا هایپر کارشون هم تست تصادف میزارن
    دمشون گرم ????

    موافقم 5
    مخالفم 2
  5. امیر

    ۱۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (13 ديدگاه)

    فک کنم فقط به خاطر اینکه از دل هموند در بیارن این تست رو انجام دادن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MAGG

    ۱۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    ای بابا پس این هایپر کار ریماک کجاست چرا نمیاد از تسلا رودستر و مرسدس ای ام جی وان که دل سرد شدیم اینم داره همه را نا امید میکنه و ای کاش چراغ های نمونه تولیدی مثل همون چراغ های کانسپت باشه چون اونا خیلی خوشگل اند

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا