سایر خودروهای اروپایی

حضور باابهت زنوو TSR-S در نمایشگاه ژنو

هایپرکار مخصوص پیست زنوو TSR-S با رنگ جدید آبی Grotta Azzura روانه‌ی نمایشگاه ژنو شده است. نام این رنگ بدنه از غار دریایی مشهور در خلیج کاپری گرفته شده است. جدای از رنگ آبی چشم‌نواز، این خودروی نمایشی دارای عناصر سفید مسابقه‌ای نیز می‌باشد.


حالا به قدرت پیشرانه می‌رسیم که میزان زیادی از آن در زنوو وجود دارد! پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری سوپرشارژردار TSR-S قدرت ۱۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور بیش از ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد.


با کمک گیربکس ۷ سرعته پدال شیفت، این هایپرکار دانمارکی در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز تنها ۶.۸ ثانیه است. حداکثر سرعت این هایپرکار به‌صورت الکترونیکی به ۳۲۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است.


از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو می‌توان به بال فعال Zentripetal اشاره کرد که دارای دو محور چرخشی بوده و می‌تواند به عنوان ترمز هوایی و پایدارکننده در سر پیچ‌ها عمل کند.


مدیر بازاریابی زنوو می‌گوید:

همانند تمامی محصولات ما، زنوو TSR-S کاملاً در دانمارک طراحی شده و به‌صورت دست‌ساز و به تعداد بسیار محدودی تولید می‌شود. هر خودرو کاملاً شخصی‌سازی شده و با مشخصات دقیق مشتریان تطبیق داده می‌شود. برای مثال خودروی حاضر در ژنو دارای کیسه هوای راننده و سرنشین است چیزی که در خودروی سال پیش دیده نمی‌شد چراکه هدف ما کاهش حداکثری وزن بود.


او ادامه می‌دهد:

همچنین ما ویژگی‌های رفاهی دیگری را به خودرو اضافه کرده‌ایم که بدون هزینه در دسترس بوده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم مولتی‌مدیا و تنظیم ارتفاع هیدرولیکی اشاره کرد. همچنین یک برنامه‌ی موبایلی هوشمندی وجود دارد که عملکرد راننده را در پیست ثبت کرده و پیشنهادی آنی برای بهبود عملکرد رانندگان در دورهای بعدی را ارائه می‌کند.

تولید این خودرو هم‌اکنون شروع شده هرچند ظرفیت تولید سالانه‌ی آن تنها ۵ دستگاه است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علیx76

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    زنوو ۱۰ سال پیش یه ST1 طراحی کرد
    تو این ۱۰ سال نه قدرت گشتاورش تغییر انچنانی کرده نه ظاهرش
    فقط هرسال یه اسم جدید میزارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. علی"m.f"

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (204 ديدگاه)

    پدال از تیون های منصوری امسال هم یه مطلب بزار مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    این شرکت ، همیشه طرحهای به شدت حجومی و تندی داره که بسیار چشم گیره ، اما هیچگاه نتونست با رقیبهای خودش رقابت بکنه و زیاد بهش به سبب مسائل فنی و اون اتفاقی که در تخت گاز و رانندگی جرمی کلارکسون براش افتاد ، توجه نمیشه .

    اما جون میده برای پوستر شدن روی دیوار محل کار و اتاق خواب

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا