سایر خودروهای اروپایی

دالارا استراداله، سلاحی سبک برای جنگ در پیست!

اگر راندن خودرو را دوست داشته باشد قطعاً به دنبال داشتن چیزی همچون “دالارا استراداله” در پارکینگ خانه‌ی خود خواهید بود.


این خودرو تنها ۸۵۵ کیلوگرم وزن داشته و در دل آن پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست با قدرت ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر قرار گرفته است. همچنین می‌توان خودرو را با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز سفارش داد. قیمت این خودرو ۱۵۵ هزار یورو می‌باشد.


خودروهای خیابانی زیادی وجود ندارند که بتوانند نیروی رو به پایینی در حد و اندازه‌ی وزن خود تولید کنند اما اگر دالارا استراداله را با بال عقب سفارشی انتخاب کنید در سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت تولید دان فورس ۸۲۰ کیلوگرمی را شاهد خواهید بود که کاملاً چشمگیر است.


این خودروی ویژه که اخیراً در آلمان رؤیت شده فاقد بالی است که در بالا به آن اشاره کردیم اما به‌هرحال مکان مشاهده‌ی خودرو نزدیک پیست نوربرگ رینگ است و همه‌ی ما می‌دانیم که این پیست محلی ایده‌آل برای محک زدن چنین خودروهای توانایی می‌باشد.


خب بیایید یک‌بار دیگر مشخصات این خودرو را مرور کنیم: ساختار بسیار سبک‌وزن، گیربکس دستی، فرمان سنتی و داون فورسی تقریباً هم‌اندازه با وزن خودرو در صورت سفارش بال مخصوص. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲۵ ثانیه‌ای دارد که در روی کاغذ مشابه شتاب لامبورگینی اوراکان استاندارد می‌باشد.

اما انتخاب شما کدام است؟ بچه لامبو یا دالارا استراداله؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    در صورتی این ماشین رو می خرم که یک خونه با پارکینگ وسیع و چندین ماشین داشته باشم.
    و هوس کنم که برای آخر هفته ها که میرم پیست یک ماشین متفاوت داشته باشم که بقول ماشین باز ها حس و حال یک ماشین سواری درگیر کننده و لذت بخش رو داشته باشه.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. OMID

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    پول لامبو بدی که موتور فورد تحویل بگیری ?

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا