سایر خودروهای اروپایی

طوفان جدید زنوو در راه است…

حدود یک سال پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو، تنها برند پرفورمنس دانمارک از خودروی TS1 GT با قدرت ۱۱۶۳ اسب بخار رونمایی کرد. این هایپرکار که رنگ آبی خاص داشته از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری با دو سوپرشارژر استفاده می‌کند. تمامی این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۷ سرعته سکونشئال مسابقه‌ای به همراه دیفرانسیل لغزش محدود تورسن به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودروی یاد شده ۲.۸ ثانیه بوده و سقف سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۳۷۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است.


خب هم‌اکنون باید بگوییم زنوو بازی دیگری را شروع کرده و اولین تیزر از هایپرکار جدیدش را منتشر کرده است. این هایپرکار نه تنها جایگزین TS1 GT بوده بلکه نمونه‌ای متمرکز روی پیست نیز می باشد. جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما مدیرعامل کمپانی می گوید تقاضای بیشتری برای هایپرکار جدیدی زنوو وجود خواهد داشت.


به نظر می‌رسد تیزر رسمی این شرکت بخشی از سپر جلو را نشان می دهد که در آن فیبر کربن زیادی بکار رفته است. زنوو اوایل این ماه گفته بود که خودروی جدید از تجربه به دست آمده در زمان توسعه TSR سود خواهد برد.


در حالی که هنوز مشخصات فنی هایپرکار جدید زنوو منتشر نشده اما منابع مطلع می‌گویند این برند دانمارکی چیزی خاص‌تر از TS1 GT را ارائه خواهد نمود. گفته شده این خودرو نه تنها قدرتمندتر و سریع‌تر بلکه بخاطر استفاده وسیع از فیبر کربن سبک‌تر نیز خواهد بود. اگر این اخبار صحیح باشند، انتظار می‌رود وزن خشک خودرو به زیر ۱۵۸۰ کیلوگرم TS1 GT برسد. این موضوع به همراه قوای محرکه قوی‌تر می‌تواند به پرفورمنس فوق‌العاده‌ای تعبیر شود. البته تمامی اینها گمانه‌زنی بوده و تا زمان انتشار اطلاعات رسمی باید منتظر ماند


هایپرکار جدید زنوو که هنوز نامی ندارد ششم مارس در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    البته هیبرید ی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. power active

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (171 ديدگاه)

    ایرانم یه سوپر اسپرت زده به نام سمند توربو خخخخخ چه قدر ما عقبیم ای خدااااااااا :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    البته تا اونجا که من میدونم موتورش یه توربو شارژر و یه سوپر شارژر داره که فکر میکنم بهش میگن تویین شارژر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر رضا

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    شبیه ماهی های ترسناک کف اقیانوس هاست…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا