سایر خودروهای اروپایی

سوپرکار جدید زنوو چه نام دارد؟!

پیروی معرفی خودروهای TS1 و TSR در سال‌های گذشته، خودروساز دانمارکی زنوو سومین محصول خود را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد.

این خودروی خاص و جذاب که یک ماه پیش تیزری از آن منتشر شده TSR-S نام داشته و ششم مارس شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

تا به اینجا اطلاعات زیادی درباره سوپرکار جدید زنوو منتشر نشده اما با توجه به ساختار نام‌گذاری شرکت شاید TSR-S نسخه تکامل یافته از مدل قبلی TSR باشد یا هم اینکه نسخه‌ای جاده‌ای لقب بگیرد. شایان ذکر است TSR قبلی تنها اجازه تردد در پیست را داشت.

احتمالاً قدرت پیشرانه این خودرو به لطف پیشرانه سوپرشارژردار بیشتر از هزار اسب بخار خواهد بود. در مقام مقایسه باید گفت پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری مدل TS1 GT قدرت ۱۱۱۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۳۹ نیوتون متری دارد.


زنوو TS1 GT می‌تواند در ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن نیز به‌صورت الکترونیکی به ۳۷۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

زنوو علاوه بر رونمایی از سومین محصول خود، عکاسان حرفه‌ای را به عکس‌برداری از TS1 GT دعوت کرده است. این کمپین بازاریابی در ماه دسامبر خاتمه می‌یابد و تا آن زمان تصاویر متفاوتی از محصول جدید این کمپانی منتشر خواهد شد و طرفداران بهترین عکس و عکاس را با رای خود انتخاب خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    ریماک کانسپت S : لایک ????
    زنوو TS1 : دیسلایک ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا