سایر خودروهای اروپاییطراحی

آریل نومد، آخرین گزینه برای تبدیل به یک خودروی هنری!

خودروهای هنری گونه‌ی نادر از ابراز خلاقیت در زمینه خودرویی هستند؛ بنابراین خودروهای متنوعی وجود دارند که از بدنه‌ای رنگ‌آمیزی شده به منظور جلب‌توجه و نشان دادن سلیقه و تفکر طراح خود سود می‌برند.


آریل نومد با آن فریم لوله‌ای و چندین پانل بدنه‌ی نصفه و نیمه گزینه‌ی اول برای تبدیل شدن به خودرویی هنری نیست اما این همین خودرویی است که در پروژه‌ی ویژه به نمونه‌ای خاص تبدیل شده است.


یک هنرمند خیابانی با نام بیسکو اسمیت استایل خاص خود را روی بدنه‌ی محدود نومد پیاده کرده است. او چند سال پیش نیز هنر خود را روی هاچبک مینی نشان داده بود؛ اما محصول نهایی اسمیت خاص و برجسته نشان می‌دهد.

آریل نومد نسخه‌ی آفرود از مدل اتم و موتورسیکلت ایس است. این باگی آفرود قانونی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ساخت هوندا سود برده و قدرت ۲۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد. وزن کل این خودرو کمتر از ۶۷۰ کیلوگرم بوده بنابراین این موضوع به همراه پیشرانه‌ای پرقدرت باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه‌ای شده و البته شما را هم به زمین‌های ناهموار می‌برد.


شما می‌توانید نومد جدید را در آمریکا با قیمت حدود ۸۰ هزار دلاری بخرید. البته هنر اسمیت باعث می‌شود این خودرو کمی گران‌تر شود. این نمونه‌ی تک‌وتنها در فستیوال هنر بازل در میامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ebrahim

    ۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ریچارد هموند هم این رو تست کرده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا