سایر خودروهای اروپایی

انتشار تیزری عجیب از محصول جدید پینین فارینا

این هفته با انتشار تیزری عجیب و جالب از محصول جدید پینین فارینا شروع شده است. شرکت موردبحث ظاهراً خودرویی جدید را در دست توسعه داشته هرچند ایده‌ای از این محصول نداریم. این پروژه کاملاً به‌صورت مخفیانه پیش رفته اما تئوری‌هایی درباره آن وجود دارد.

اول اینکه بیایید نگاهی به اطلاعاتی بیندازیم که خود پینین فارینا در فضای مجازی منتشر ساخته است. جدای از تصویری تیزری، ما می‌دانیم که خودرویی جدید در راه بوده و باید تا چهاردهم جولای صبر کنیم. همچنین هشتگ های متعددی از نظر خودرویی و طراحی به چشم می‌خورند.

اما معنی این اطلاعات چیست؟ در آغاز باید گفت احتمالاً این خودروی جدید نسخه‌ای مشتق شده از پینین فارینا باتیستا نخواهد بود. احساس می‌کنیم با یک شوتینگ بریک روبرو هستیم و حتی شباهت‌هایی نیز به محصولات فراری وجود دارد. این تیزر ظاهراً نمای عقب یک استیت کوچک با خط سقف بسیار پایین را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد بخشی از تصویر نشان دهنده گلگیرهای جلو یا کناره‌ها است اما در کل تناسبات خودرو به خاطر مبهم بودن تصویر از نظرها پنهان شده‌اند.

از طرف دیگر نمی‌توان زمان انتشار این تیزر با پدیدار شدن پیکاپ الکتریکی هرکولس آلفای پینین فارینا را نادیده گرفت. پینین فارینا و هرکولس با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند با یکدیگر همکاری خواهند کرد و طی این توافق پینین فارینا اقدام به طراحی پیکاپ الکتریکی هرکولس خواهد کرد؛ اما آیا این تیزر ارتباطی با پیکاپ دارد؟ فکر نمی‌کنیم این‌گونه باشد اما شاید هم این دو خبر به‌صورت اتفاقی در یک زمان منتشر شده‌اند.

شاید هم این تیزر نمایی از شاسی‌بلندی جدید باشد. شکی وجود ندارد که شاسی بلندها سود زیادی برای خودروسازان دارند و مدیرعامل اسبق پینین فارینا حتی گفته بود احتمال تولید یک سدان و یک شاسی‌بلند در سه سال آینده وجود دارد. این اظهارات در سال ۲۰۱۹ بیان شده بودند بنابراین ما به پایان آن سه سال نزدیک می‌شویم.

احتمال هم دارد که این یک تیزر ساده از کانسپتی باشد که خط‌مشی آتی پینین فارینا را نشان دهد. در یکی از هشتگ ها به رویداد طراحی خودروی آسیا اشاره شده که طی چند روز آینده برگزار خواهد شد. ظاهراً پینین فارینا برنامه‌هایی برای حضور در این کنفرانس داشته و با توجه به تمرکز این رویداد روی طراحی آسیا، شاید یک کراس اوور الکتریکی شیک سورپرایزی جذاب برای مراسم یاد شده باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. porsche

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    چه زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Shirko

      ۲۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (252 ديدگاه)

      فک کردم بوگاتی لاویچیور نیوره !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Reza Waffen SS

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    حالم بهم خورد

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. mahan

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    ما که چیزی جز سیبیل اسیایی ندیدیم اگه تصویر واضح تری بود چشم تعریفم می کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Rakeb

      ۲۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      ماهان جان بابت فوت نامزدتان تسلیت میگم. خدا صبر بده.

      ببخشید، فضولیه، ولی من فکر میکردم الان دو تا بچه داشته باشی.
      آخه یه ماه دیگه هم 39 ساله میشی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ممنونم دوست عزیز.انشالله همیشه به شادی باشی برات نوشتم.درسته ایکاش من حاظرم همه داروندارم رو بدم دو بچه سالم و همسرم رو داشته باشم ولی خب زندگی هست با هزار احتمال از پیش تعیین نشده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Reza Waffen SS

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    🙄🙄🙄

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد مختاری آذر

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    زیبا به نظر میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا